Jump to content

DUAL_CARB

Деактивиран
  • Мнения

    68
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно DUAL_CARB

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  1. пробваи да врътнеш делкото имах подобен проблем с халцанито
  2. така й неми отговорихте ще станели и какво ми е нужно
  3. според мен това е плазмено запалване
  4. полирай не се чуди аз мойта като я полирах :) не можах да я позная
  5. смених ги с 4-2-1 бре нали още в първия пост го пише само че са сток от д16 нещоси не помня модела
  6. ше имаш визия ама ше ускорява по бавно и ще има и по малка максимална скорост примерно аз съм с д13 с 15 ки и мах дигам 180 а един пр пак с д13 ама с железарки 13 дига 210 но пък колата изглежда с 13ките супер дърво
  7. освен да бега колата трябва и да спира иначе се утрепеш некаде ве
  8. 78 е резонатора (но в краищата е по 45мм сом в средата е 78) на местото на катализатора а иначе вразката межди двата резонатора и краиното гърне е на Ф41мм
  9. имах същия проблем оказа се водна помпа струваше 67лв
  10. рев плюс 1-2 коня можеби ама аз съм фен на рева и отдавна го махнах всичко е въпрос на личен избор
  11. според мен с дул карб от друг модел кола ше стане по добре един пр си сложи такъв от пежо 405 1600 куб 90 коняот 1987 1988 1989 1990 и казва че ефекта е изключително осезаем чакам го да дойде кам пз зада се обедя лично също така някой подхвирли идеа и за карб от микробус форд транзит който е 105 коня имало някакви стари модели с карбове
  12. размерите са за външниа диаметър на тръбите
  13. нещо ми се струваче ладите преобладават на това рали
×
×
  • Създай нов...