Jump to content

krezo

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно krezo

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 7.04.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Предницата на моя Сивик беше по-ниска отляво и то доста.Оказа се,че е счупена пружината на амортисьора.Смених я и всичко се оправи.Сега (поне така изглежда) е на равно разстояние от земята навсякъде.Ама в тоя случай май е друг проблема..
  2. според мен е температурен датчик от сивик 4 и може би и акорд
  3. Когато натисна спирачката стоп светлините на самите стопове не светят,свети само третия стоп,който имам на стъклото.Електродите на крушките са видимо здрави освен това като пусна фаровете задните светлини си светят,а пък те нали са на една крушка с тези на стопа.Проверих бушоните-наред са си.Възможно ли е да има някакъв пробив в самата крушка така,че да изгори само единия електрод /на стопа/ а пък другия/на фаровете/ да си работи? Или пък тъй като не светят и двата стопа е по-вероятно да е нещо по инсталацията?
  4. Смених термостата,смених капачката на радиатора с оригинална,че моята стоеше малко хлабава ,обезвъздуших системата и да чукна на дърво вече не загрява и не забелязвам спадане на антифриза.Ако течът продължи първо ще погледна водната помпа.Маловажни на пръв поглед неща като не добре стегната капачка на радиатора например се оказват доста важни.Просто човек трябва да ги следи
  5. Да-а-а ТЕРМОСТАТ.Днес го смених , стрелката на температурата закова на 1/3 от скалата и не мръдна от там,а дадох доста зор на хондичката.Все още незнам дали е спряла загубата на антифриз,ама то скоро ще си покаже.Интересното за мен е ,че при тия симптоми поне трима ''майстори''бяха категорични ,че това '' ТЕРМОСТАТ НЕ МОЖЕ ДА Е'' Дали толкова си разбират или се опитват да ме баламосват за да изскубят повече пари незнам но се убеждавам,че ХОНДА не е лъжица за всеки ''майстор'' Засега съм доволен HONDA FOREVER
  6. Термостата го взех за 20лв от EURO 07 Незнам доколко е истински,ама уж е японски.БЛАГОДАРЯ на колегите А как се проверява термостата все пак ?
  7. Благодаря на колегите за информацията,знаех че мога да разчитам на вас.Оказа се,че тръбата просто се дърпа нагоре и готово.А иначе проблема ми беше не в изгоряла крушка,а яко клеясали клеми.Позачистих ги и сега всичко е OK
  8. Става въпрос за 5-та ген D15B2.Изгоряла ми е крушката на десния фар.Но проблема не е в това,че е изгоряла,а в това че става въпрос за ДЕСНИЯ фар.Между кутията на въздушния филтър и пластмасовото казанче за антифриз има черна пластмасова тръба,(предполагам,че през нея дърпа въздух) която ми пречи да бръкна до фара.Та въпроса ми е как да сменя тъпата крушка без да счупя нещо? Как се разглобява? БЛАГОДАРЯ
  9. Според мен подскачането може да е от криви джанти
  10. Абе човек да не ти тече радиатора и да се бъркаш нещо?
  11. Това тресене най-вероятно е от криви спирачни дискове,а да тръгваш с гуми по принцип не е желателно.
  12. Аз имам същия''проблем'' даже пусках тема преди време.При първо палене особено ,когато имам по-малко бензин положението е същото.Подозирам,че може да е запушен бензиновия филтър ама все не намирам време за него.Някъде бях чел,че ако алармата ти е вързана към запалването може да дърпа ток и това да ''бави'' Абе истината е някъде там...................
  13. Когато натисна копчето за отваряне на ел. шибидаха той се отваря съвсем малко до едно положение и трябва да му помогна с ръка за да се отдели от тавана.След това упражнение всичко е наред. Дори не бих нарекъл това проблем,но още като купих колата предишният собственик ми обясни,че е нормално. При вас така ли е ???
×
×
  • Създай нов...