Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, 

След 11 години с RD1, мисля да премина към 4та генерация. 

 

 

Ясно е, че това не  е автомобил за сериозен offroad, но според теста в този клип, четвъртата генерация е най-слаба от всички Cr-v и то драстично:

 

https://youtu.be/E8Jfh_TKR_8?si=u8i9P784TafnGlTO

 

Моля споделете впечатленията си от 4х4 възможностите на модела.

Основно ме интересува как се държи на сняг и лед. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затънах в кал аз още първата година. Никога не съм я купувал с идеята за офроуд, но един път се наложи и.... пълен срам. Тъста вика да се обаждам ли на трактора. Викам не бутай 😂

 

Иначе на сняг и лед няма никакви проблеми. Миналата зима имаше стабилен истински лед. Бута си и със задницата всичко е точно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оставам с впечатление, че от 100 човека, които са прегледали темата, само колегата от Варна е попадал в кал и сняг 😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кал която и да е генерация да набуташ  без специални гуми  за нея всичко приключва с трактор да те дърпа.

На сняг съм карал 1,2,3  супер се представят.

Лошото е че от 1ва до 4та клиренса намалява ,като първа е най-висока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. Но проблемът беше, че имаше и сериозен баир и не се засилих. Иначе като излязох по някое време на равното нямаше проблеми и в калта.

 

Иначе да, летните гуми се замазаха и край. 

 

Веднага след това смених маслото на диференциала, защото доста си повъртя, прегряваше, изчаквах да изгасне лампичката и пак гас. 

Редактирано от Bizzito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиренса на 3та и 4та генерация е един и същ по техническа документация.Колегата е поискал мнение от собственици на 4та генерация.Тука пак се почнаха 1ва 2ра 3та....... Важното е да пишем, пък какво - не е важно.И много важно е да е неграмотно и с правописни грешки за второкласник.Поне преди да пуска пост да си го проверя ,вече има модерни техники chatgtp и други за правописните грешки....  Приятел има 4та генерация, където съм минавал аз с 2ра генерация и Subaru-то и той си е минавал без проблем.Не говорим за тежък оффроуд. За там си има джипове, не паркетни СУВ-чета.С хубави зимни гуми няма да имаш никакъв проблем по пътищата и  по черен път.Вече в кал и коловози не е колата за там.Пък колегата ,където е писал за специални гуми , сигурно визира MUD или AL/TERRAIN това не са гумите за тези коли.

 

Като искаш кола за извън пътя, такава с бавни предавки и истински диференциали.

  • Харесвам 3
  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-дъбре за офроуд, толкова по-зле за асфалт.

Всеки намира своят баланс между двете противоположности, като периметър и % времеползване по тях.

IMG_20250911_091053.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен, че са шумни, на паркетен СУВ седят малко като на свинче звънче. У наше село има един "наджипен" мерцедес МЛ. На мен ми изглежда смешно, но въпрос на вкус (казало кучето и ......).

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя Жип от поста ми горе го кара 1 финна девойка.

Дали е нейно решение, или са и го дале - историята мълчи, а тя ако няма опит и база за сравнение, кЪ да разбере че нещо е е баш къ требе. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...