NCN 0 #1 Публикувано 10 Юли, 2007 В началото бе това: След дълго умуване дали да я продам или да нарина още някой лев, съвсем случайно ми се отвори оферта за нещ което търся повече от година а това е. FCR Keihin - четери рейсинг карбуратора за мотор с дифузьор Ф39мм. по принцип идеята беше за 41мм. ама и т'ва ще свърши работа. Та запретнах ръкави(нищо, че съм по тениска) и започнах. Първо колекторчета: Като за проба ли направих от черно дори и не съм си играл да ги зачиствам. Все пак не зня какъв ще е резултатът. Сглобих ги двете "звена": "Сбогом" Dualcarb И ето го момента на конверсията: Като резулта мога да кажа, че остана черна черта от 15-ки дълга около 20м. След цялата работа приготвих 13",14" и 15" гуми и бегом с Дрифтбокса бо отсечката. Всичко беше ОК до момента в който не тръгнах: изпатка съединителя . Бях до тук. Предстои смяна на съединител със стоков, че за сега нема пара за нещо по. Така и така съм в бокса ще направя малко корекции по колекторите и жилата и да се надявам до края на седмицата ще сме отново на правата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #2 Отговорено 10 Юли, 2007 Ами.......СУПЕР Ентусиаст + 4 ген = Рулира Успех по-нататък Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 10 Юли, 2007 Евала колега , много се радвам , че има още такива ентусиасти като тебе Това си е истински суап Нямам търпение да кажеш какви са резултатите Още веднъж ЕВАЛА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #4 Отговорено 10 Юли, 2007 Радвам се,че има такива хора като теб,да стоплят сърцата на хората от време на време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest edikoisi #5 Отговорено 10 Юли, 2007 (Редактирано) браво много ма радват такива неща понеже правя нещо подобно мислиш ли да слагаш фитър? Редактирано 10 Юли, 2007 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wossner 0 #6 Отговорено 10 Юли, 2007 Евала, радвем се, че все още има фенове на атмосферките. Сега ти остава един по-агресивен вал и ще заспи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 10 Юли, 2007 страхотно сигурно обаче като я подкараш след смяната на съединителя ще има и доста по висок разход на гориво(предполагам де ),ама ако не ти е проблем ще имаш супер резачка а и като отвориш предния капак има да се цъклят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #8 Отговорено 10 Юли, 2007 Класика! Евала! И вече си имаш истински тромпети! Ааааааааа КЕФИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BENJI_CRX 8 #9 Отговорено 10 Юли, 2007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLAZE 1 #10 Отговорено 10 Юли, 2007 Още едно голямо ЕВАЛА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG #11 Отговорено 10 Юли, 2007 Евалата братле просто квото и да коментирам е излишно,то се вижда ентусиазма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #12 Отговорено 10 Юли, 2007 Ааааааааа жестокооооооо !Само гледах снимките и ми се напълни душата !Евала ..... Пожелания да стане всичко лесно и да настроиш добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
N_O_M_A_D 4 #13 Отговорено 10 Юли, 2007 Как избухна само изведнъж. Евалата. Кефиш яко. Ентусиаст си, и то железен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ripper 0 #14 Отговорено 10 Юли, 2007 Брей Много радва Браво ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #15 Отговорено 11 Юли, 2007 еее браво бате това е хонда 4 генерация rulezzzzzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lz2lps 0 #16 Отговорено 11 Юли, 2007 Може би с пробите трябва да се почне от тук: (Забележка: Сигурно цифрите на рулетката с в инчове). Ето и няколко формули и правила: (Смукателен колектор: Изчисляване на размера на смукателните тръби (runners). За съжаление това са формули за смукателен колектор с пленум, а при в случая нямаме такъв. Ще продължавам да търся накакви точни формули. Ако на някой му се намират да се обажда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 12 Юли, 2007 Егати красотата ИЗРУТТТТТ!за тромпетите като гледам място що годе имаш и ако ги насочиш към задната стена и там сложиш една кутия ще е най-добре според мен, а можеш да ги завиеш и надолу и там да е бокс-ано личното ми мнение е сложи ги в кутия и ползвай 1 филтър зад акумулатора или в подкалникаНе искам да си помислям какъв звук вади това в момента колкото и да не ти се вярва air-box + тръба и филтър ще ти помогнат на ниските обороти където така и така нищо не можеш да направиш защото тромпетите ще дойдат прекалено дълги.ЕВАЛА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #18 Отговорено 19 Юли, 2007 браво страхотна работа на скоро 4ух за твоя 4 карбураторен двигател но 4ак сега го вийдам определено като подкара6 хондата пи6и 4е да идвам на разград неделя на ку6иите 4е да видя звяра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Greenwater 0 #19 Отговорено 19 Юли, 2007 Браво бате ,винаги се радвам на ентусиасти като теб . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #20 Отговорено 19 Юли, 2007 До неделя определено няма да съм готов Още много работа ме чака. Докато тръгне костъчката както трябва. Но ела в Неделя аз ще съм там хем да се запознаем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #21 Отговорено 19 Юли, 2007 браво фен дано само успееш да ги синхронизираш добре и 4-те, това ми се иска и на мен да го изръчкам веднъж Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #22 Отговорено 19 Юли, 2007 зна4и неделя може да се видим ако не изникне не6то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #23 Отговорено 20 Юли, 2007 А между другото се занимавам и с такива глупости, абе ко да ви кажа едно за ушите друго за краката ама му се вижда края май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ванко 24 #24 Отговорено 20 Юли, 2007 яко си я потхванал ЕВАЛА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Street_Live 1 #25 Отговорено 20 Юли, 2007 Ееее тъкмо и ас се надъхах да доида в неделя на разграт Ванко да видя звера аои пък няма да е гутоф.Като стане непременно пусни една тема в форума.А между другото събирате ли се там ходи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf #26 Отговорено 21 Юли, 2007 Евала.Отностно формулките в тийм интегра. Разгледах ги съвсем на бързо поради липса на време но не ми изглеждат верни тез изчисления дето прават там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #27 Отговорено 21 Юли, 2007 ЛУд Умора НЕмА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #28 Отговорено 28 Юли, 2007 Днес ги прегледах доста по-обстойно. Определено не бих се доверил на тия формули! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #29 Отговорено 30 Юли, 2007 ами пусни сайт с по-добри... за предпочитане писан от теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I.Ivo 4 #30 Отговорено 13 Март, 2008 бронята като я свършиш ще стане супер евалаа пича с карбураторите няма какво да го коментирам, изглежда потресаващо, дано лесно да ги синхронизираш успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DUAL_CARB 0 #31 Отговорено 30 Март, 2009 колко разход ти докарта тва животно бре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z1atko 7 #32 Отговорено 5 Април, 2009 Браво колега и аз като тебе ми е кеф да си правя колицата предната броня е хубава снимки още има ли и другото което искам да питам , пълнежа го махаш после нали?ако нещо не ти е ясно винаги съм на среща успех !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NCN 0 #33 Отговорено 2 Май, 2009 Разход.... кой ти гледа т'ва , ама не беше малък.z1atko: да махам го. Снимки има ама колата отдавна не в мен вече(бронята така и не я завърших, пък да не говоря и за целия проект Все пак Благодаря за отзивчивоста! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jordan Stoyanov 77 #34 Отговорено 6 Юли, 2011 Това са карбураторите които са с голям потенциал Браво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #35 Отговорено 3 Януари, 2012 (Редактирано) Какво стана с карбураторите които сложи на колата?На тях пише CR,от какъв модел Хонда са?Аз имам от CBR900RR и са 38-ци,но са различни. Редактирано 3 Януари, 2012 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jakiro 5 #36 Отговорено 10 Януари, 2012 Колата последно беше в мен в заводския си вид дуал карб,но не е между живите има я в стената на плача Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове