Jump to content
prelude

Трудно Пали

Recommended Posts

а ако пробваш винаги да палиш от втория път,дали няма да изчезне проблема?пробвай...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям Прелюд с мнението му! Сега взимам книжка и чета едни наръчници, които ти дават барабар със закона.. и там пише, че ако не запали веднага трябва да върнеш ключа и да пробваш втори път без да я караш да върти няколко пъти :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе незнам...То за паленето тя винаги си пали. Проблеми няма.Просто се притеснявам защото не го прави по принцип. Явно има някаква причина да завърта няколко пъти повече на студено. Исках да знам какво е тя и дали е проблемно. Ама като се замисля едва ли е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си свещите те може да са ти проблема може да не са точно каквито трябва за това да ти варти повече докато запали а иначе когато ти работи колата да са си наред.При мен е сащата работа ся сам зел свищи ама нямам време да ги сменя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи при мене има нещо подобно - сутрин като е била навън колата, пали след секунда въртене - субективно сякаш 2-3 оборота прави.Паля, гася, след 2мин пак паля - от раз.И определено го свързвам с температурата, ако е пренощувала в гаража пак пали от раз :P Не си спомням миналата зима дали така се държеше...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stancho

напълно вярно !и моята като стои навън и върти малко докато запалиа ако е стояла в гаража си пали бързоп.п. и наистина ако от първия път не запали веднага, то от втория не от 1/4 ми направо от 1/44 оборот пали :P и аз го свързвам с температурите и мисля че е напълно нормално ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest enigma

и според мен може да е от свещите ,провери си разстоянието между електродите.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BurZz

Блягодаря за мненията колеги.Явно доста сивици сме така, което ме успокоява.Колкото до свещите - не мисля че е в тях проблема защото са на около 10 000км NGK точно каквито ги дават от завода. BKR...еди колко си. Каквито пише че трябва да са на капака на ангренажа. НО, за всеки случай проверката е майка на доверието :P Ще ги огледам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

имай предвид ,че има от тези свещи произведени във Франция и доста народ реве от тях.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest wierdo

Според мен не е от свещите. Проблема е или в налягането на бензина или в клапата, играеща роля на смукач. Моя рекс при студен двигател винаги пали от 2-3 оборот, но върна ли ключа и да драсна пак пали от раз. Интересното е, че докато при някой други марки като дадеш няколко пъти на контакт преди да запалиш, т.е. да подкачи няколко пъти бензиновата помпа, пали по-лесно, то при моята, колкото пъти да го направя пак си пали по един и същ начин. Но определено е по-добре, според мен, като видиш, че не ти пали от няколко завъртания, да връщаш ключа и да пробваш пак, вместо да си съсипваш акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на акумулатора не му е толкова кофти ,колкото на стартера:Pповече от 5 секунди въртене на стартер е адско натоварване за него.затова не го тормозете,а просто върнете ключа и пробвайте пак отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз си сложих японско NJK и пак си пали винаги от втория път когато е хладно(не студено) ако е навън в горещо време пали от раз!Затова винаги първия път завъртам само за секунда и втория пали мигновенно :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е същото положение.а имам един познат с TOYOTA и гледам че при него е така,върти един път,връща и на втория си пали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия''проблем'' даже пусках тема преди време.При първо палене особено ,когато имам по-малко бензин положението е същото.Подозирам,че може да е запушен бензиновия филтър ама все не намирам време за него.Някъде бях чел,че ако алармата ти е вързана към запалването може да дърпа ток и това да ''бави'' Абе истината е някъде там................... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е от бензиновия филтър - моят е чисто-нов на около 300 км и пак си пали така сутрин. И 5 пъти да давам контакт и да връщам ключа (за подкачване на бензин) - все тая, пали си от 2-ри път. Само сутрин когато е студено...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) бе нали палят кво се оплакваме :blink:;);)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A може би така е редно все пак маслото малко е по-гъстичко и ако запали от 1/4 оборот ще търка на сухо и т.н. посе проблеми а така от втория опит си пали нормално не се вталясвайте толкова хора под вола нема теле :blink:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

:) бе нали палят кво се оплакваме :P;):P

....бе и си вървят Хондите,ама като не се чупят и от скука си търсим некой проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest CryoGen

:) бе нали палят кво се оплакваме ;);):P

....бе и си вървят Хондите,ама като не се чупят и от скука си търсим некой проблем :)
голям камък хвърли, голяма дума не казвай :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем и за това преди да запаля просто натискам леко педала на газта и го пускам и след това давам на контакт и паля :)Явно не може да подкачи добре бенЦ :)

Редактирано от Ceco85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично за доста Хонди :) Първия път просто чукни колкото да превърти мотора,върни ключа и ще видиш как втория път ще запали от четвърт :)

а някакво обяснение на феномена? Просто ми е любопитно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типично за доста Хонди :) Първия път просто чукни колкото да превърти мотора,върни ключа и ще видиш как втория път ще запали от четвърт :P

а някакво обяснение на феномена? Просто ми е любопитно
Никакво :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също е така въпреки,че свещи,кабели капачка и палец са ми нови :) И аз не смятам ,че е проблем,но ние очакваме колите ни да се държат по друг начин и затова ни прави толкова голямо впечатление :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...