stefko 61 0 #1 Публикувано 9 Ноември Здравейте! ЦРВ 3, дизел. Трудно включва , особено на втора. Спирачната течност сменена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #2 Отговорено 9 Ноември А маслото на скоростите сменяно ли е някога? На какъв пробег е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1620 #3 Отговорено 10 Ноември 12 hours ago, stefko 61 said: Здравейте! ЦРВ 3, дизел. Трудно включва , особено на втора. Спирачната течност сменена. Къде точно сменихте тази течност и как. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 134 #4 Отговорено 10 Ноември При мен трудното превключване, беше от старо масло в скоростите - 60 000км. Смених го и стана чудо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #5 Отговорено 10 Ноември Синхронизаторите при Хонда са доста чувствителни откъм масло, поради малките толеранси, от което следва същото да се сменя според предписанията, но не повече от 120 000км.. Факта, че подмяната е изрично посочена в сервизната книжка е показателно, при доста други марки няма такова изискване. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 134 #6 Отговорено 11 Ноември 120 000km. ??? Звучи ми нереално. Когато купих колата, смених всички масла и течности. След около 60 000км., вече имаше проблем с превключването на скоростите. Маслото е оригинално на Хонда. Сега ще го сменя на още по-къс интервал. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #7 Отговорено 11 Ноември За всички Хонди ли е еднакво, щом е "наше" - фирмено? Аз "за един пириятел питам", дет не помни кога го е сменял през последните 20 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 134 #8 Отговорено 12 Ноември Какво точно кара, този приятел? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #9 Отговорено 12 Ноември Преди 9 часа, ceco_accord написа: За всички Хонди ли е еднакво, щом е "наше" - фирмено? Аз "за един пириятел питам", дет не помни кога го е сменял през последните 20 години. Важи конкретно за 6 степенните кутии, 5ците са по-дурако устойчиви, ама не чак толкова, че да не си поискат прясно масълце в един момент, обикновено късен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #10 Отговорено 12 Ноември (Редактирано) Преди 1 час, Ivan B написа: Какво точно кара, този приятел? Сивик 86-ти набор. В нета има препоръки за трансмисионно SAE 75W-80, SAE 75W-90, or SAE 80W-90. Но колата е преди съществуването му, а в книжката и пише моторно масло. Редактирано 12 Ноември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #11 Отговорено 12 Ноември Тези дъртите са карани с моторно масло, ама моторното масло тогава и сега няма нищо общо като присадки. Сега си слагаш МТФ 3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #12 Отговорено 12 Ноември Е, там е въпросът - да не прецака някой семеринг и да протече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #13 Отговорено 12 Ноември Няма как да прецака семеринг, масло като масло, ключът е в присадките. Дори мтф3 ултра е с естери(без ПАО) , което може дори да помогне за старите семеринги. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #14 Отговорено 12 Ноември Бее, карах с 1 Шел ... no more. В таз кутия сега се плацика моторно масло. Ще чекна нивото и цвета и ако трябва ще го сменя. 2.3 л събира - не е много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #15 Отговорено 12 Ноември Можеш пак да й сипеш моторно, но гледай да е с повече калций, фосфор и цинк, без молибден и бор, малко магнезий може, тъй като антифрикционните присадки не се разбират добре със синхронизаторите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #16 Отговорено 12 Ноември Ще съм признателен ако метнеш линк на конкретно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #17 Отговорено 12 Ноември Поразгледах, ама в днешно време е трудно. Слагай там някакво евтино 10в40 а3/б3, по всяка вероятност ще е поне без молибден. Примерно Кастрол. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #18 Отговорено 12 Ноември То ще е временно, като за промивка. Но ако си работи добре, може да си остана на оригиналната ОЕ препоръка от преди 40 години, а да не минавам на модерните трансмисионни масла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #19 Отговорено 13 Ноември https://duckhams.com/duckhams-hypergrade-plus-10w-40-am/ Ето това препоръчват от Хонда. В дейта шийта можеш да видиш спецификите. Мобил имат подобно за камиони, но цената няма да ти хареса, по добре да си сложиш мтф, то си е същото, просто няма ненужните и вредни присадки, които има в двигателното. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #20 Отговорено 13 Ноември Да, точно това пише горе - в снимката от книгата. Ообаче, нито в АТО-то, нито нейде в БГ го има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #21 Отговорено 13 Ноември В ибей го има като обява, но пише, че се продават 12 бутилки, та можеш да пишеш на продавача дали ще ти шитне 2 и да си го доставиш с гъбко. Виж и това, анализът е малко стар, но е близко до това, което ти трябва и го има налично тук. https://www.oil-club.ru/forum/topic/18951-fanfaro-tsn-10w-40-svezhee/ https://smazka.bg/masla/masla-za-avtomobili/fanfaro-TSN-5w-40-1l.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3178 #22 Отговорено 13 Ноември @ceco_accord Ето ти евтино масло за скоростите: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-semi-synth-10w-40.html Ако не друго, поне за изплакване на кутията. Пък ако ти хареса и за постоянно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #23 Отговорено 13 Ноември (Редактирано) Мерси много. Канех се да те питам за препоръка на нещо "без нищо" химикоагресивно в него, ама ти ме изпревари. Какво мислиш за Фанфарото от поста на Rakeem? Редактирано 13 Ноември от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3178 #24 Отговорено 13 Ноември И за мотора: https://ato24.de/en/ato24-engine-oil-synth-5w-40.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #25 Отговорено 13 Ноември преди 48 минути, ceco_accord написа: "без нищо" химикоагресивно в него Кое е това химикоагресивно нещо, което те притеснява? Всички 10в40 за 10лева литъра са минералки, също и повечето мтф масла, няма да ти прецакат семеринга, по-скоро окисленото дърто масло от ненавременна смяна го унижощава. Това на Ato-to, можеш да ходиш да си го вземеш от Кауфланд. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #26 Отговорено 14 Ноември Маслото в мотора е ново, на 2 месеца и има/няма 600 км. Даже мислех от остатъка 1.3 л да сипя в кутията, ама няма да стигне за смяна, а само за опресняване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 958 #27 Отговорено 15 Ноември Вземи още един литър и наливай, няма причина да се колебаеш, в крайна сметка каквото и да сипеш ще по-добро от състоянието на сегашното, на което нито вискозитетът е същия, нито са останали някакви присадки в първичната си форма. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 7059 #28 Отговорено 15 Ноември Моторът е омаслен между главата и капака и, та за сега следя нивото. Ако наличното се окаже непотребно, предложението ти е практично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusevrosen 0 #29 Отговорено вторник в 22:58 Здравейте колеги. Имам нужда от помощ. Странен проблем с включването на първа предавка под 10 градуса температура на въздуха. Цяло лято не беше проблем. Смених масло на скоростната кутия на honda. Смених горна помпа съединител, но НЕ. Колата е на 112000км. CR-V 3 2011год. 2.0L бензин с ръчна скоростна. На изключен двигател влиза лесно. След стартиране без проблем на задна, но първа и втора не иска. С натиснат съединител от трета втора първа става. След като е включена вече първа по реда 3,2,1 и после неутрална, като пусна педала на съединителя и пробвам отново на първа не влиза. СТРАННОТО е, че като поработи на място 10 минути и нещата се оправят. Когато се движи постепенно изчезва проблема, но студена е кошмарно. Ще бъда благодарен за мнения. Ходих на сервиз, но някак не ми се вярва да е от съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 349 #30 Отговорено сряда в 06:10 ако при натискане е много твърд педала може и от него,ако не подмени маслото . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusevrosen 0 #31 Отговорено сряда в 09:49 Благодаря за отговора, натиска се супер леко педала на съединителя и си отделя при потегляне долу /нормално по схемата/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове