sjekov 1 #1 Публикувано 16 Ноември, 2007 Някой правил ли е такова нещо? Питам въобще възможно ли е? Гледам по обявите в mobile.bg има много хонди внос Англия (доста по евтини). Някой взимал ли си е такава кола и да и е обърнал волана след това? Дали може с една катастрофирала и една "дясна" да сглобиш нещо нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #2 Отговорено 16 Ноември, 2007 (Редактирано) Вярно е че са много по-евтини, аз карам такава вече 1 година. Защо ти е да обръщаш волана? По принцип може но това е ненужен разход според мен. Иначе не е нещо сложно ако става въпрос за 5г сивик части има колкото искаш. Редактирано 16 Ноември, 2007 от Civic-D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest sjekov #3 Отговорено 16 Ноември, 2007 Вярно е че са много по-евтини, аз карам такава вече 1 година. Защо ти е да обръщаш волана? По принцип може но това е ненужен разход според мен. Иначе не е нещо сложно ако става въпрос за 5г сивик части има колкото искаш.Добре колега не ти ли пречи? Проблеми нямал ли си?Аз гледам Honda Accord 1.8 V-TEC KLIMA - март 2000 г - 7500лв. което е много добре оферта (ако е истинска) и ако може за 2000 лева да заприлича на "лява" си заслужава офертите на такива акорди са от над 11000. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #4 Отговорено 16 Ноември, 2007 (Редактирано) Хм според мен за около 1000 (ако не и по-малко) би трябвало да заприлича, зависи вече от майстора. За Акорд нямам представа колко ще струва. На мен лично не ми пречи защото в града (за Варна става въпрос) повечето улици са с по две платна във всяка от посоките и не ми е трудно да изпреварвам, за магистралата е същото. Когато е една лента просто действаш по-внимателно и няма проблем. Просто за себе си реших че след като съм дал 2200 лева за Сивик 5г хеч няма смисъл да давам 500 и нагоре за обръщане и си я карам така. Успех с покупката Редактирано 16 Ноември, 2007 от Civic-D15B2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #5 Отговорено 16 Ноември, 2007 това с обръщането ми изглежда малко ... странно ...не съм сигурен но разликите в купето не са малки ... и си е доста тенекеджийска работа ... не знам кой ненормалник би се навил да ви преправя колатааз бих си я карал с десния волан, доста по-лесно е да слежеш от колата когато не те е страх някой идиот да ти я откъсне докато профучава покрай теб с 150км/ч в града Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #6 Отговорено 16 Ноември, 2007 (Редактирано) Не е толкова тенекеджииска, колкото механика и електроникаПреди и аз бях напраил подобно запитване, със същите съображения. Еми скъпичко излиза. Едва ли 1000-2000лв ще те оправят. Първо че едва ли има сервиз дето да се наеме, а и да ти свърши работата както трябва. После като сметнеш частите които ти трябват: ляво ориентирано табло, апарати за 4истачките, апарати за управление на страничните огледала, нова кормилна уредба (тук не съм сигурен дали не може да се използва и същата-някои запознат да се изкаже; трябва и да се провери дали изобщо структурата и конструкцията на колата позволява местенето на кормилната уредба от ляво), местене на педалите ( и тук не знам точно какво ще е нужно като механизми), и още куп други работи които сега не се сещам, но съм сигурен че ги има или ще изскочат. Като прибавиш и сумата за работа която ще ти представят за такава необичайна и сложна процедура, става мазало.На други места по света за масовите автомобили, както в слу4ая са хондите, не е проблем, но не и в БГ. Редактирано 16 Ноември, 2007 от zarrick Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #7 Отговорено 16 Ноември, 2007 Колега аз имах преди време такива мераци и нямах проблем ако бях взел колата ,уви не искаха да я продават ,та на мен ми каза човек на които 95% от Варна каращи Хонда вярват е че няма проблем да стане стига да имаш кормилна реика,и цялото табло от същата такава кола което е лява дерекция,демек всичките си там пласмаси ,всичко друго се мести както педали ,табла,бутони и тем подобни надявам се да сам ти помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 16 Ноември, 2007 Направо я вземай и си я карай така. По добре тия 1000 лева ги дай да я стегнеш и да знаеш че имаш кола на която можеш да разчиташ. Въобще не се занимавай с глупости. Както каза колегата CryoGen не се знае на какъв майстор ще попаднеш и как ще я "побългари" а работата не е от най-лесните. Да не стане после половината неща не работят въобще а другата половина когато си поискат. Във Варна специално вече срещам доста коли с десен волан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord #9 Отговорено 16 Ноември, 2007 Незнам как се кара такава кола, но свикването е далеч по-лесно от "обръщането" ЗАЩОТО---производството на автомобили става за определени пазари и конкретните партиди се различават главно не по агрегатите (те са еднакви) а по местата им на монтаж. Самото купе има една основна разлика в носещата си структора - огледално формован панел разделящ моторният отсек от купето. Нали не смятате че някой от производителите ще формова универсален панел и ще щанцова отвори за педали , волан и др. и от двете страни и ще си позволи лукса да отслаби конструкцията и "да зее дупка под килимчето". Основният проблем е че около всички отвори в металните панели има щамповани подсилващи зони не позволяващи разкъсване от динамичното натоварване породено при работата на окачването. Факт е че поради пренасищането на Английският вторичен автопазар се внасят такива коли и заради десният волан цените им са наполовина. Също така е факт че в рамките на 2000 до 3000 лв. такава операция се прави на по-старата Се класа на Мерцедес , НО моторът и е надлъжно разположен и е с една чистачка . Въпреки това рязането и заваряването по въпросния моторен щит е като да сипеш червен пипер в радиатора така че "не правете това у дома" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #10 Отговорено 16 Ноември, 2007 колеги виждал съм много обръщания на волани и повярвяйте ми не е много сложна работа само мерак да има.части се намират - табло конзоли за педали и т.н.общо взето разликата в двигателния отсек е минимална.въздуховодите за парното са най големия проблем така да се каже.трябва да се преместят от другата страна на купето.запушват се от едната страна и се правят нови отвори за засмукване на въздух.обръщане на чистачки,всички купета са еднакви и с дясно и с ляво кормило.да не забравяме че страните с ляво движение са много по малко от страните с дясно и за тях няма направени специални купета-а се ползват наличните стандартни.дори би трябвало да се сменят и фаровете но това са подробности-може и без тях да мине.играчка е признавам ама си струва - и не е толкова скъпо-а за здравината не се притеснявай/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #11 Отговорено 19 Ноември, 2007 И аз карам кола внос от Англия,свикнах много бързо.Чул съм,че в Турция обръщали волана и струвало към 1500-2000 лв.Но това е непроверена информация!А за изпреварването до края на годината мисля да пробвам с камера и монитор.Ще видя как ще стане,засега имам идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sjekov 1 #12 Отговорено 22 Ноември, 2007 Първо да спомена че тази хонда която гледах изчезна от мобилето. Честито на копувача дано да е от форума или поне скоро да ни стане съфорумец.Аз понеже се поразчетох из форуми за обръщане на волана забелязох няколко неща:1. В англия това си било бизнес имало си гаражи в който ти го правят за няколко часа (колкото и невероятно да звучи 10 часа). Дано да се появи и тука такъв бизнес мисля че ще е почеливш. 2. Повечето хора си карат колите с десен волан и не се притесняват. Аз като човек който не е карал такава кола се притеснявам.3. Повечето от хората който си обръщат волана го правят сами или при приятелски сервизи (хора, който не могат да им откажат) малко "майстори" в бг са съгласни да обръщат волани. А то си е доста работа.4. Имаше доста мнения че след обръщане на волан колата не е същата. Склонен съм да повярвам.5. Оказва се че ако вземеш кола от англия и и обърнеш волана ти идва на пари колкото да отидеш в германия и да се поразтършуваш за запазена кола. Аз лично щях да си взема въпросния акорд от пловдив (7000 лева 2000г.) ако бях намерил някоя ударена от същата година за 2-3000 лв. Въпреки че ще ше да ми седне 10000 лв. като цяло колите от тази година започват от 13000лв. А и щях да имам много резервни части който да продавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 22 Ноември, 2007 ...четох някъде,че е влязъл в сила закон забраняващ десни волани в БГ от НоваГодина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 22 Ноември, 2007 Не е влязал предстои да се гласува ама не се знае дали ще го приемат. Само защото някакъв тъпак депутат щял да го блъсне камион с десен волан. Обаче глупаците въобще не се замислят че по никакъв начин не могат да ме задължат да си регистрирам колата тук при условие че си плащам данъците в Англия. След като сме в Европейския съюз имаш ли валидна застраховка никой не може гък да ти каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bate_em4o 55 #15 Отговорено 23 Ноември, 2007 Не е влязал предстои да се гласува ама не се знае дали ще го приемат. Само защото някакъв тъпак депутат щял да го блъсне камион с десен волан. Обаче глупаците въобще не се замислят че по никакъв начин не могат да ме задължат да си регистрирам колата тук при условие че си плащам данъците в Англия. След като сме в Европейския съюз имаш ли валидна застраховка никой не може гък да ти каже.Така е!Иоще нещо,сигурно ще взимат колите на аглийските туристи на границата Тази цялата работа е поредната тъпа и безумна идея на НАШИТЕ НАРОДНИ ИЗБРАННИЦИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pit 1 #16 Отговорено 9 Януари, 2008 Айде да повдигна тематаинтересуват ме основните части които трябва да се заменят при обръщането на акорд 99г.ако може някакви ориентироващи цени на частите и или на цялата процедура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #17 Отговорено 9 Януари, 2008 Когато аз се интересувах от подобно нещо в общи линии отговора и извода до който стигна беше че най-евтино и и безболезнено е да свалиш двата номера между тях после да сложиш нова кола. Като цени за труд мога да кажа че точно преди една година ми казваха между 2500 и 4000 лева само за труд! Не мисля че си струва но успех колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RossPopov 28 #18 Отговорено 27 Март, 2008 Колега, ето ти част от отговора, темата е дълга но има много полезна информация:http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=12679 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
keel 19 #19 Отговорено 16 Май, 2008 Намерих в нета едни колеги отвъд океана които са направили точно обратното - от ляв -> десен волан, за гъзария (да им се чудиш), та има доста добри снимки и описания какво е нужноLHD->RHD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове