Jump to content
nomad78

Автоматична скоростна кутия вибрация на моменти при ниска скорост и оборотите се менят

Recommended Posts

Здравейте! От скоро имам ЦРВ 3, 2011г. 2000куб. Бензин, автомат. Забелязвам, че при поддържане на скорост от 50-70км/ч оборотомера вдига и сваля около 200 оборота, при подаване на газ дори и с малко това изчезва, при отнемане също. Също така в диапазон между 30-60км/ч много рядко(не винаги), се появява вибрация все едно колата преминава през ограничителни вибрационни ленти напречно разположени на настилка с цел намаляване на скоростта. При отнемане на газта тази вибрация веднага изчезва. Кутията включва много гладко и без никакви резки груби действия, плавно и без буксуване. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. Двигателя работи равномерно на оборот, но свещите са доста амортизирани(свалих една и я видях).  Ако не се получи ще опресня маслото в кутията, не се ли получи ще търся майстор в Пловдив с предимство за автоматични скоростни кутий. Ще съм благодарен за съвет от вас колеги и ако може да ми препотъпате от къде да си купя масло и филтър за АТ. В последствие дано не се стига до там и координати на майстор за АТ за Пловдив с предимство. И един може би смешен за вас въпрос, с колко скорости е този автомат? Наистина ми е трудно да ги преброя. Ще сменя и маслото на Диференциал заден. Да не би от там да е вибрацията, възможно ли е? Благодаря предварително на всички отзовали се.

Редактирано от nomad78
Грешки в текста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

При покупка на автомобил втора ръка е задължително да се сменят всички флуиди!

Проблемът, както го описваш, е характерен за наложително опресняване на маслото, на автоматичната скоростна кутия.

След първото опресняване, проблемът ще затихне, но няма да изчезне. Необходимо е второ опресняване, 1000 км след първото.

Приготви си общо 7 литра Honda ATF DW-1. Едно опресняване побира 3.2 литра.

Смени и филтъра при второто опресняване.

Кутията е с 5 скорости + 1 задна.

 

За задния диференциал само Honda DPS-F (DUAL PUMP FLUID II) - количество 1.2 литра.

 

Всички необходими течности можеш да закупиш от общите поръчки тук във форума:

https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

или от тук: https://obshtiporachki.online/

Попитай и за ATF филтърчето, ОЕМ № 25430-PLR-003

 

А свещите също може да смениш, щом не ти харесват, но потърси такива, които са made in Japan, а не France, например.

NGK IZFR6K11S

Denso SKJ20DR-M11S

 

Успех!

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Провери боините наистина ето как.

 

Ето и смяната масло автомат,всички масла оригинални може да намериш при Наско. @Ronin7 колегата от общите поръчкие,както и японски свещи.

 

Смяна масло и фиртър ATF 3ген R20A2 бензин - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/YYWse09Wtg73IVeTn

 

Като свещите веднага да не заминат бобините.

Не забравяй регулиране на клапани да напрвиш.

Редактирано от CARPERA
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И при мен ги има тези симптоми колега, "между 30-60км/ч много рядко(не винаги)" поръчах масло и филтър от приятел от Хонда изпрати ми 3л койот не ми стигнаха при опресняването та се наложи да купя още литър и съм долял 3,3л., като на щека след загрят двигател изичакване 69-90 секунди, както пише в книгите, си е на максимума. НО вибрациите си останаха не отчитам подобрение, само да вметна тези вибрации ги има само когато ускорявам много много бавна ако подам нормално газ примерно до средата на педала ги няма започвам да си мисля, че може да е и от тампоните на двигателя защото са ми за смяна, двигателя вибрира при определени обороти и се усеща в купето, тампона над скоростната кутия е напукан но още не се е скъсал и е омекнал значително, но за тях няма алтернатива на нормална цена или са без пари 60-150лв пълни боклуци без изключение на макарата  или са по една шапка пари +400лв и нагоре даже не съм ги гледал точно, защото няма да дам толкова пари за тампони на 20г. кола. Та след 1000 км ще купя още 4л и ще направя още едно навярно ненужно опресняване и така и ще карам докато проблема не стана постоянен. Ако може да съм полезен с нещо пиши.  Маслото което изтече от кутията беше с червен цвят леко потъмнял но червен, но по магнита имапе отлагания като кал не стружки, а точно като кал черно, ясно е че нещо се е износило.

Редактирано от Honda14is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега @Honda14is 

Писъл си в другата тема че имаш три напукани бобини,смени ли ги.

 

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2025 г. at 17:12, nomad78 написа:

Здравейте! От скоро имам ЦРВ 3, 2011г. 2000куб. Бензин, автомат. Забелязвам, че при поддържане на скорост от 50-70км/ч оборотомера вдига и сваля около 200 оборота, при подаване на газ дори и с малко това изчезва, при отнемане също. Също така в диапазон между 30-60км/ч много рядко(не винаги), се появява вибрация все едно колата преминава през ограничителни вибрационни ленти напречно разположени на настилка с цел намаляване на скоростта. При отнемане на газта тази вибрация веднага изчезва. Кутията включва много гладко и без никакви резки груби действия, плавно и без буксуване. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. Двигателя работи равномерно на оборот, но свещите са доста амортизирани(свалих една и я видях).  Ако не се получи ще опресня маслото в кутията, не се ли получи ще търся майстор в Пловдив с предимство за автоматични скоростни кутий. Ще съм благодарен за съвет от вас колеги и ако може да ми препотъпате от къде да си купя масло и филтър за АТ. В последствие дано не се стига до там и координати на майстор за АТ за Пловдив с предимство. И един може би смешен за вас въпрос, с колко скорости е този автомат? Наистина ми е трудно да ги преброя. Ще сменя и маслото на Диференциал заден. Да не би от там да е вибрацията, възможно ли е? Благодаря предварително на всички отзовали се.

Малко е стара темата ,но ако имаш търпение я прочети цялата...писах я преди доста години..в момента хондата си върви идеалто ..хидрото направи по вече от 80 000 км.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2025 г. at 20:24, dandilov написа:

Здравей!

При покупка на автомобил втора ръка е задължително да се сменят всички флуиди!

Проблемът, както го описваш, е характерен за наложително опресняване на маслото, на автоматичната скоростна кутия.

След първото опресняване, проблемът ще затихне, но няма да изчезне. Необходимо е второ опресняване, 1000 км след първото.

Приготви си общо 7 литра Honda ATF DW-1. Едно опресняване побира 3.2 литра.

Смени и филтъра при второто опресняване.

Кутията е с 5 скорости + 1 задна.

 

За задния диференциал само Honda DPS-F (DUAL PUMP FLUID II) - количество 1.2 литра.

 

Всички необходими течности можеш да закупиш от общите поръчки тук във форума:

https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

или от тук: https://obshtiporachki.online/

Попитай и за ATF филтърчето, ОЕМ № 25430-PLR-003

 

А свещите също може да смениш, щом не ти харесват, но потърси такива, които са made in Japan, а не France, например.

NGK IZFR6K11S

Denso SKJ20DR-M11S

 

Успех!

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за изчерпателния отговор. Но един колега ми прати изчерпателна тема за негов проблем същият като моя. Решил е проблема си с ремонт на хидротрансформатор в с.Мартен. Ако не намеря добър сервиз в Пловдив и аз ще ходя там сигурно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Slavko написа:

Малко е стара темата ,но ако имаш търпение я прочети цялата...писах я преди доста години..в момента хондата си върви идеалто ..хидрото направи по вече от 80 000 км.

Благодаря много за инфото. Може ли координати на този човек в с. Мартен? Аз съм от Карлово и ако не намеря сервиз в Пловдив ще ходя и аз там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тъкмо щях да пиша че това са симптоми на хидрото.

И, да, кутията ти е с 5 предавки, а ако забелязваш и още 1 превключване след 5-а, това е "заключването" тавите на хидрото, и оборотите спадат с около 200. Вероятно това усещаш, пишейки че вдига и сваля оборотите без промяна скоростта на движение. Така работи - това е граничен режим на сработване на съединителчето и лек баир без промяна на подаваното гориво, води до отключването му, за да не спадат оборотите много и да минава на 4-та скорост.

Като питаш за координати ;)

https://www.google.com/maps/place/Лив+авто/@43.9071211,26.0764738,14.58z/data=!4m6!3m5!1s0x40ae42b387aaaaab:0xed254c314f854d06!8m2!3d43.9096282!4d26.0749621!16s%2Fg%2F11df2mcv70?hl=bg&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTAxNC4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправи след две опреснявания на маслото. Та няма да ремонтирам хидротрансформатор за сега. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Телефона е в сайта които е показал колегата ceco_ иди и се консултирай преди да хвърляш едни пари...   повярвай ми няма да сгрешиш..за десеттина минути установи проблема и за една седмица беше решен ..:D

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 10/19/2025 at 5:12 PM, nomad78 said:

. Маслото на щеката е червеникаво и изглежда като ново. Мисля да сменя свещите и да огледам бобините за да не се окаже проблема от тях. 

Първо смени тези неща преди да ти отворят кутията.

Но явно искате да давате пари за ремонт на кутията.

Същото важи и за колегата

@Honda14is той поне е сменил масло автомат и филтър.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се - почва се от по-лесни и евтини процедури.

При тази за хидрото, не се отваря кутията, а само се сваля за да се смъкне то.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, CARPERA написа:

Колега @Honda14is 

Писъл си в другата тема че имаш три напукани бобини,смени ли ги.

 

Не съм ги сменил имам ги в предвид но няма да е сега. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda14is

Започни първо с смяна на бобините   щом си открил че не са ок,преди по-скъпо струващи манипулации.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 44 минути, CARPERA написа:

@Honda14is

Започни първо с смяна на бобините   щом си открил че не са ок,преди по-скъпо струващи манипулации.

А извинявай пропуснах да кажа за бобините, не съм ги сменил, защото ги извадх за да проверя и свещите. Та свещите се оказаха иридиеви от предишният собственик просто в перфектно състояние идеална работа (светло керемидено червени), а на бобините им замерих съпротивлението на всички беше едно и също и за това сметнах, че за сега няма да давам пари за тях, замислих се дали да не им сложа някави термо Шлаухки за изолация на лулите, малко българска инженерна мисъл но за сега нищо не съм предприел, може и да греша, закачих  и на комп да видя сместта на гориво-въздух беше 14,1 и за това реших за сега да не пипам там.
  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно нямам думи,все пак е твоя колата може да правиш каквото искаш.

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Honda14is написа:

А извинявай пропуснах да кажа за бобините, не съм ги сменил, защото ги извадх за да проверя и свещите. Та свещите се оказаха иридиеви от предишният собственик просто в перфектно състояние идеална работа (светло керемидено червени), а на бобините им замерих съпротивлението на всички беше едно и също и за това сметнах, че за сега няма да давам пари за тях, замислих се дали да не им сложа някави термо Шлаухки за изолация на лулите, малко българска инженерна мисъл но за сега нищо не съм предприел, може и да греша, закачих  и на комп да видя сместта на гориво-въздух беше 14,1 и за това реших за сега да не пипам там.
  

Щом са в норми,  карай с тях .  Единствено,  може да премериш съпротивлението  при загрел двигател  . Някой път  ,когато бобините  загреят  започват да  правят номера.  Ако и тогава са в норма  , няма нужда да ги сменяш. 

@CARPERA  обича  , когато хората харчат пари  , защото той така е казал.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да стигнахме до прословутия лаф на майсорите в Бг,нещо което върви не го сменяй и обслужвай,ела при нас като се счупи.

Редактирано от CARPERA
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

@Honda14is  В случая с бобините, проблемът не е в съпротивлението, а в напуканите лули. Тоест, при определени условия, ще хвърля искрата отвън към корпус. Misfire е кофти за здравето на двигателя.

Може да пробваш да запечатиш пукнатините с тънък слой течно "епокси", а като изсъхне, сложи и по една термо шлаухка, както си решил. 

Мисля, че ще зкърпиш положението така. Но не отлагай.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, dandilov написа:
  Скрий съдържанието

 

@Honda14is  В случая с бобините, проблемът не е в съпротивлението, а в напуканите лули. Тоест, при определени условия, ще хвърля искрата отвън към корпус. Misfire е кофти за здравето на двигателя.

Може да пробваш да запечатиш пукнатините с тънък слой течно "епокси", а като изсъхне, сложи и по една термо шлаухка, както си решил. 

Мисля, че ще зкърпиш положението така. Но не отлагай.

 

Хареса ми идеята за епоксито,колкото до misfire  нямаше ли да го засече диагностиката ако е имало въобще?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, simo vtecman написа:

Щом са в норми,  карай с тях .  Единствено,  може да премериш съпротивлението  при загрел двигател  . Някой път  ,когато бобините  загреят  започват да  правят номера.  Ако и тогава са в норма  , няма нужда да ги сменяш. 

@CARPERA  обича  , когато хората харчат пари  , защото той така е казал.

Това за загретия двигател не бях се сещал, даже имам термометър такъв безконтактен смятам след, като покарам колата да видя дали температурата име е еднаква на бобините и да ги замеря тогава просто, защото ми стана интересно и защото има някаква логика при промяна на температурата да се променя съпротивлението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора три бобини Дефи са от порядъка на 180лв,4 свещи Денсо иридиеви100-120лв.

Това са консумативи и се сменат не лепят и се слага шлаухка.

Това е колата която караш всеки ден  не я кърпим с лепила и други неща.

Но колегата е писал че замисля вече ремонт на хидрото.

При напукани бобини и свещи които не се знае кога са слагани да търсиш дугаде проблема:rolleyes:.

п.п успех колега опитах се да помогна.

 

 

  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход misfire се усеща, а ако не - може да се чекне.

В движение обаче той дори и да присъства, се замазва от оборотите, и усещането за вибрация няма как да е от него.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, CARPERA написа:

Хора три бобини Дефи са от порядъка на 180лв,4 свещи Денсо иридиеви100-120лв.

Това са консумативи и се сменат не лепят и се слага шлаухка.

Това е колата която караш всеки ден  не я кърпим с лепила и други неща.

Но колегата е писал че замисля вече ремонт на хидрото.

При напукани бобини и свещи които не се знае кога са слагани да търсиш дугаде проблема:rolleyes:.

п.п успех колега опитах се да помогна.

 

 

Колата се кара предимно на дълго събота и неделя и в този ред на мисли вече започвам да съжалявам, че не си взех 2,4л, ръчка 6 скорости. Ако някои ме пита така бих му казал 2,4, ръчка 6 скорости и да не с занимава с глупости. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Honda14is

Не разбрах отговора ти копирал си моят пост тоест ,щом се кара само събота и неделя не трябва да се обслужи,а само закърпи.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да съжаляваш!

Кола се поддържа и се кара. Няма такава, която само да се кара. 

... А! Има! Rent-a-Car. Там само караш. ;) :)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

И после се продава от фирмата вносител като топ оферта. ;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 20.10.2025 г. at 11:39, Honda14is написа:

Маслото което изтече от кутията беше с червен цвят леко потъмнял но червен, но по магнита имапе отлагания като кал не стружки, а точно като кал черно, ясно е че нещо се е износило.

Фрикционен материал от съединителите и металните дискове. Една смяна не те оправя, така вадиш около 30-40% от старото масло. Останалото хем е замърсено, хем не е ясно кога е наливано и какво е. Правят се 3 смени през 4-500км или повече. Така даваш време на отмивните добавки в новото масло да разтворят калта, която циркулира из цялата система в момента. След всяка смяна следиш какво има по магнита. Ако калта намалява, значи процеса се стабилизира. Ако продължава да пълни магнита, нещата отиват на ремонт - ускорена деградация или разпад на съединителите (вкл. този на хидрото). Външния филтър бих го сменил чак когато магнита е останал сравнително чист след последната смяна.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И не прави пълна смана на маслото с машина под налягане, защото тези отлагания които гониш, всъщност остават и се набиват в най неприятните места!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 23.10.2025 г. at 11:31, boiskii написа:

Фрикционен материал от съединителите и металните дискове. Една смяна не те оправя, така вадиш около 30-40% от старото масло. Останалото хем е замърсено, хем не е ясно кога е наливано и какво е. Правят се 3 смени през 4-500км или повече. Така даваш време на отмивните добавки в новото масло да разтворят калта, която циркулира из цялата система в момента. След всяка смяна следиш какво има по магнита. Ако калта намалява, значи процеса се стабилизира. Ако продължава да пълни магнита, нещата отиват на ремонт - ускорена деградация или разпад на съединителите (вкл. този на хидрото). Външния филтър бих го сменил чак когато магнита е останал сравнително чист след последната смяна.

Благодаря за коментара, за съжаление вече смених филтъра но има логика в това което си написал ще купя още един филтър. Така след 1000км пробег какво установих, колата се държи значително по-добре върви повече сякаш по-леко. Преди дори при леко подаване на газ връщаше скорост или скорости да не излъжа. Сега си се ускорява, много съм доволен отчитам подобрение, което ме обнадеждава и ще поръчам от общите поръчки масло 4л след време пак и общо смятам да направя три смяни. Вибрацията която се усещаше не отшумя на пълно но оптределено се усеща по-рядко и може би и по-слабо. Иначе на разхода на гориво немога да кажа дали се е отразило, защото до скоро карах с климатик, а сега без такаче е нормално да е по-малък. Вчера ходих, Пазарджик-Девин-Смолян-Пазарджик засякох разхода 10л на 100 газ. Аз съм доволен. А само да добавя може би между втора и трета скорост, понякога се усеща лек удър не включва плавно, примерно карам по завойте и съм върна гъзтта точно в заволя и подам пак газ на излизане от завоя и понякога се усеща, че включва по-рязко. Ако ускорявам на право си ги реди скоростите идеално. В този ред на мисли смятам при следващото опресняване на мслото да изчистя соленоидите и да видя по цедките дали няма отлагания.

Редактирано от Honda14is
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бавното превключване е от ниско налягане на маслото в конкретната част и предавка от системата. За това има и лашкане, докато се напълни секторът.

При теб явно е поносимо. В тежките случай се появява пауза, моторът се форсира и чак тогава включва, което вече е съпроводено с удар. Гледай да не протакаш до такова състояние.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моя опит сочи, че ако колата не е карана доста време преди продажбата, маслото не е сменяно скоро, не е сипано правилното масло или нивото на маслото не е в норма, ще отнеме известно време системата да се разработи и напасне (освен ако щетите вече не са прекалено големи). Имам кола, която взех с машинно сменено масло наскоро преди продажбата, неясно какво и с около литър над макса по щека. Като я взех включваше твърдо на едни предавки, на други приплъзваше, на трети включваше преждевременно с удар в кръста. След пълна смяна на маслото с правилното и регулиране на нивото отне между и 5 и 10к да започне да работи мазно, както се очаква. Та мисълта ми е, че ако има гланцирано феродо по дисковете или нагорели метални дискове от неправилно включване, ще отнеме време системата да се нормализира. И още нещо ключово за работата на кутията - много е важно масата от кутията към купето да е в перфектно състояние. Ако е лоша, тогава въпросните соленоиди и сензори може не работят както се очаква. 

Редактирано от boiskii
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря и на двамави с за мненията и помоща, ceco_accord и boiskii, колата я закупих началото на годината от автокъща някъде година и малко е минала от както колата е продадена в чужбина и докъто аз я взех, така че е много вероятно да съм в твоята ситуация.

Редактирано от kvd74
Не цитирайте последно мнение, подразбира се, че отговаряте на него и без текста му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бобините били консумативи и не били скъпи, ама търси в групата ...... Не ходи да си купи нови от магазина..... Колегата Наско нали предлага части - защо не си купуваш от него?

ignition coil.jpg

Редактирано от z_chakarov
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За мен 200лв + за бобини и още 120лв за свещи си е бая стабилна инвестиция при положение, че за мен там проблеми няма, тази работа с напуканите лули толкова ме съмнява да оказва някакво влиание, че направо незнам. Някой ден след, като сменя тампоните на двигателя и проверя веригата дали е за смяна, което е много вероятно, защото колата е на реални 320 000км, а на километраж е на 180 000км. :lol::lol::lol:, чак тогава може да инвестирам в бобини и свещи. Та смятам в следващия свободен ден да отворя капачето на обтегача на ангренажната верига и да видя чисто визуално колко е излязло цилиндърчето или бутало незнам как се казва точно,  съотверно дали и е дошло времето или е вече е сменяна преди да закупя колата.

Редактирано от Honda14is

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
15 minutes ago, Honda14is said:

За мен 200лв + за бобини и още 120лв за свещи си е бая стабилна инвестиция при положение, че за мен там проблеми няма, тази работа с напуканите лули толкова ме съмнява да оказва някакво влиание, че направо незнам. 

Може да прочетеш теми  за бобините и пукнатините при които е оказоло влияние.

Включително причината при мен да ги сменя е посочените в темата симптоми,и те изчезнаха.

 

Напукани бобини и свещи които незнаш кога са слагани,да казваш че там няма проблем е много самонадеяно.

300лв да инвестираш в колата си за да работи по-добре е голяма инвестиция,за доста дълго време.

Аз бих се отказал събота да отида на ресторан и да ги дам там,защото виждаш после  тази инвестиция да не казвам къде изхвърлена.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега ще потърся теми за свещи и бобини. Колкото до кога са слагани бобините са най-вероятн от както е кола, а свещите незнам. Можеби ми трябва още малко информация конкретно за тази тема за да се убедя. Ще е много удобно да видя от някой колега ако може да сложа за проба. Ако има подобрение бих дал 300лв на момента. Вече много коли смених и много части смених по тях и ми писна от смени това и унова и да чувам думите "не беше от тази част но имаше значение". 

Редактирано от kvd74
Не цитирайте последно мнение, подразбира се, че отговаряте на него и без текста му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
40 minutes ago, Honda14is said:

Ще е много удобно да видя от някой колега ако може да сложа за проба. Ако има подобрение бих дал 300лв 

Да ти даде някой колега новите си бобини и свещи,за проба.

Ето това откакто съм в форума не съм го чувал.

Аз търся тогава някой  колега с нови зимни гуми,да ми даде да ги пробвам за да си ги купя.😂

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...