Jump to content
nomad78

Автоматична скоростна кутия вибрация на моменти при ниска скорост и оборотите се менят

Recommended Posts

Здравейте! От скоро имам ЦРВ 3, 2011г. 2000куб. Бензин, автомат. Забелязвам, че при поддържане на скорост от 50-70км/ч оборотомера вдига и сваля около 200 оборота, при подаване на газ дори и с малко това изчезва, при отнемане също. Също така в диапазон между 30-60км/ч много рядко(не винаги), се появява вибрация все едно колата преминава през ограничителни вибрационни ленти напречно разположени на настилка с цел намаляване на скоростта. При отнемане на газта тази вибрация веднага изчезва. Кутията включва много гладко и без никакви резки груби действия, плавно и без буксуване. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. Двигателя работи равномерно на оборот, но свещите са доста амортизирани(свалих една и я видях).  Ако не се получи ще опресня маслото в кутията, не се ли получи ще търся майстор в Пловдив с предимство за автоматични скоростни кутий. Ще съм благодарен за съвет от вас колеги и ако може да ми препотъпате от къде да си купя масло и филтър за АТ. В последствие дано не се стига до там и координати на майстор за АТ за Пловдив с предимство. И един може би смешен за вас въпрос, с колко скорости е този автомат? Наистина ми е трудно да ги преброя. Ще сменя и маслото на Диференциал заден. Да не би от там да е вибрацията, възможно ли е? Благодаря предварително на всички отзовали се.

Редактирано от nomad78
Грешки в текста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

При покупка на автомобил втора ръка е задължително да се сменят всички флуиди!

Проблемът, както го описваш, е характерен за наложително опресняване на маслото, на автоматичната скоростна кутия.

След първото опресняване, проблемът ще затихне, но няма да изчезне. Необходимо е второ опресняване, 1000 км след първото.

Приготви си общо 7 литра Honda ATF DW-1. Едно опресняване побира 3.2 литра.

Смени и филтъра при второто опресняване.

Кутията е с 5 скорости + 1 задна.

 

За задния диференциал само Honda DPS-F (DUAL PUMP FLUID II) - количество 1.2 литра.

 

Всички необходими течности можеш да закупиш от общите поръчки тук във форума:

https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

или от тук: https://obshtiporachki.online/

Попитай и за ATF филтърчето, ОЕМ № 25430-PLR-003

 

А свещите също може да смениш, щом не ти харесват, но потърси такива, които са made in Japan, а не France, например.

NGK IZFR6K11S

Denso SKJ20DR-M11S

 

Успех!

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери боините наистина ето как.

 

Ето и смяната масло автомат,всички масла оригинални може да намериш при Наско. @Ronin7 колегата от общите поръчкие,както и японски свещи.

 

Смяна масло и фиртър ATF 3ген R20A2 бензин - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/YYWse09Wtg73IVeTn

 

Като свещите веднага да не заминат бобините.

Не забравяй регулиране на клапани да напрвиш.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при мен ги има тези симптоми колега, "между 30-60км/ч много рядко(не винаги)" поръчах масло и филтър от приятел от Хонда изпрати ми 3л койот не ми стигнаха при опресняването та се наложи да купя още литър и съм долял 3,3л., като на щека след загрят двигател изичакване 69-90 секунди, както пише в книгите, си е на максимума. НО вибрациите си останаха не отчитам подобрение, само да вметна тези вибрации ги има само когато ускорявам много много бавна ако подам нормално газ примерно до средата на педала ги няма започвам да си мисля, че може да е и от тампоните на двигателя защото са ми за смяна, двигателя вибрира при определени обороти и се усеща в купето, тампона над скоростната кутия е напукан но още не се е скъсал и е омекнал значително, но за тях няма алтернатива на нормална цена или са без пари 60-150лв пълни боклуци без изключение на макарата  или са по една шапка пари +400лв и нагоре даже не съм ги гледал точно, защото няма да дам толкова пари за тампони на 20г. кола. Та след 1000 км ще купя още 4л и ще направя още едно навярно ненужно опресняване и така и ще карам докато проблема не стана постоянен. Ако може да съм полезен с нещо пиши.  Маслото което изтече от кутията беше с червен цвят леко потъмнял но червен, но по магнита имапе отлагания като кал не стружки, а точно като кал черно, ясно е че нещо се е износило.

Редактирано от Honda14is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега @Honda14is 

Писъл си в другата тема че имаш три напукани бобини,смени ли ги.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2025 г. at 17:12, nomad78 написа:

Здравейте! От скоро имам ЦРВ 3, 2011г. 2000куб. Бензин, автомат. Забелязвам, че при поддържане на скорост от 50-70км/ч оборотомера вдига и сваля около 200 оборота, при подаване на газ дори и с малко това изчезва, при отнемане също. Също така в диапазон между 30-60км/ч много рядко(не винаги), се появява вибрация все едно колата преминава през ограничителни вибрационни ленти напречно разположени на настилка с цел намаляване на скоростта. При отнемане на газта тази вибрация веднага изчезва. Кутията включва много гладко и без никакви резки груби действия, плавно и без буксуване. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. Двигателя работи равномерно на оборот, но свещите са доста амортизирани(свалих една и я видях).  Ако не се получи ще опресня маслото в кутията, не се ли получи ще търся майстор в Пловдив с предимство за автоматични скоростни кутий. Ще съм благодарен за съвет от вас колеги и ако може да ми препотъпате от къде да си купя масло и филтър за АТ. В последствие дано не се стига до там и координати на майстор за АТ за Пловдив с предимство. И един може би смешен за вас въпрос, с колко скорости е този автомат? Наистина ми е трудно да ги преброя. Ще сменя и маслото на Диференциал заден. Да не би от там да е вибрацията, възможно ли е? Благодаря предварително на всички отзовали се.

Малко е стара темата ,но ако имаш търпение я прочети цялата...писах я преди доста години..в момента хондата си върви идеалто ..хидрото направи по вече от 80 000 км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2025 г. at 20:24, dandilov написа:

Здравей!

При покупка на автомобил втора ръка е задължително да се сменят всички флуиди!

Проблемът, както го описваш, е характерен за наложително опресняване на маслото, на автоматичната скоростна кутия.

След първото опресняване, проблемът ще затихне, но няма да изчезне. Необходимо е второ опресняване, 1000 км след първото.

Приготви си общо 7 литра Honda ATF DW-1. Едно опресняване побира 3.2 литра.

Смени и филтъра при второто опресняване.

Кутията е с 5 скорости + 1 задна.

 

За задния диференциал само Honda DPS-F (DUAL PUMP FLUID II) - количество 1.2 литра.

 

Всички необходими течности можеш да закупиш от общите поръчки тук във форума:

https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

или от тук: https://obshtiporachki.online/

Попитай и за ATF филтърчето, ОЕМ № 25430-PLR-003

 

А свещите също може да смениш, щом не ти харесват, но потърси такива, които са made in Japan, а не France, например.

NGK IZFR6K11S

Denso SKJ20DR-M11S

 

Успех!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателния отговор. Но един колега ми прати изчерпателна тема за негов проблем същият като моя. Решил е проблема си с ремонт на хидротрансформатор в с.Мартен. Ако не намеря добър сервиз в Пловдив и аз ще ходя там сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Slavko написа:

Малко е стара темата ,но ако имаш търпение я прочети цялата...писах я преди доста години..в момента хондата си върви идеалто ..хидрото направи по вече от 80 000 км.

Благодаря много за инфото. Може ли координати на този човек в с. Мартен? Аз съм от Карлово и ако не намеря сервиз в Пловдив ще ходя и аз там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъкмо щях да пиша че това са симптоми на хидрото.

И, да, кутията ти е с 5 предавки, а ако забелязваш и още 1 превключване след 5-а, това е "заключването" тавите на хидрото, и оборотите спадат с около 200. Вероятно това усещаш, пишейки че вдига и сваля оборотите без промяна скоростта на движение. Така работи - това е граничен режим на сработване на съединителчето и лек баир без промяна на подаваното гориво, води до отключването му, за да не спадат оборотите много и да минава на 4-та скорост.

Като питаш за координати ;)

https://www.google.com/maps/place/Лив+авто/@43.9071211,26.0764738,14.58z/data=!4m6!3m5!1s0x40ae42b387aaaaab:0xed254c314f854d06!8m2!3d43.9096282!4d26.0749621!16s%2Fg%2F11df2mcv70?hl=bg&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTAxNC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи след две опреснявания на маслото. Та няма да ремонтирам хидротрансформатор за сега. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телефона е в сайта които е показал колегата ceco_ иди и се консултирай преди да хвърляш едни пари...   повярвай ми няма да сгрешиш..за десеттина минути установи проблема и за една седмица беше решен ..:D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/19/2025 at 5:12 PM, nomad78 said:

. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. 

Първо смени тези неща преди да ти отворят кутията.

Но явно искате да давате пари за ремонт на кутията.

Същото важи и за колегата

@Honda14is той поне е сменил масло автомат и филтър.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се - почва се от по-лесни и евтини процедури.

При тази за хидрото, не се отваря кутията, а само се сваля за да се смъкне то.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, CARPERA написа:

Колега @Honda14is 

Писъл си в другата тема че имаш три напукани бобини,смени ли ги.

 

Не съм ги сменил имам ги в предвид но няма да е сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda14is

Започни първо с смяна на бобините   щом си открил че не са ок,преди по-скъпо струващи манипулации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, CARPERA написа:

@Honda14is

Започни първо с смяна на бобините   щом си открил че не са ок,преди по-скъпо струващи манипулации.

А извинявай пропуснах да кажа за бобините, не съм ги сменил, защото ги извадх за да проверя и свещите. Та свещите се оказаха иридиеви от предишният собственик просто в перфектно състояние идеална работа (светло керемидено червени), а на бобините им замерих съпротивлението на всички беше едно и също и за това сметнах, че за сега няма да давам пари за тях, замислих се дали да не им сложа някави термо Шлаухки за изолация на лулите, малко българска инженерна мисъл но за сега нищо не съм предприел, може и да греша, закачих  и на комп да видя сместта на гориво-въздух беше 14,1 и за това реших за сега да не пипам там.
  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно нямам думи,все пак е твоя колата може да правиш каквото искаш.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Honda14is написа:

А извинявай пропуснах да кажа за бобините, не съм ги сменил, защото ги извадх за да проверя и свещите. Та свещите се оказаха иридиеви от предишният собственик просто в перфектно състояние идеална работа (светло керемидено червени), а на бобините им замерих съпротивлението на всички беше едно и също и за това сметнах, че за сега няма да давам пари за тях, замислих се дали да не им сложа някави термо Шлаухки за изолация на лулите, малко българска инженерна мисъл но за сега нищо не съм предприел, може и да греша, закачих  и на комп да видя сместта на гориво-въздух беше 14,1 и за това реших за сега да не пипам там.
  

Щом са в норми,  карай с тях .  Единствено,  може да премериш съпротивлението  при загрел двигател  . Някой път  ,когато бобините  загреят  започват да  правят номера.  Ако и тогава са в норма  , няма нужда да ги сменяш. 

@CARPERA  обича  , когато хората харчат пари  , защото той така е казал.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да стигнахме до прословутия лаф на майсорите в Бг,нещо което върви не го сменяй и обслужвай,ела при нас като се счупи.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

@Honda14is  В случая с бобините, проблемът не е в съпротивлението, а в напуканите лули. Тоест, при определени условия, ще хвърля искрата отвън към корпус. Misfire е кофти за здравето на двигателя.

Може да пробваш да запечатиш пукнатините с тънък слой течно "епокси", а като изсъхне, сложи и по една термо шлаухка, както си решил. 

Мисля, че ще зкърпиш положението така. Но не отлагай.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...