tanner.zaitt@gmail.com 0 #1 Публикувано 13 Октомври (Редактирано) Здравейте, може ли да споделите от вашия опит с Хонда. Горивна Помпа? Подгревна Свещ или Дюзи? Имам следният случай Honda Acord 2009 PM на 144К. Колата не пали, само върти стартера но двигателя не се запалва. Чува се силен неприятен звук на помпата за гориво. Което след 3 до 5 минути се нормализира до по поносим шум. Предисторията е че не се кара тази кола. Последно е зареждана с гориво с добавка. Горивният филтър беше задръстен с черна лепкава субстанция. Филтърът беше подменен. Грешките по системите за двигателя са следните две: PGM-FI/Diesel(Engine System) -> P16CD No.1 Glow Plug Circuit Open -> Current|PGM- FI PGM-FI/Diesel(Engine System) -> P16CD No.1 Glow Plug Circuit Open -> Temporary|P GM-FI Предполагам това е за подгревни свещи, свещ номер 1 на първи цилиндър ако правилно разбирам термина. Чел съм че този модел автомобил при студено време е възможно да не запали дори една подгревна свещ да не му е Ок. Взимайки предисторията на колата предполагам няколко неща: 1 Повредена помпа, няма налягане, съответно не достига достатъчно гориво от резервоара до инжекторите и не може да се осъществи запалване на горивото в цилиндрите и двигателя да започне горивния процес. 2 просто подгревна свещ прави проблема. 3 Възможно е тая лепкава субстанция смес от гориво и добавка застояла в резервоара да е преминало през помпата, горивния филтър и да е попаднал в дюзите и да е запекъл задръстил и повредил дюзите? Имаше грешка и за слабо напрежение на акомулатора но пробвах и с друг добре зареден пак не се стартира двигателя. Познанията ми са слаби и любителски и само разсъждавам на глас може и да не съм прав в предположенията си. Може ли да споделите от вашия опит? Благодаря предварително. Редактирано 13 Октомври от tanner.zaitt@gmail.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ANTRAZID 17 #2 Отговорено 13 Октомври (Редактирано) Ами подменете въпросната свещ, другото за което може да проверите е краш бутона ,който прекъсва горивото -намира се под волана над педалите ще го видите. Елиминирайте тези неща и чак тогава може да се мисли за ГНП. лепкавата част от резервоара първо минава през горивния филтър, няма как да премина нататък. По скоро тръбите до горивния филтър да имат нужда от прочистване след като сте сменил филтъра ,който е бил задръстен. Има много варианти започвайте с най-малките и по-лесно отстраняеми. Редактирано 13 Октомври от ANTRAZID Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dimitar_Honda 15 #3 Отговорено 13 Октомври Тва що ли си мисля, че е писано от някой бот Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 46 #4 Отговорено 13 Октомври бота не пише акОмулатор 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanner.zaitt@gmail.com 0 #5 Отговорено 13 Октомври Приемам кртиката, просто в бързината съм допуснал правописна грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1405 #6 Отговорено 13 Октомври Отворете резервоара и тогава ще разбереш защо не иска да запали. Промивки на всичко, ще падне разглобяване но така е като се кара с нафта от земеделците за един лев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1218 #7 Отговорено 14 Октомври Просто горивото е станало на мазут и това е проблем. Имах подобен проблем но с бензинов Сивик. Сваляхме резервоара, нова горивна помпа, добавки за гориво, почистване на дюзи и тн. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове