al3x 0 #41 Отговорено 16 Март, 2008 (Редактирано) Аз не мисля че това състезание е много реално с оглет на всички проблеми които имаха отборитедоста пъти излезе кола за сигурност, за някои това беше + за някои -но се пак прогреса в Хонда беше явен! ))И махането на тракшън контрола също ми харесва ,доста по голямо майсторство ще трябва да влагат пилотитеколите супер много се носеха по завойте, при рязкото спиране, при по ранно подаване на газз обещо взето ще е интересен шампионата Редактирано 16 Март, 2008 от al3x Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #42 Отговорено 16 Март, 2008 Не че съм против Хонда ! но ако вкарат хибридни двигатели .......то тогава няма да я има тръпката от Формула 1 сега ! Поне аз така расъждавам.....каква тръпка.....най-малкото за зриителите като не се чува рев хах ? Никаква.....или поне аз не виждам такава....иначе изглежда Бари добре се е справил.....аз го изпуснах сабудих се точно в 8:30 и видях финалните реклами ! :PЕДИТ:АХХ Е такъв кеф няма,направо умрях като видях Хонда на 6то място ! :Pако не се налагаха ограничения сега щяха да се карат 3 литрови турбинирани двигатели с по 4-5К мощност , колите щяха да използват същия тип аеродинамика както едно време ... щяха да имат по 20KW генератор за да захрани всичката електроника, да развиват 6-800км/ч , да карат със сликове и да има по колко ? ... 5-6 смъртни случая на състезание ?? хибрид е добре ! електричка още по-добре ... и се бъкаш че електричките не могат да имат глас Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Jonini #43 Отговорено 16 Март, 2008 (Редактирано) С точка ама без точка. Барикело е дисквалифициран, но има светлина в тунела. Лошата новина Редактирано 16 Март, 2008 от Jonini Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #44 Отговорено 16 Март, 2008 BMW имат такова решение в Х6 кондензаторен блок. Който при рязко натискане на педала на газта се включва на помощ. А електрически двигател значи повече въртящ момент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Calata 0 #45 Отговорено 16 Март, 2008 много жалко че дисквалифицираха Баричело заслужаваше нещо повече от това състезание. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest doctor #46 Отговорено 16 Март, 2008 Кво стаа немога да разбера от 3->6 от 6->никои баси садиииде се извадиха.А що не раследват защо Мерцедеса пусна Тъпиа Алонсо напред след като се искефика как го задмина . Пак мирише на УГОВОРКИ.Ае да им с*ра в устата че ме дразнят-УЛИГОФРЕНИ !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Calata 0 #47 Отговорено 16 Март, 2008 ми Баричело отиде на 6-то защото влязъл в бокса когато не е било разрешено,а след това го дисквалифицираха защото е излязъл от бокса при червени светлини.Иначе обяснението за случката с макларана е,че Хейки без да иска нагиснал копчето за ограничение на скоростта в бокса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #48 Отговорено 16 Март, 2008 Еми калпазани сме си още . Къде гледа Рос Браун , ами Барикело - сега и точки от талона требе да му вземат - кой минаа на червено ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #49 Отговорено 16 Март, 2008 Малко оф-топик за осведомяване. Характерният звук на моторите Harley Davidosn е всъщност дефект, Хонда в техните чопъри оправят този дефект а слагат "озвучение" на моторите си за да звучат харли-стайл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #50 Отговорено 16 Март, 2008 Да ме осветиш откъде ще дойде този ЯК звук който подлудява ? В смисъл ....АКУМУЛАТОР ??? А не съм казал такова нещо че не трябва д аима ограничения...напротив трябва.....но не и да правят спорта "АКУМУЛАТОРЕН"от хипер мощните колони в багажника ! аз полудявам от ускорение, а не от звук - той само ме разсейва и дразни ... но все-пак електромотор завъртян със 80К оборота и прекаран през редуктор например звучи почти като твоята кола с турбо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #51 Отговорено 17 Март, 2008 Съдиите си вършат работата,мисля че по-големия гаф в бокса беше помъкнатия механик с шланга за гориво,а не чревения свтофар.....ако не беше го откопчал момчето щяха да го гасят в пита на Рено.Май имат още доста да тренират хората в бокса и да оправят имиджа на Хонда.Иначе и аз съм изненадан от новата кола.Барикело показа по-добро ускорение от Райконен на излизане от завоите и по-ниска максимална скорост в края на правите.Това общо взето си е успех за нас в сравнение с миналата година и голяма надежда да се видим на стълбичката.Всички видяхме че без тракшъна ....нищо не се знае,няма фаворити в марките ,а добри драйвъри...а Барикело е стара пушка .Стискам палци до събота,защото срама вече е малко отмит и говорят за Хонда като фактор в Ф1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #52 Отговорено 17 Март, 2008 спортна колата без звук? хахаФормула 1 без звук? ХАХАХА Остана да бутнете и една газова уредба на Ф1, защото 'нали ако е направена както трябва върви колкото бензина' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #53 Отговорено 17 Март, 2008 ...звука е вторичен продукт и единствената причина да го има е, че не могат да се преборят с него без да развалят производителноста ако можеше да се направи достатъчно лека газова кола която да върви повече от бензиновата и да се зарежда за същото време сигурен ли си, че нямаше да се кара на газ ? ... друго също ме интересува ?!? ти мислиш ли, че във формула едно карат на бензин ? сигурен ли си че коя да е от ония коли ще запали със ОМV 100 ? или че твоята е запали с тяхното гориво ? хайде повече да не коментираме точно тая тема а да се придържаме към заглавието ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #54 Отговорено 17 Март, 2008 Ами и аз не искам да влизам в спорове но все пак ще ти отговоря.За звука няма смисъл... Звучи ми глупаво автомобилно състезаниеот какъвто и ранг да е, да минива безшумно... За гъзта само чувам АКО беше тва АКО беше онова АКО беше ...ама НЕ е ? което значи че не гъзта е по добра ами бензина.!За горивото в формула 1 ... естествено че нее shell V power като нашияттова е формула 1 , има добавки които се слагат за повишаване на октана.В формула 1 се тестват всички нови технологии които после минават наобикновените машини като твоята ))И до колкото си спомням Шумахер беше казал в интервю, че и в неговиятболит може да се налее Shell V power, но мощноста му няма да е същата.Това все пак е Шумахер? ... '... До 1996 година обикновените пътнически автомобили използват гориво, съдържащо 95% от съставките на горивото за състезателни автомобили. През 1998 година същият екип от изследователи, създали горивото за Ferrari, разработват формулата на горивaтa Shell V-Power. ' това може да го види всеки в страницата на shell Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #55 Отговорено 17 Март, 2008 Хайде да се изс**а и аз в тази тема пак.Заради звука има отменени етапи от рали Корсика (били много шумни колите ала бала глупсоти на таркълета).Пак относно звука ХИБРИДНИЯ СИВИК е 17-ти на 24-те часа на Льо Ман (там звука е много по-тих защото е хибрид).И пак за звука прочети какво съм писал за Хонда и Харли.Относно горивото:Във Формула октановото число на ГОРИВОТО (не бензина) е към 140.Това същото гориво има много малко бензин, то има етанол, тулени и други.За справка в лабораторията на "Петрол" АД може да си закупиш спокойно бензин (то не е много бензин де) с отканово число 112 срещу 7 лева литъра.П.С. Модераторите да се чувстват совбодни да изтрият това мение като го забележат!П.П.С. Предлагам всички мения в тази тема различни от коментари за свободните тренировки, квалификациите и самото състезание и/или правилника да бъдат трити! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #56 Отговорено 21 Март, 2008 На свободните тренировки днес (особено на втората) нашите показват много добри времена.Да им пожелаем успех.п.п. Видях че адаша е пуснал отделна тема, но нека и в тази почетем НАЙ-ВЕЛИКИЯТ ЧОВЕК и ПИЛОТ - Аертон Сена, днес щеше да навърши 48г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #57 Отговорено 21 Март, 2008 Ами от сега да им пожелаем МНОГО успех на квалификацията и състезанието...дано да е нещо успорвано да не се ядосвам че съм ставал пак в 8 часа (а само да питам че все се обърквам....нали тази сутрин от 8 е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #58 Отговорено 22 Март, 2008 Резултатите от Съботната клалификация 1 2 Felipe Massa Ferrari 1:35.347 1:34.412 1:35.748 17 2 1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:35.645 1:34.188 1:36.230 13 3 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:35.227 1:34.759 1:36.613 12 4 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:35.392 1:34.627 1:36.709 18 5 11 Jarno Trulli Toyota 1:35.205 1:34.825 1:36.711 18 6 4 Robert Kubica BMW 1:35.794 1:34.811 1:36.727 13 7 3 Nick Heidfeld BMW 1:35.729 1:34.648 1:36.753 13 8 10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:35.440 1:34.967 1:37.009 18 9 5 Fernando Alonso Renault 1:35.983 1:35.140 1:38.450 18 10 12 Timo Glock Toyota 1:35.891 1:35.000 1:39.656 20 11 16 Jenson Button Honda 1:35.847 1:35.208 15 12 9 David Coulthard Red Bull-Renault 1:36.058 1:35.408 12 13 6 Nelsinho Piquet Renault 1:36.074 1:35.562 12 14 17 Rubens Barrichello Honda 1:36.198 1:35.622 15 15 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:36.111 1:35.648 15 16 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:35.843 1:35.670 13 17 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:36.240 9 18 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:36.388 9 19 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:36.677 8 20 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:37.087 9 21 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:37.101 10 22 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:37.481 9 Явно преимущество на ферари на тази писта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #59 Отговорено 23 Март, 2008 (Редактирано) 10-то място за Бътън и 13-то за Барикело.За жалост, това е горчивата истина... има доста работа да се свърши, докато започнем да влизаме в зоната на точките Следващото състезание е след 2 седмици и едва за Барселона можем да разчитаме на нещо повече. Редактирано 23 Март, 2008 от Accord6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #60 Отговорено 5 Април, 2008 Добра квалификация за Бътън, но явно нашите и Рено са решили да се задоволят и с 10-та стартова позиция, защото Бътън и Алонсо направиха най-малко обиколки в Q3, а и съдейки по изоставането спрямо Q1 и Q2, по всяка вероятност са били доста тежки. Рубенс също имаше добро темпо, така че прогресът на тима е очевиден Pos Driver Team Q1 Q2 Q3 1. Kubica BMW Sauber 1:32.893 1:31.745 1:33.096 2. Massa Ferrari 1:31.937 1:31.188 1:33.123 3. Hamilton McLaren-Mercedes 1:32.750 1:31.922 1:33.292 4. Raikkonen Ferrari 1:32.652 1:31.933 1:33.418 5. Kovalainen McLaren-Mercedes 1:33.057 1:31.718 1:33.488 6. Heidfeld BMW Sauber 1:33.137 1:31.909 1:33.737 7. Trulli Toyota 1:32.493 1:32.159 1:33.994 8. Rosberg Williams-Toyota 1:32.903 1:32.185 1:34.015 9. Button Honda 1:32.793 1:32.362 1:35.05710. Alonso Renault 1:32.947 1:32.345 1:35.11511. Webber Red Bull-Renault 1:33.194 1:32.37112. Barrichello Honda 1:32.944 1:32.50813. Glock Toyota 1:32.800 1:32.52814. Piquet Renault 1:32.975 1:32.79015. Bourdais Toro Rosso-Ferrari 1:33.415 1:32.91516. Nakajima Williams-Toyota 1:33.386 1:32.94317. Coulthard Red Bull-Renault 1:33.43318. Fisichella Force India-Ferrari 1:33.50119. Vettel Toro Rosso-Ferrari 1:33.56220. Sutil Force India-Ferrari 1:33.84521. Davidson Super Aguri-Honda 1:34.14022. Sato Super Aguri-Honda 1:35.725Да се надяваме, че утре поне единият ни пилот ще спечели точки! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #61 Отговорено 6 Април, 2008 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #62 Отговорено 7 Април, 2008 Спирам да гледам Формула 1.Този уникален тъпак Бътън отново ме накара да изхабя нерви за години наред,незнам защо толкова се връзвам на изпълненията му,но мисля 4е е крайно време да се изхвърли вси4ко английско от Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #63 Отговорено 7 Април, 2008 да се изхвърли вси4ко английско от Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #64 Отговорено 7 Април, 2008 Господи тоя Бътън е мноу прост , и мен по начало си ме дразни ужасно ...ама особенно вчера изпълнението му с Култард направо ме застреля...бтв Баричело щеше да издуха Альонсо , все останах с впеч. че направиха грешка от Хонда да настройват крилото така.......м/д само С.Борде не го мернах и един път в камерите....само малко офф-топик : Някой да знае дали има нещо като Формула 1 но по нова.....или пък някакъв пач за оригиналната ...ама графиката е много лоша на тая старата и немога да я понасям....моля ако някой зане да казва ! Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #65 Отговорено 7 Април, 2008 Какво лошо е направил Бътън? Просто имаше малшанс. След старта спечели 2 позиции и се движеше 7-ми, но някой за него е разпорил задната му гума и затова влезе в бокса. След това караше със страхотно темпо и топеше по 1 сек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #66 Отговорено 7 Април, 2008 Какво лошо е направил Бътън? Просто имаше малшанс. След старта спечели 2 позиции и се движеше 7-ми, но някой за него е разпорил задната му гума и затова влезе в бокса. След това караше със страхотно темпо и топеше по 1 сек. на Култард, дори имаше НБО. За жалост шотландският боец за пореден път показа, че е доста твърдоглав и етиката е нещо съвсем непонятно нещо за него.Коментарът на Бътън е следния: „Разочарован съм. Успях да стартирам добре, но не можах да разбера какво се случи в 4-ти завой. По всяка вероятност някой разпори задната ми гума с предното си крило и затова бях принуден рано-рано да вляза в бокса. След това влязох в добър ритъм и започнах да топя по близо секунда на обиколка от аванса на Дейвид. 19-та обиколка се случи фаталният сблъсък на 8-ия завой. Аз тръгнах да го атакувам, а той ме блокира. Дейвид насочи болида си в ейпекса и когато разбра, че съм прекалено близо, просто захлопна вратата. Аз не успях да спра и се блъснахме. Мисля, че той ме видя в огледалата си и тази катастрофа е различна от сблъсъка му с Фелипе в Австралия. Преди този старт в среща на GPDA, пилотите бяхме постигнали споразумение, че не трябва да се маневрира в зоната на спиране. Всъщност ние се ударихме по-късно в завоя, но тогава аз се опитвах да избегна сблъсъка, това не беше маневра за изпреварване"Невъзможността на Барикело да изпревари Фисикела и Алонсо беше заради високия даунфорс, който от своя страна допринесе за ниска макс. скорост на правите. Според Рос Браун, новите промени за тестовете в Испания, ще решат този проблем.Ех,много ми се иска да си прав за малшанса........а пък и като ти видя снимката на аватара,направо се разтапям от кеф.Какъв ден беше само,каква радост и колко надежди се родиха,но........малшанс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaFanatic 0 #67 Отговорено 8 Април, 2008 Бътън няма да го призная за ДОБЪР пилот...докато не направи поне две състезания в зоната на точките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koki 6 #68 Отговорено 8 Април, 2008 Колега, разбирам детския ти ентусиазъм, но погледни 2-3 години назад.Ще забележиш, че Бътън има доста състезания в зоната на точките, а БАР Хонда бяха подгласници на шампионите.Смея да твърдя, че отборът на Хонда разполага с едни от най-ерудираните пилоти, на които им липсва само добра кола и малко "мръсно " поведение на пистата.Второто едва ли ще се случи, защото са джентълмени и като хора и като спортисти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord6 0 #69 Отговорено 8 Април, 2008 Изключително си прав koki През 2006-та Рубенс беше доста зле, но явно си възвърна формата и сега е на ниво. Също така да не забравяме, че той е най-опитния пилот в кервана и скоро ще стане най-опитния в историята на Ф1.Трудно е да се сравнят с Алонсо, Кими или Хамилтън, понеже карат различни коли, но мисля че това е идеалната двойка за Хонда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic #70 Отговорено 9 Април, 2008 офф:Само не ми казвай детски-ентусиазъм плииз......не съм дете вече ие....14г = тинейджър малко а << за мен има разликаон:да...може да го е бивало ПОСЛЕДНИТЕ няколко години....но не и тази...Альо не беше с най-добрата кола 2006 като стана шампион..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paulaner 2 #71 Отговорено 9 Април, 2008 Извинявай,ще ми припомниш ли кой беше с най-добрата кола...?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #72 Отговорено 26 Април, 2008 (Редактирано) 1 1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:20.701 1:20.784 1:21.813 17 2 5 Fernando Alonso Renault 1:21.347 1:20.804 1:21.904 18 3 2 Felipe Massa Ferrari 1:21.528 1:20.584 1:22.058 16 4 4 Robert Kubica BMW Sauber 1:21.423 1:20.597 1:22.065 13 5 22 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:21.366 1:20.825 1:22.096 14 6 23 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:21.430 1:20.817 1:22.231 15 7 10 Mark Webber Red Bull-Renault 1:21.494 1:20.984 1:22.429 19 8 11 Jarno Trulli Toyota 1:21.158 1:20.907 1:22.529 19 9 3 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:21.466 1:20.815 1:22.542 20 10 6 Nelsinho Piquet Renault 1:21.409 1:20.894 1:22.699 18 11 17 Rubens Barrichello Honda 1:21.548 1:21.049 12 12 8 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 1:21.690 1:21.117 15 13 16 Jenson Button Honda 1:21.757 1:21.211 12 14 12 Timo Glock Toyota 1:21.427 1:21.230 16 15 7 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:21.472 1:21.349 15 16 14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1:21.540 1:21.724 15 17 9 David Coulthard Red Bull-Renault 1:21.810 6 18 15 Sebastian Vettel STR-Ferrari 1:22.108 10 19 21 Giancarlo Fisichella Force India-Ferrari 1:22.516 11 20 20 Adrian Sutil Force India-Ferrari 1:23.224 8 21 19 Anthony Davidson Super Aguri-Honda 1:23.318 9 22 18 Takuma Sato Super Aguri-Honda 1:23.496 9 Вече се доближаваме до 10-ката Скоро трябва да сме редовни там Редактирано 26 Април, 2008 от al3x Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #73 Отговорено 26 Април, 2008 Aбе за съжаление хонда са си най-зле от високобюджетните отбори . Да се надяваме , че ще има някакво подобрение с времето , пък дай боже другия сезон нещо по-сериозно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DjSprite 48 #74 Отговорено 27 Април, 2008 Хайде 4естито ..6-то място днес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #75 Отговорено 27 Април, 2008 Аааа, скоро ще свирим с веф-а, усещам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest green power #76 Отговорено 27 Април, 2008 :lol: 4естито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
al3x 0 #77 Отговорено 27 Април, 2008 Тоя Баричело кви ги забърка днеска май другия сезон трябва някоя нова надежда да вземат вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emko 8 #78 Отговорено 27 Април, 2008 добре, че толкова отпаднаха, за да се класираме и ние в точките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #79 Отговорено 27 Април, 2008 Наистина и мен ме очуди много 6-тото място на Бътън , направо да не повярваш въпреки това се радвам изключително много , че взехме толкова рано първите точки и още повече , че следващото състезание ще са по-нахъсани да се класират по-напред А Баричело кво стана ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weapon R 43 #80 Отговорено 28 Април, 2008 Не успях да гледам състезанието,ама тука гледам Бътън4о станал 6-ти ебаси кефа....не ми е любимец ама пусто това са ни първите то4ки да го ева.Аре 4естито на вси4ки запалени по Ф1.А кво е направил Бари4ело???? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове