Videnov-CRV 6 #1 Публикувано 19 Септември (Редактирано) Здравейте харесал съм едно црв 5 , 1.5 турбо. Колата е 2017 година. Въпросът ми е надежден ли е 1.5 , защото брат ми кара сивик 10 и му вкарва гориво в маслото ама бях чул, че със нов софтуер се оправят нещета ? Редактирано 19 Септември от Videnov-CRV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 75 #2 Отговорено 19 Септември Вземи си една Акура РДХ 2017 с 3,5л мотора и си свиркай. Тези ЦРВ-та са от първите модели които май са най-проблемни. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 196 #3 Отговорено 19 Септември Преди 1 час, Videnov-CRV написа: Здравейте харесал съм едно црв 5 , 1.5 турбо. Колата е 2017 година. Въпросът ми е надежден ли е 1.5 , защото брат ми кара сивик 10 и му вкарва гориво в маслото ама бях чул, че със нов софтуер се оправят нещета ? софтуерно е оправено, не мисля че има някаква драма след това. @Божков това за Акурата е много спорно, при 3,5лт също има проблеми и с мотора и с кутията - ZF9. За частите въобще не отварям темата.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 759 #4 Отговорено 19 Септември преди 50 минути, galin_k написа: при 3,5лт също има проблеми и с мотора и с кутията - ZF9 Колегата е предложил Acura RDX не MDX. RDX не е с ZF9 скоростна кутия, а с 6 степенен автоматик на . Двигатела също е друг J35Z, проблемни са J35Y където има проблем с лагери на коляновия вал. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 75 #5 Отговорено 19 Септември (Редактирано) Благодаря на Пламен, един реален собственик се включи с преки наблюдения над модела. Въпроса с частите е много тънък...дали си купуваме кола, за да мислим за части и ремонти? Аз поне - не! Ако това е основно търсим Шкода или Дачия... Нямам за цел с това да обиждам абсолютно никой Карал съм доста марки като служебни, но само Хонда за лични нужди. Последните две Хонда ЦРВ4 и настоящата Акура РДХ се карат постоянно, въпреки максимата " служебната кола е най- хубава.." Редактирано 19 Септември от Божков 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 196 #6 Отговорено 20 Септември Извинявам се не съм прочел за РДХ. Съгласен съм, че не е приятно като купуваш кола да мислиш и за части, но такъв е животът и нещата се случват. Бях се спрял на МДХ, но в крайна сметка взех Црв и на третият ден ударих куче на околовръстния в Сф. Цялата броня беше за смяна, също и казанчето на чистачките, халоген... При МДХса забрави да намериш нещо, ако поръчваш ще изисква време. Та не го казвам напразно. Но все пак човекът пита за Црв 5та, проблеми, решения и мнения... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 35 #7 Отговорено 26 Септември Да не пускам нова тема: Някой , може ли да каже от къде мога да си сваля ръководството за експлоатация на CR-V 1.5T на някакъв разбираем език - български, руски... Дали го има някъде качено? Не намирам нищо с търсачката на форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 759 #8 Отговорено 26 Септември Има в руския форум https://forum.crvclub.ru/index.php?PHPSESSID=8p5fe5neu05mfbqiku0qc1smg2&topic=161531.0 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #9 Отговорено 26 Септември И тук във форума имаше качено на български. Аз съм го свалял и мисля че някъде го пазя. Мога да го изпратя ако има нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 35 #10 Отговорено 27 Септември Да,ако е възможно. Ще ми бъде от полза. Свалих това ръководство на руски, но на български ще е по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 800 #11 Отговорено 28 Септември Ние за 100к км проблеми не сме имали със хондата. Единствено бензинова помпа е сменена за 350-400лв с труда. Едно Уплътнение на компресора беше избило. А да и един акумулатор сменихме след 7 години. Минахме от 0/20 на 5/30 и има осезаема разлика. С 0/20 след 5-6к км почваше да се чува като дизел мотора, което беше много странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3162 #12 Отговорено 28 Септември 0/20 толкова си му е живота. 120 - 150 моточаса. 5/30 ще съкрати наполовина живота на турбото, заради по-високият вискозитет при студения старт. Затова "нулата" е силно препоръчителна. Най-доброто решение е здраво 0/30, със "студен" вискозитет (Viscosity at 40 °C) под 50 mm²/s. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 35 #13 Отговорено 28 Септември И кое е това "здраво 0w30"? Може ли конкретна марка масло да посочиш, колега, да знам какво да търся. Интервалът за смяна на маслото трябва да е 10к км. Така пише в сервизното ръководство. Ако трябва да се сменя маслото на всеки 5 или 6к, според мен не е решение. Иначе съм напълно съгласен, че 5w30 маслото драстично ще съкрати живота на турбото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 224 #14 Отговорено 3 Октомври На Равенол маслата маркирани с USVO "имат право" да бъдат рекламирани като пълна синтетика в Германия Демек имат поне (по спомен) 25% синтетична база Ето 0-30 масла https://www.ravenol-direct.uk/0w-30.html (немския сайт отказва да ми зареди на английски) немския сайт: https://www.ravenol.de/de/produkt/motorenoel?property[1][]=0w-30&property[3][]=vollsynthetisch&property[7][]=usvo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 800 #15 Отговорено 4 Октомври На 28.09.2025 г. at 17:02, dandilov написа: 0/20 толкова си му е живота. 120 - 150 моточаса. 5/30 ще съкрати наполовина живота на турбото, заради по-високият вискозитет при студения старт. Затова "нулата" е силно препоръчителна. Най-доброто решение е здраво 0/30, със "студен" вискозитет (Viscosity at 40 °C) под 50 mm²/s. Това е така донякъде. Никой не казва защо моторите в Европа са с 5W30, a в Канада с 0W20 ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове