Jump to content

Recommended Posts

Опитах се да го поръчам през уеб страницата ви, но не знам дали се получи.Става ли за моята кола..Honda Inspire 2.0 1996. Ако това става мога да ви намеря пазар тук в Кипър.Тук има страшно много Хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това от горния линк е много добро, обаче цената... Специално за ПДА е много яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се да го поръчам през уеб страницата ви, но не знам дали се получи.Става ли за моята кола..Honda Inspire 2.0 1996. Ако това става мога да ви намеря пазар тук в Кипър.Тук има страшно много Хонди.

На страницата си пише, че модула за поръчки е в процес на разработка. Остават ни едни надписи по кутиите и финализиране на софтуера и сме готови.А за Хондите, поддържаме повечето Хонди от 1992 до 2003-та имащи диагностичен куплинг, има някой изключения, като D15B2 двигателя, който е с някакъв по-стар протокол за комуникация, но и за него имаме решение - модула за всички инжекторни автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

A коли с инжектори над 600 кубика 6те могат ли да ползват борда ?

Защо да не могат, ако се сещаш за причина може да споделиш докато не сме пуснали финалната версия. Може да коригираме някой неща с твоя помощ :lol: Принципно за подобен род коли сме предвидили да направим една тунинг версия, с друг дисплей и малко по-друга концепция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A коли с инжектори над 600 кубика 6те могат ли да ползват борда ?

Защо да не могат, ако се сещаш за причина може да споделиш докато не сме пуснали финалната версия. Може да коригираме някой неща с твоя помощ :) Принципно за подобен род коли сме предвидили да направим една тунинг версия, с друг дисплей и малко по-друга концепция.
Малко повече инфо за тунинг версията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще станели за 4г сивик с преходник на obd1?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къде ще ходи да не стане ;) най-много да се наложи да добавиш някой пин към куплунзите, а ако си с купешки преходник, даже може да си имаш куплунга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го нямаше този пин и си запоих кабел в ECU-то :) Но не ми изкарва никаква информация, за което ще ми трябва съдействие от авторите:thumbs1:

Тествано ли е това нещо на P06 ECU понеже моето е такова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен го нямаше този пин и си запоих кабел в ECU-то :) Но не ми изкарва никаква информация, за което ще ми трябва съдействие от авторите:thumbs1:

Тествано ли е това нещо на P06 ECU понеже моето е такова?

Как разбра, че не изкарва информация? :) Аз не съм сигурен 100%, но мисля, че това ЕКУ е ОБД0 и ще трябва с UniModul-а ни да го вържеш, директно няма да стане ако съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти искам и аз да си взема едно такова в сайта пише че цените не са крайни!колата ми е д14а4 от русе съм ! евала за това което сте направили :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти искам и аз да си взема едно такова в сайта пише че цените не са крайни!колата ми е д14а4 от русе съм ! евала за това което сте направили ;)

Както вече съм писал, в сайта цените са само за тест на системата за поръчки, когато имаме готови количества цените ще са други и ще може да се пускат поръчки. Малко ни остава, надявам се да оправдаем всички очаквания и да възнаградим търпението ви съвсем скоро :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P06 e OBDI и трябва да се държи като P28

запоих кабел в ECU-то

Според мен, това е проблем, но за да съм сигурен трябва да се заровя в някое ецу и да тествам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P06 e OBDI и трябва да се държи като P28

запоих кабел в ECU-то

Според мен, това е проблем, но за да съм сигурен трябва да се заровя в някое ецу и да тествам.

 

Емо запоих си кабела към съответното краче (7) на буксата D. Кое според теб е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи добре, значи или Р06-цата ти е чипвана и J12 е махнат или в програмата на P06 дейталогинг кода е различен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside LUDA

Звучи добре, значи или Р06-цата ти е чипвана и J12 е махнат или в програмата на P06 дейталогинг кода е различен

Тя че е чипната е ясно, но ще погледна за J12.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой беше питал но какъв беше отговора....на англичанка дизел 98 ще става ли?

Сега като поразрових документациите, гледам, че тези англичанки са със същия двигател който слагат в Rover 400 2.0 diesel и вероятно се управляват от компютър, който не поддържа стандартната комуникация за Хонда. Ако пуснем поддръжка на Rover комуникацията има шанс тогава да работи и за тези хонди, за сега по-скоро не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкушавам се да напиша нещо в което се убедих лично докато тествах борд компютъра. Работата дойде от там, че въздушният ми филтър беше навършил почти 1 година и реших да го сменя, без да вярвам, че това ще промени каквото и да е, просто защото при предишни смени не бях забелязал някаква разлика от стар и нов филтър. След смяната се изкуших все пак да тествам мощността за да видя има ли промяна, дори и минимална и за моя изненада имаше, колата вдигаше цели 5 конски сили повече и сега като се замисля има логика, все пак максимума е на доста високи обороти и с мазен и кален филтър е нормално да не успява да вдишва достатъчно въздух :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5hp e малко много според мен. На диното като ходихме последния път с и без филтър даваше до 3 коня разлика. Ако твоя дава такава разлика може би трябва по често да го сменяш :P Пробвай и без филтър да видим каква разлика би дало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

Филтъра беше много мръсен, мазен и черен, съвсен нормално е. И то не ми е вдигнало от 125 на 130 коня примерно, ами тя едвам вадеше 97-98 и сега 102-103 с новия филтър, а по фабрични данни трябва да излизат около 118 на колелата. Просто като запушиш отвора за въздуха, можеш да утрепеш и цялото стадо с коне при добро желание :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy
Отговорено (Редактирано)

колега хайде да кажеш на п13(х22а)прелюд на кое краче тряя да се закачи теста че и аз искам да си взема ама оня ден пробвахме един и нищо не се получи?можеш ли да погледнеш къде се закача?щото аз нямам заводска букса щото правих суап с друг мотор.мерси

Редактирано от doggy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега хайде да кажеш на п13(х22а)прелюд на кое краче тряя да се закачи теста че и аз искам да си взема ама оня ден пробвахме един и нищо не се получи?можеш ли да погледнеш къде се закача?щото аз нямам заводска букса щото правих суап с друг мотор.мерси

Публикувано изображение

 

Това е от страната на ECU-то. Премери за всеки случай дали има +5 волта при контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A ставали за моита хонда 1.5 vtrec-e англичанка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Honda JP Civic Coupe 1.6 VTec 1995 D16Z9 3 пина Тип2 100% съвместимКупетата се произвеждат само в USМоже да добавиш и купе 94-та с D16Z9 че е съвместимо , че нали го пробвахме на моята или си писал за моята , ама си я писал 95-та , незнам.Поздрави Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за страхотния уред :) и аз ще искам скоро един, два :) .Само искам да питам, може ли да се поставия на мястото на 4асовника на сивик д15з6 1996, защото като го видях в саита ми изглежда 4е на друго място е предназна4ен да се поставя.Благодаря много и пак искам да те поздравя за страхотната работа която си сваршил :D:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че и на d14a3 ще има 100% съвместимост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави за страхотния уред :) и аз ще искам скоро един, два :) .Само искам да питам, може ли да се поставия на мястото на 4асовника на сивик д15з6 1996, защото като го видях в саита ми изглежда 4е на друго място е предназна4ен да се поставя.Благодаря много и пак искам да те поздравя за страхотната работа която си сваршил :):)

Привет, не виждам причина да не може. При теб е оня тъмно червения часовник, нали? По спомен е почти квадрат (червента плочка), виж дали може да се маха(ако някой е свалял да каже) - ако да, най - вероятно ще ти е нужно нещо с което да запълниш по височиа.Размера на диспея: цък .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Следя темата отдавна. Искам да ви питам ,дали вече съществува инфоборд за по широк кръг от автомобили. А аз лично искам да си закупя тази машинка ,но на сайта няма инфо за Фиат!?Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Informer

Здравейте! Следя темата отдавна. Искам да ви питам ,дали вече съществува инфоборд за по широк кръг от автомобили. А аз лично искам да си закупя тази машинка ,но на сайта няма инфо за Фиат!?Поздрави и успех!

Здравей,Както вече много пъти съм писал, предвидили сме и другите автомобили, различни от Honda, в момента настройваме и тестваме вариантите за VW, Audi, Seat и Skoda, отделно се разработва и един универсален модул за всички инжекторни автомобили. За Фиат специално също сме предвидили версия, само трябва да остане време, това е основния проблем. Мисля, че протокола за комуникация на Фиат е близък с този на VW понеже мисля, че се ползват компютри на Bosch, за това надявам се бързо да можем да пуснем версия и за вас, след като приключим с VW версията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dilqn_Mitev

Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Jimy

Наистина компютъра е бош.За модела неискам да те подвеждам. Много се радвам за това ,което правите. Дано си намерите богати инвеститори,защото машинката си заслужава инвестицията! Успех и късмет с начинанието! Стискам палци да намерите време и за нас Фиат-феновете! При нас има доста ИТ специалисти и даже се занимават с това да направят нещо подобно,но по скоро са се насочили към изгражданито на интерфейс за връзка с компютър под WIN XP! Инфоборда е уникален,според мен! :) Не това не са четки,това е истината. Много полезна машинка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? :)

Къде сме написали, че няма за B двигатели? Поддържаме си ги без проблеми, единственото условие е да има букса за диагностика и да е OBD1 ili 2. Иначе наистина в таблицата със съвместимостите на сайта няма B двигател, на практика аз съм тествал на B16, но двигателя беше присаждан и за това не съм го написал. То като идваме на месечните срещи чат пат се намират ентусиасти за тестове, но общо взето са рядкост. Ако ти идваш на тия срещи и имаш желание, без проблем ще тестваме, за 5 мин работа е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? :)

Работи и на B серия мотори ;) - проверено с колегата Dilqn_Mitev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Ей, браво, екстра е станало, даже като гледам можеше да е с кутийката с надписите, мисля, че няма да се закриват. ;)

Аз тия дни ще пусна снимки на кутийка с надписи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е хайде де искам да си поръчвам вече!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва ;)

Е и аз това се чудя колега,каде да го сложа...мислех си да извадя часовника(от дясно на конзолата) и да разширя малко дупката защото до колкото си спомням на дължина се разминават съвсем малко!Иначе може зад волана и преди часовниците тоест на пластмасата която ги свързва(но според мен там ще пречи)..за 6-та хеч аз друго място на което да можеш да си го гледаш постоянно и да не пречи незнам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва ;)

Е и аз това се чудя колега,каде да го сложа...мислех си да извадя часовника(от дясно на конзолата) и да разширя малко дупката защото до колкото си спомням на дължина се разминават съвсем малко!Иначе може зад волана и преди часовниците тоест на пластмасата която ги свързва(но според мен там ще пречи)..за 6-та хеч аз друго място на което да можеш да си го гледаш постоянно и да не пречи незнам..
Сещам се за още няколко варианта. Стойка за GSM или GPS залепена с вендуза за стъклото, може да се залепи и за огледалото за задно виждане или горе над главата на шофьора.... Още съвсем малко ни остава и ще можете сами да си търсите най-удобното място за монтиране ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, да имате предвид, че не трябва да го оставяте на пряка слънчева светлина. Преди няколко дни остана за 2 часа на слънце, дисплея беше посинял яко и се беше нагрял неестествено много. Предполагам след още няколко градуса нагоре и ще се пръсне ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...