Jump to content
NCN

Проект-Костичка

Recommended Posts

В началото бе това:

Публикувано изображение

След дълго умуване дали да я продам или да нарина още някой лев, съвсем случайно ми се отвори оферта за нещ което търся повече от година а това е. FCR Keihin - четери рейсинг карбуратора за мотор с дифузьор Ф39мм.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

по принцип идеята беше за 41мм. ама и т'ва ще свърши работа.

Та запретнах ръкави(нищо, че съм по тениска) и започнах.

Първо колекторчета:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Като за проба ли направих от черно дори и не съм си играл да ги зачиствам. Все пак не зня какъв ще е резултатът.

Сглобих ги двете "звена":

Публикувано изображение

Публикувано изображение

"Сбогом" Dualcarb :lol:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

И ето го момента на конверсията:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Като резулта мога да кажа, че остана черна черта от 15-ки дълга около 20м.

След цялата работа приготвих 13",14" и 15" гуми и бегом с Дрифтбокса бо отсечката. Всичко беше ОК до момента в който не тръгнах: изпатка съединителя :drunk: . Бях до тук.

Предстои смяна на съединител със стоков, че за сега нема пара за нещо по. Така и така съм в бокса ще направя малко корекции по колекторите и жилата и да се надявам до края на седмицата ще сме отново на правата. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами.......СУПЕР :D Ентусиаст + 4 ген = Рулира :(:(:(:lol: Успех по-нататък :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала колега , много се радвам , че има още такива ентусиасти като тебе :lol: Това си е истински суап !!! Нямам търпение да кажеш какви са резултатите !!! Още веднъж ЕВАЛА !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че има такива хора като теб,да стоплят сърцата на хората от време на време :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi
Отговорено (Редактирано)

браво много ма радват такива неща :lol: понеже правя нещо подобно мислиш ли да слагаш фитър?

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, радвем се, че все още има фенове на атмосферките. Сега ти остава един по-агресивен вал и ще заспи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

страхотно сигурно обаче като я подкараш след смяната на съединителя ще има и доста по висок разход на гориво(предполагам де :( ),ама ако не ти е проблем ще имаш супер резачка а и като отвориш предния капак има да се цъклят :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класика! Евала! :( И вече си имаш истински тромпети! Ааааааааа КЕФИ! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още едно голямо ЕВАЛА :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BOSS`HOGG

Евалата братле :( просто квото и да коментирам е излишно,то се вижда ентусиазма :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааааа жестокооооооо !Само гледах снимките и ми се напълни душата !Евала ..... Пожелания да стане всичко лесно и да настроиш добре :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как избухна само изведнъж. Евалата. Кефиш яко. Ентусиаст си, и то железен. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей :lol: Много радва :( Браво !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее браво бате това е хонда 4 генерация rulezzzzzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би с пробите трябва да се почне от тук:

(Забележка: Сигурно цифрите на рулетката с в инчове).

 

Публикувано изображение

 

Ето и няколко формули и правила:

(Смукателен колектор: Изчисляване на размера на смукателните тръби (runners).

 

За съжаление това са формули за смукателен колектор с пленум, а при в случая нямаме такъв. Ще продължавам да търся накакви точни формули. Ако на някой му се намират да се обажда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати красотата :)ИЗРУТТТТТ!за тромпетите като гледам място що годе имаш и ако ги насочиш към задната стена и там сложиш една кутия ще е най-добре според мен, а можеш да ги завиеш и надолу и там да е бокс-ано личното ми мнение е сложи ги в кутия и ползвай 1 филтър зад акумулатора или в подкалникаНе искам да си помислям какъв звук вади това в момента ;) колкото и да не ти се вярва air-box + тръба и филтър ще ти помогнат на ниските обороти където така и така нищо не можеш да направиш защото тромпетите ще дойдат прекалено дълги.ЕВАЛА!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;):P;);) браво страхотна работа на скоро 4ух за твоя 4 карбураторен двигател но 4ак сега го вийдам определено като подкара6 хондата пи6и 4е да идвам на разград неделя на ку6иите 4е да видя звяра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бате ,винаги се радвам на ентусиасти като теб . :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До неделя определено няма да съм готов :P Още много работа ме чака. Докато тръгне костъчката както трябва. Но ела в Неделя аз ще съм там хем да се запознаем. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво фен!!! дано само успееш да ги синхронизираш добре и 4-те, това ми се иска и на мен да го изръчкам веднъж :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зна4и неделя може да се видим ако не изникне не6то :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А между другото се занимавам и с такива глупости, абе ко да ви кажа едно за ушите друго за краката ама му се вижда края май :blink:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее тъкмо и ас се надъхах да доида в неделя на разграт Ванко да видя звера аои пък няма да е гутоф.Като стане непременно пусни една тема в форума.А между другото събирате ли се там ходи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Евала.Отностно формулките в тийм интегра. Разгледах ги съвсем на бързо поради липса на време но не ми изглеждат верни тез изчисления дето прават там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЛУд Умора НЕмА :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги прегледах доста по-обстойно. Определено не бих се доверил на тия формули!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пусни сайт с по-добри... за предпочитане писан от теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бронята като я свършиш ще стане супер :blink: евалаа пича с карбураторите няма какво да го коментирам, изглежда потресаващо, дано лесно да ги синхронизираш успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко разход ти докарта тва животно бре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега и аз като тебе ми е кеф да си правя колицата предната броня е хубава снимки още има ли и другото което искам да питам , пълнежа го махаш после нали?ако нещо не ти е ясно винаги съм на среща успех !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход.... кой ти гледа т'ва :) , ама не беше малък.z1atko: да махам го. Снимки има ама колата отдавна не в мен вече(бронята така и не я завърших, пък да не говоря и за целия проект :) Все пак Благодаря за отзивчивоста!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са карбураторите които са с голям потенциал :) Браво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана с карбураторите които сложи на колата?На тях пише CR,от какъв модел Хонда са?Аз имам от CBR900RR и са 38-ци,но са различни.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата последно беше в мен в заводския си вид дуал карб,но не е между живите има я в стената на плача :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...