Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги.От скоро съм собственик на хонда црв 3 ген 2.2 140 2007г.Взех колата с такова желание а вече седмици се боря да реша проблема с вървенето и вече се разочаровах от колата.Проблема е следният.При потегляне колата няма мощност в ниските обороти до 2000 оборото е супер тромава както и при смяна на по висока предавка има едно чудене една две секунди след това започва да се изтегля добре.Дори и при по висока скорост примерно 130-140 от 5та на 6та пак го има това чудене и след това тръгва.Иначе ако я натисна до долу след 2000 оборота ускорява добре и си вдига 180 км без проблем.Чека не е светвал грешки не записва.До сега съм правил първо турбо свалено почистено и качено.Турбото работи,вакумите са здрави,егр е затапен механично и софтоерно.Майстора каза че е гледал смукателния колектор с камера и бил добре не бил запушен.Съветва ме да сваляме дюзите,но при диагностика стойностите на дюзите са в норма.Някой имал ли е такъв проблем нека даде съвет.Колата е на реални 209 хил км внос от италия.Заводско няма дпф.Като отвори турбото пропушва черен дим и теъгва.На място колата не пуши.

Редактирано от jeksana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти какво си карал преди Хондата? Описанието ти е точно за нормална работа на 4 цилиндров дизелов турбо мотор. Аз не мисля, че имаш проблем. Все пак може да проверите изправността на изпускателната система (катализатор, ДПФ ако има). Също, но малко вероятно, е ако колата е ремапната некадърно да се случват тия работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм доста дизели и знам как вървят.Карал съм и същото црв на приятел и неговото няма такова забиване и си ускорява нормално в ниските.Знам как върви дизел и определно моето црв има някакъв проблем който не можем да хванем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли DPF, италянците са скарани с смяната на масло,вероятно е задръстен DPF- a.

Нали не си натикал за да задръстиш още повече всичко 5w40 масло,по предписание на тукашните майстори

 .20241220_210050.thumb.jpg.738603e7bbf5a3024cc3671525f7bb46.jpg

пп пропуска е мой писал си няма DPF.

Редактирано от CARPERA
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата няма дпф завотско.Маслото в момента е 5в30 мотул

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не усещаш прекъсване горивния филтър сменен ли е.

Мотула от тук Бг има доста ментета,няма пряка зависимост с проблема.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Емича беше писал, а и аз имах като неговия проблем - провери горивния филтър да не е обърнат на обратно, или да е сложен някой ментак. Макар, че тогава и във високите обороти не би трябвало да върви.

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно маслото да е Германия ,че ако не е и колата умира.....

 

Сега по темата.Общо взето е нормално под 2ка да тръгва по-бавно. Трябва да се види на живи данни по време на шофиране ,налягане на турбо,гориво и т.н.Да се направят логове и да се разгледат. Всичко друго е чесане на клавиатурата тука.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е затапен егр-а, няма да е лошо да се бръкне в еку-то и да се види какво е правено(в случай, че не е махан от теб и колата е имала проблема и преди това).

Отделно можеш да провериш и дебитомера, дръпни му буксата за кратък тест и виж как ще се движи в ниските.

Но най-добре я виж на живи на данни. Там ще си покаже.

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я затапих софтоерно,дебитомера не съм вадил буксата но майстора каза че работи добре 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема звучи, като да е в турбото. Това, че е ходило някъде и се е върнало не означава, че е добре. Както каза и един колега по-нагоре в темата е добре да се види вътре в компютъра какво е пипано и какво не е освен егр и също дали е спрян адекватно. Възможно е някой ако е правил опити за модификация да е пипал картите за управление на актуатора, които по принцип не трябва да се пипат, но това е друга тема щ. Добре е да се прегледа софтОерно, както казвате. Също и хубава диагностика в реално време не е лошо да се направи, като се следи работата на всички датчици и клапани, също и замерване на стенд какво се случва с мощността. Приятел има сходен проблем, там от 140 коня заводски има 105 и 100 нютона и дюзите по корекция са добре, и всичко е сменено и проверено, буквално. 

Редактирано от Mr.SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята има мощност дърпа си нормално след 2000 оборота и педал до долу,но при смяна на предавките забивя за секунда две и се истрелва правк го на всичко предавки дори и във високите обороти,а в низките обороти особенно на 1 2 3 скорост е доста мудна.До тук съм свалял турбина и е проверена в Галатех варна,както и затапил егр

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането до 2000 оборота колко е? Ако турбото и геометрията са в ред е желателно да се провери клапана за управление на бууста, съответно и вакума до него. И ако всичко това е наред и работи да се прегледа компютъра от човек, който знае наистина какво прави, като вероятно ще трябва да се върне до оригинал и тогава да се спира нещо ако има нужда. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...