Jump to content
dpmax

Високи обороти на празен ход CR-V 2001 автомат

Recommended Posts

Зравейте хондаджйи,имам Хондилака от 3 месеца (црв 2001,147к.с.,автомат) 

като всъщност този ми е втори такъв с първият ме набута един Софийски господин,като грижливо беше прикрил поне каквото може от проблемите който този модел може да има.А именно натегнали клапани ,проблем с окабеляванията по предните врати, течащта рейка ,трудно влизаща задна ,заминал съединител и прочие .Абе купето беше горе долу единственото здраво в този автомобил защото беше италянка .Както и да е продадох въпросното на новият му собственик като бях отстранил 

част от проблемите,на зад разбира се ,и го бях информирал за тези който поне за мен са известни.

Купих друго нов внос автома предходната беше ръчка нов внос уж това изпадна що годе читаво и 2 пъти на по висока цена от предходното като сметна и всичко което набутах по ремонти до тук до 3 пъти .

А именно всичко което съм сменил на тази са всички ремъци,всички филтри,водна помпа,ролка,гарнитури картер капак клапани,2 семеринги,дискове,накладки,един абс датчик (заради който преди това послушах разни маистoри и бях сменил дисковете и накладките),антифриз,масло (репслол 5w30),предни амортисьори,конзолата с часовника ,кормилната рейка,стартер (пак по препоръка на майстро баш разбирач)сега имам един резервен,а проблема се оказа в скъсана една от трите маси от въпросният и още куп неща за който в момента не се сещам .Но си казах ,добре идеалният универсален  семеен автомобил ,с който мога да отида и по реката ,да возя спокойно жената и децата ,нищо че ми излезе златен(пусти мерак) стига толкова въведения да не досаждам,

 

Проблемите който имам с текущата са следните :

1.На празен ход държи много високи поне според моите скромни познания м/у 1500-2000 оборота ,само когато е студена и само ако е на паркинг или неутрална ,държи ги няколко минути докато започне  да загрява мотора след това бавно падат до 1000 оборота ,ако след стартирането включа предавка веднага падат на 1000 след като е загрял мотора са около 800 .Карана ли е ако ще да е и 1 минута,на празен ход държи  1000 оборота при положение че все още не е загрял мотора.

 

Това което пробвах е сваляне на дроселовата клапа(болтана дросела не съм пипал),заедно със стъпковият мотор и мотора за бързите обороти на празен ход ,почистих всичко по указания от форума киснене в обезмаслител,миене,обдухване както е посочил един от колегите в друга теме от форума .Без резултат !

Имам съмнение за О-пръстените на мотора за бърз празен ход но никъде не ги намирам освен в amayama при японците открих каталожните номера но не ми се чака такава доставка ,за стъпковият успях да го намеря в България и все още недоумявам как гумичка с формат на цифрата  8 два залепени о-пръстена един за друг може да струва от порядъка на 16-20лв. Имате ли идея къде мога да ги намеря или от какво друго стават тези за термоклапана за бърз празен ход,там ми е съмнението ?

 

2.При палене когато е студен мотора със завъртането на стартера точно стотни след самото палене се чува звук все едно съм хвърлил един наръч прибори за хранене вътре в мотора това е за секунда има няма със самото палене в петък ще правя регулаж на клапани надявам се поне тази глава да е в ред,иначе дочувам почукване на  1 -2 клапана(не винаги ,най често когато все още не е загряла) ,възможно ли е от тях да е този проблем ,старата си имаше проблем с пропадането на леглата и си работеше като шевна машина нон-стоп затова нямам база за сравнение но такъв шум от първата не съм чувал ? 

Ако я оставя на високите обороти на празен ход да ги нормализира или я покарам малко работи като часовник ,антифриз не съм забелязал да губи или масло да гори (да не дава господ ) за тия има няма 1000 километра дето съм изминал до магазина и с жената и децата градско след "облужването"!

 

Приемам всякакви мнения и идей .

 

Благодаря предварително !

 

JAPAN SITE.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П

Колата газ няма и не вярвам да е имала !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, dpmax написа:

Проблемите който имам с текущата са следните :

1.На празен ход държи много високи поне според моите скромни познания м/у 1500-2000 оборота ,само когато е студена и само ако е на паркинг или неутрална ,държи ги няколко минути докато започне  да загрява мотора след това бавно падат до 1000 оборота ,ако след стартирането включа предавка веднага падат на 1000 след като е загрял мотора са около 800 .Карана ли е ако ще да е и 1 минута,на празен ход държи  1000 оборота при положение че все още не е загрял мотора.

 

 

Нямаш никакви проблеми. Не се филмирай! Точно така трябва да работи.

Студен двигател, при първо палене, работи на 1500 -1600 оборота. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съвсем съгласен имах днес наблюдение на друга само че ръчка пали качва до 1600 и за няколко секунди ги сваля до 900 (също не беше палена цяла нощ),при мен ги повишава до 2000 оборот и ги държи така не съм засичал колко но не по малко от 5 минути и това дрънчане при стартиране  което не е при всяко палене също се чудя от какво е .

Благодаря за отговора .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...