doctorvlad 0 #201 Отговорено 12 Юни, 2008 Опитах се да го поръчам през уеб страницата ви, но не знам дали се получи.Става ли за моята кола..Honda Inspire 2.0 1996. Ако това става мога да ви намеря пазар тук в Кипър.Тук има страшно много Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #202 Отговорено 12 Юни, 2008 Колега, това от горния линк е много добро, обаче цената... Специално за ПДА е много яко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #203 Отговорено 12 Юни, 2008 Опитах се да го поръчам през уеб страницата ви, но не знам дали се получи.Става ли за моята кола..Honda Inspire 2.0 1996. Ако това става мога да ви намеря пазар тук в Кипър.Тук има страшно много Хонди.На страницата си пише, че модула за поръчки е в процес на разработка. Остават ни едни надписи по кутиите и финализиране на софтуера и сме готови.А за Хондите, поддържаме повечето Хонди от 1992 до 2003-та имащи диагностичен куплинг, има някой изключения, като D15B2 двигателя, който е с някакъв по-стар протокол за комуникация, но и за него имаме решение - модула за всички инжекторни автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #204 Отговорено 13 Юни, 2008 A коли с инжектори над 600 кубика 6те могат ли да ползват борда ?Защо да не могат, ако се сещаш за причина може да споделиш докато не сме пуснали финалната версия. Може да коригираме някой неща с твоя помощ Принципно за подобен род коли сме предвидили да направим една тунинг версия, с друг дисплей и малко по-друга концепция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #205 Отговорено 16 Юни, 2008 A коли с инжектори над 600 кубика 6те могат ли да ползват борда ?Защо да не могат, ако се сещаш за причина може да споделиш докато не сме пуснали финалната версия. Може да коригираме някой неща с твоя помощ Принципно за подобен род коли сме предвидили да направим една тунинг версия, с друг дисплей и малко по-друга концепция.Малко повече инфо за тунинг версията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #206 Отговорено 16 Юни, 2008 ще станели за 4г сивик с преходник на obd1? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #207 Отговорено 16 Юни, 2008 къде ще ходи да не стане най-много да се наложи да добавиш някой пин към куплунзите, а ако си с купешки преходник, даже може да си имаш куплунга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #208 Отговорено 17 Юни, 2008 При мен го нямаше този пин и си запоих кабел в ECU-то Но не ми изкарва никаква информация, за което ще ми трябва съдействие от авторите Тествано ли е това нещо на P06 ECU понеже моето е такова? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #209 Отговорено 17 Юни, 2008 При мен го нямаше този пин и си запоих кабел в ECU-то Но не ми изкарва никаква информация, за което ще ми трябва съдействие от авторите Тествано ли е това нещо на P06 ECU понеже моето е такова? Как разбра, че не изкарва информация? Аз не съм сигурен 100%, но мисля, че това ЕКУ е ОБД0 и ще трябва с UniModul-а ни да го вържеш, директно няма да стане ако съм прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
riquelme 0 #210 Отговорено 17 Юни, 2008 здрасти искам и аз да си взема едно такова в сайта пише че цените не са крайни!колата ми е д14а4 от русе съм ! евала за това което сте направили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #211 Отговорено 17 Юни, 2008 здрасти искам и аз да си взема едно такова в сайта пише че цените не са крайни!колата ми е д14а4 от русе съм ! евала за това което сте направили Както вече съм писал, в сайта цените са само за тест на системата за поръчки, когато имаме готови количества цените ще са други и ще може да се пускат поръчки. Малко ни остава, надявам се да оправдаем всички очаквания и да възнаградим търпението ви съвсем скоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #212 Отговорено 18 Юни, 2008 P06 e OBDI и трябва да се държи като P28 запоих кабел в ECU-то Според мен, това е проблем, но за да съм сигурен трябва да се заровя в някое ецу и да тествам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #213 Отговорено 18 Юни, 2008 P06 e OBDI и трябва да се държи като P28 запоих кабел в ECU-то Според мен, това е проблем, но за да съм сигурен трябва да се заровя в някое ецу и да тествам. Емо запоих си кабела към съответното краче (7) на буксата D. Кое според теб е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #214 Отговорено 18 Юни, 2008 Звучи добре, значи или Р06-цата ти е чипвана и J12 е махнат или в програмата на P06 дейталогинг кода е различен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest VTEC Inside LUDA #215 Отговорено 18 Юни, 2008 Звучи добре, значи или Р06-цата ти е чипвана и J12 е махнат или в програмата на P06 дейталогинг кода е различенТя че е чипната е ясно, но ще погледна за J12. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #216 Отговорено 21 Юни, 2008 някой беше питал но какъв беше отговора....на англичанка дизел 98 ще става ли?Сега като поразрових документациите, гледам, че тези англичанки са със същия двигател който слагат в Rover 400 2.0 diesel и вероятно се управляват от компютър, който не поддържа стандартната комуникация за Хонда. Ако пуснем поддръжка на Rover комуникацията има шанс тогава да работи и за тези хонди, за сега по-скоро не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #217 Отговорено 21 Юни, 2008 Изкушавам се да напиша нещо в което се убедих лично докато тествах борд компютъра. Работата дойде от там, че въздушният ми филтър беше навършил почти 1 година и реших да го сменя, без да вярвам, че това ще промени каквото и да е, просто защото при предишни смени не бях забелязал някаква разлика от стар и нов филтър. След смяната се изкуших все пак да тествам мощността за да видя има ли промяна, дори и минимална и за моя изненада имаше, колата вдигаше цели 5 конски сили повече и сега като се замисля има логика, все пак максимума е на доста високи обороти и с мазен и кален филтър е нормално да не успява да вдишва достатъчно въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #218 Отговорено 21 Юни, 2008 5hp e малко много според мен. На диното като ходихме последния път с и без филтър даваше до 3 коня разлика. Ако твоя дава такава разлика може би трябва по често да го сменяш Пробвай и без филтър да видим каква разлика би дало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #219 Отговорено 21 Юни, 2008 Филтъра беше много мръсен, мазен и черен, съвсен нормално е. И то не ми е вдигнало от 125 на 130 коня примерно, ами тя едвам вадеше 97-98 и сега 102-103 с новия филтър, а по фабрични данни трябва да излизат около 118 на колелата. Просто като запушиш отвора за въздуха, можеш да утрепеш и цялото стадо с коне при добро желание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest doggy #220 Отговорено 21 Юни, 2008 (Редактирано) колега хайде да кажеш на п13(х22а)прелюд на кое краче тряя да се закачи теста че и аз искам да си взема ама оня ден пробвахме един и нищо не се получи?можеш ли да погледнеш къде се закача?щото аз нямам заводска букса щото правих суап с друг мотор.мерси Редактирано 21 Юни, 2008 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #221 Отговорено 22 Юни, 2008 колега хайде да кажеш на п13(х22а)прелюд на кое краче тряя да се закачи теста че и аз искам да си взема ама оня ден пробвахме един и нищо не се получи?можеш ли да погледнеш къде се закача?щото аз нямам заводска букса щото правих суап с друг мотор.мерси Това е от страната на ECU-то. Премери за всеки случай дали има +5 волта при контакт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alf 0 #222 Отговорено 29 Юни, 2008 A ставали за моита хонда 1.5 vtrec-e англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #223 Отговорено 29 Юни, 2008 A ставали за моита хонда 1.5 vtrec-e англичанка100% -> Съвместимост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #224 Отговорено 29 Юни, 2008 (Редактирано) 100% -> СъвместимостHonda JP Civic Coupe 1.6 VTec 1995 D16Z9 3 пина Тип2 100% съвместимКупетата се произвеждат само в USМоже да добавиш и купе 94-та с D16Z9 че е съвместимо , че нали го пробвахме на моята или си писал за моята , ама си я писал 95-та , незнам.Поздрави Редактирано 29 Юни, 2008 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ma3x_143 4 #225 Отговорено 5 Юли, 2008 Поздрави за страхотния уред и аз ще искам скоро един, два .Само искам да питам, може ли да се поставия на мястото на 4асовника на сивик д15з6 1996, защото като го видях в саита ми изглежда 4е на друго място е предназна4ен да се поставя.Благодаря много и пак искам да те поздравя за страхотната работа която си сваршил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #226 Отговорено 5 Юли, 2008 Предполагам че и на d14a3 ще има 100% съвместимост Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #227 Отговорено 5 Юли, 2008 Поздрави за страхотния уред и аз ще искам скоро един, два .Само искам да питам, може ли да се поставия на мястото на 4асовника на сивик д15з6 1996, защото като го видях в саита ми изглежда 4е на друго място е предназна4ен да се поставя.Благодаря много и пак искам да те поздравя за страхотната работа която си сваршил Привет, не виждам причина да не може. При теб е оня тъмно червения часовник, нали? По спомен е почти квадрат (червента плочка), виж дали може да се маха(ако някой е свалял да каже) - ако да, най - вероятно ще ти е нужно нещо с което да запълниш по височиа.Размера на диспея: цък . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jimy 0 #228 Отговорено 8 Юли, 2008 Здравейте! Следя темата отдавна. Искам да ви питам ,дали вече съществува инфоборд за по широк кръг от автомобили. А аз лично искам да си закупя тази машинка ,но на сайта няма инфо за Фиат!?Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Informer #229 Отговорено 8 Юли, 2008 Здравейте! Следя темата отдавна. Искам да ви питам ,дали вече съществува инфоборд за по широк кръг от автомобили. А аз лично искам да си закупя тази машинка ,но на сайта няма инфо за Фиат!?Поздрави и успех!Здравей,Както вече много пъти съм писал, предвидили сме и другите автомобили, различни от Honda, в момента настройваме и тестваме вариантите за VW, Audi, Seat и Skoda, отделно се разработва и един универсален модул за всички инжекторни автомобили. За Фиат специално също сме предвидили версия, само трябва да остане време, това е основния проблем. Мисля, че протокола за комуникация на Фиат е близък с този на VW понеже мисля, че се ползват компютри на Bosch, за това надявам се бързо да можем да пуснем версия и за вас, след като приключим с VW версията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Dilqn_Mitev #230 Отговорено 8 Юли, 2008 Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jimy #231 Отговорено 8 Юли, 2008 Наистина компютъра е бош.За модела неискам да те подвеждам. Много се радвам за това ,което правите. Дано си намерите богати инвеститори,защото машинката си заслужава инвестицията! Успех и късмет с начинанието! Стискам палци да намерите време и за нас Фиат-феновете! При нас има доста ИТ специалисти и даже се занимават с това да направят нещо подобно,но по скоро са се насочили към изгражданито на интерфейс за връзка с компютър под WIN XP! Инфоборда е уникален,според мен! Не това не са четки,това е истината. Много полезна машинка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #232 Отговорено 8 Юли, 2008 Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? Къде сме написали, че няма за B двигатели? Поддържаме си ги без проблеми, единственото условие е да има букса за диагностика и да е OBD1 ili 2. Иначе наистина в таблицата със съвместимостите на сайта няма B двигател, на практика аз съм тествал на B16, но двигателя беше присаждан и за това не съм го написал. То като идваме на месечните срещи чат пат се намират ентусиасти за тестове, но общо взето са рядкост. Ако ти идваш на тия срещи и имаш желание, без проблем ще тестваме, за 5 мин работа е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iXi 0 #233 Отговорено 9 Юли, 2008 Може нещо да съм пропуснал и да ми е безмислен въпроса..но за Б-мотори защо няма?!? Работи и на B серия мотори - проверено с колегата Dilqn_Mitev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #235 Отговорено 14 Юли, 2008 Ей, браво, екстра е станало, даже като гледам можеше да е с кутийката с надписите, мисля, че няма да се закриват. Аз тия дни ще пусна снимки на кутийка с надписи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #236 Отговорено 14 Юли, 2008 е хайде де искам да си поръчвам вече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #237 Отговорено 14 Юли, 2008 колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dilqn_Mitev 6 #238 Отговорено 14 Юли, 2008 колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва Е и аз това се чудя колега,каде да го сложа...мислех си да извадя часовника(от дясно на конзолата) и да разширя малко дупката защото до колкото си спомням на дължина се разминават съвсем малко!Иначе може зад волана и преди часовниците тоест на пластмасата която ги свързва(но според мен там ще пречи)..за 6-та хеч аз друго място на което да можеш да си го гледаш постоянно и да не пречи незнам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Informer 2 #239 Отговорено 14 Юли, 2008 колеги много ще съм ви благодарен ако някой пусне една снимчица на шеста генерация как пасва Е и аз това се чудя колега,каде да го сложа...мислех си да извадя часовника(от дясно на конзолата) и да разширя малко дупката защото до колкото си спомням на дължина се разминават съвсем малко!Иначе може зад волана и преди часовниците тоест на пластмасата която ги свързва(но според мен там ще пречи)..за 6-та хеч аз друго място на което да можеш да си го гледаш постоянно и да не пречи незнам..Сещам се за още няколко варианта. Стойка за GSM или GPS залепена с вендуза за стъклото, може да се залепи и за огледалото за задно виждане или горе над главата на шофьора.... Още съвсем малко ни остава и ще можете сами да си търсите най-удобното място за монтиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #240 Отговорено 14 Юли, 2008 Между другото, да имате предвид, че не трябва да го оставяте на пряка слънчева светлина. Преди няколко дни остана за 2 часа на слънце, дисплея беше посинял яко и се беше нагрял неестествено много. Предполагам след още няколко градуса нагоре и ще се пръсне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове