prelude 311 #1 Публикувано 25 Октомври, 2007 а ако пробваш винаги да палиш от втория път,дали няма да изчезне проблема?пробвай... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 25 Октомври, 2007 Подкрепям Прелюд с мнението му! Сега взимам книжка и чета едни наръчници, които ти дават барабар със закона.. и там пише, че ако не запали веднага трябва да върнеш ключа и да пробваш втори път без да я караш да върти няколко пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BurZz 0 #3 Отговорено 25 Октомври, 2007 Абе незнам...То за паленето тя винаги си пали. Проблеми няма.Просто се притеснявам защото не го прави по принцип. Явно има някаква причина да завърта няколко пъти повече на студено. Исках да знам какво е тя и дали е проблемно. Ама като се замисля едва ли е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #4 Отговорено 25 Октомври, 2007 виж си свещите те може да са ти проблема може да не са точно каквито трябва за това да ти варти повече докато запали а иначе когато ти работи колата да са си наред.При мен е сащата работа ся сам зел свищи ама нямам време да ги сменя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #5 Отговорено 25 Октомври, 2007 значи при мене има нещо подобно - сутрин като е била навън колата, пали след секунда въртене - субективно сякаш 2-3 оборота прави.Паля, гася, след 2мин пак паля - от раз.И определено го свързвам с температурата, ако е пренощувала в гаража пак пали от раз Не си спомням миналата зима дали така се държеше... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stancho #6 Отговорено 25 Октомври, 2007 напълно вярно !и моята като стои навън и върти малко докато запалиа ако е стояла в гаража си пали бързоп.п. и наистина ако от първия път не запали веднага, то от втория не от 1/4 ми направо от 1/44 оборот пали и аз го свързвам с температурите и мисля че е напълно нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest enigma #7 Отговорено 25 Октомври, 2007 и според мен може да е от свещите ,провери си разстоянието между електродите.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BurZz #8 Отговорено 25 Октомври, 2007 Блягодаря за мненията колеги.Явно доста сивици сме така, което ме успокоява.Колкото до свещите - не мисля че е в тях проблема защото са на около 10 000км NGK точно каквито ги дават от завода. BKR...еди колко си. Каквито пише че трябва да са на капака на ангренажа. НО, за всеки случай проверката е майка на доверието Ще ги огледам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest prelude #9 Отговорено 25 Октомври, 2007 имай предвид ,че има от тези свещи произведени във Франция и доста народ реве от тях..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest wierdo #10 Отговорено 25 Октомври, 2007 Според мен не е от свещите. Проблема е или в налягането на бензина или в клапата, играеща роля на смукач. Моя рекс при студен двигател винаги пали от 2-3 оборот, но върна ли ключа и да драсна пак пали от раз. Интересното е, че докато при някой други марки като дадеш няколко пъти на контакт преди да запалиш, т.е. да подкачи няколко пъти бензиновата помпа, пали по-лесно, то при моята, колкото пъти да го направя пак си пали по един и същ начин. Но определено е по-добре, според мен, като видиш, че не ти пали от няколко завъртания, да връщаш ключа и да пробваш пак, вместо да си съсипваш акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 25 Октомври, 2007 на акумулатора не му е толкова кофти ,колкото на стартераповече от 5 секунди въртене на стартер е адско натоварване за него.затова не го тормозете,а просто върнете ключа и пробвайте пак отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #12 Отговорено 25 Октомври, 2007 аз си сложих японско NJK и пак си пали винаги от втория път когато е хладно(не студено) ако е навън в горещо време пали от раз!Затова винаги първия път завъртам само за секунда и втория пали мигновенно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plevelcho 103 #13 Отговорено 25 Октомври, 2007 при мен е същото положение.а имам един познат с TOYOTA и гледам че при него е така,върти един път,връща и на втория си пали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krezo 0 #14 Отговорено 25 Октомври, 2007 Аз имам същия''проблем'' даже пусках тема преди време.При първо палене особено ,когато имам по-малко бензин положението е същото.Подозирам,че може да е запушен бензиновия филтър ама все не намирам време за него.Някъде бях чел,че ако алармата ти е вързана към запалването може да дърпа ток и това да ''бави'' Абе истината е някъде там................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Niakoi 43 #15 Отговорено 25 Октомври, 2007 Със сигурност не е от бензиновия филтър - моят е чисто-нов на около 300 км и пак си пали така сутрин. И 5 пъти да давам контакт и да връщам ключа (за подкачване на бензин) - все тая, пали си от 2-ри път. Само сутрин когато е студено... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stancho 4 #16 Отговорено 25 Октомври, 2007 бе нали палят кво се оплакваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #17 Отговорено 25 Октомври, 2007 A може би така е редно все пак маслото малко е по-гъстичко и ако запали от 1/4 оборот ще търка на сухо и т.н. посе проблеми а така от втория опит си пали нормално не се вталясвайте толкова хора под вола нема теле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #18 Отговорено 26 Октомври, 2007 бе нали палят кво се оплакваме ....бе и си вървят Хондите,ама като не се чупят и от скука си търсим некой проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest CryoGen #19 Отговорено 26 Октомври, 2007 бе нали палят кво се оплакваме ....бе и си вървят Хондите,ама като не се чупят и от скука си търсим некой проблем голям камък хвърли, голяма дума не казвай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 60 #20 Отговорено 26 Октомври, 2007 (Редактирано) И аз имам същия проблем и за това преди да запаля просто натискам леко педала на газта и го пускам и след това давам на контакт и паля Явно не може да подкачи добре бенЦ Редактирано 26 Октомври, 2007 от Ceco85 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 205 #21 Отговорено 26 Октомври, 2007 Типично за доста Хонди Първия път просто чукни колкото да превърти мотора,върни ключа и ще видиш как втория път ще запали от четвърт а някакво обяснение на феномена? Просто ми е любопитно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #22 Отговорено 26 Октомври, 2007 Типично за доста Хонди Първия път просто чукни колкото да превърти мотора,върни ключа и ще видиш как втория път ще запали от четвърт а някакво обяснение на феномена? Просто ми е любопитноНикакво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat'koko 0 #23 Отговорено 26 Октомври, 2007 При мен също е така въпреки,че свещи,кабели капачка и палец са ми нови И аз не смятам ,че е проблем,но ние очакваме колите ни да се държат по друг начин и затова ни прави толкова голямо впечатление Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове