vladimir8507 15 #1 Публикувано 9 Септември Здравейте колеги, След 11 години с RD1, мисля да премина към 4та генерация. Ясно е, че това не е автомобил за сериозен offroad, но според теста в този клип, четвъртата генерация е най-слаба от всички Cr-v и то драстично: https://youtu.be/E8Jfh_TKR_8?si=u8i9P784TafnGlTO Моля споделете впечатленията си от 4х4 възможностите на модела. Основно ме интересува как се държи на сняг и лед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 520 #2 Отговорено 9 Септември Затънах в кал аз още първата година. Никога не съм я купувал с идеята за офроуд, но един път се наложи и.... пълен срам. Тъста вика да се обаждам ли на трактора. Викам не бутай 😂 Иначе на сняг и лед няма никакви проблеми. Миналата зима имаше стабилен истински лед. Бута си и със задницата всичко е точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 15 #3 Отговорено 10 Септември Оставам с впечатление, че от 100 човека, които са прегледали темата, само колегата от Варна е попадал в кал и сняг 😆 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1609 #4 Отговорено 10 Септември В кал която и да е генерация да набуташ без специални гуми за нея всичко приключва с трактор да те дърпа. На сняг съм карал 1,2,3 супер се представят. Лошото е че от 1ва до 4та клиренса намалява ,като първа е най-висока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 520 #5 Отговорено 10 Септември (Редактирано) Така е. Но проблемът беше, че имаше и сериозен баир и не се засилих. Иначе като излязох по някое време на равното нямаше проблеми и в калта. Иначе да, летните гуми се замазаха и край. Веднага след това смених маслото на диференциала, защото доста си повъртя, прегряваше, изчаквах да изгасне лампичката и пак гас. Редактирано 10 Септември от Bizzito Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 48 #6 Отговорено 11 Септември Клиренса на 3та и 4та генерация е един и същ по техническа документация.Колегата е поискал мнение от собственици на 4та генерация.Тука пак се почнаха 1ва 2ра 3та....... Важното е да пишем, пък какво - не е важно.И много важно е да е неграмотно и с правописни грешки за второкласник.Поне преди да пуска пост да си го проверя ,вече има модерни техники chatgtp и други за правописните грешки.... Приятел има 4та генерация, където съм минавал аз с 2ра генерация и Subaru-то и той си е минавал без проблем.Не говорим за тежък оффроуд. За там си има джипове, не паркетни СУВ-чета.С хубави зимни гуми няма да имаш никакъв проблем по пътищата и по черен път.Вече в кал и коловози не е колата за там.Пък колегата ,където е писал за специални гуми , сигурно визира MUD или AL/TERRAIN това не са гумите за тези коли. Като искаш кола за извън пътя, такава с бавни предавки и истински диференциали. 4 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6913 #7 Отговорено 11 Септември Колкото по-дъбре за офроуд, толкова по-зле за асфалт. Всеки намира своят баланс между двете противоположности, като периметър и % времеползване по тях. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 742 #8 Отговорено 11 Септември Освен, че са шумни, на паркетен СУВ седят малко като на свинче звънче. У наше село има един "наджипен" мерцедес МЛ. На мен ми изглежда смешно, но въпрос на вкус (казало кучето и ......). 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6913 #9 Отговорено 11 Септември Тоя Жип от поста ми горе го кара 1 финна девойка. Дали е нейно решение, или са и го дале - историята мълчи, а тя ако няма опит и база за сравнение, кЪ да разбере че нещо е е баш къ требе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladimir8507 15 #10 Отговорено 13 Септември Благодаря на всички, които се включиха. Съвсем скоро и аз ще мога да споделя впечатления, защото преди два дни се сдобих с една чудесна 4ка R20A9 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 195 #11 Отговорено 13 Септември Честито! Хубаво е да споделиш малко повече контекст за какво ще я ползваш и какви са ти очакванията? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове