Val_002 1 #1 Posted Friday at 04:29 PM Здравейте. Имам проблем с мойта Honda crv rd1 128hp автоматик. Когато карам с климатик и по баир колата започва да достига 100° и перките не спират да работят. След като спра колата се чува едно бълбукане в преливника. Сменил съм капачката с такава каквато препоръчват( 1.1bar). Но когато карам без климатик няма никакви проблеми. От какво може да е това? Share this post Link to post Share on other sites
Vancho 76 #2 Posted Sunday at 12:30 AM Теч на антифриз Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1589 #3 Posted Sunday at 06:03 PM До горе ли е антифриза в радиатора,провери. 1 Share this post Link to post Share on other sites
z_chakarov 32 #4 Posted Monday at 04:00 AM Не , сменил е капачката и е оставил радиатора празен..... Почваш от малкото към голямото.Смени си термостата първо,водна помпа ако не си сменял, може да превърта да не прави достатъчна циркулация.Като е загряла или с дигитален термометър или с напипване , но трябва да внимаваш и желателно да си откачил акумулатора, за да не тръгне перката , може да опипаш радиатора да видиш дали е топъл навсякъде.Да видиш в какво състояние са ламелите на радиаторите, да не са запушени , да ги измиеш. И не на последно място може да направиш тест за изгорели газове в системата, дори аз ще го направя първи, не струва скъпо и поне знаеш ,че проблема не е в гарнитура на главата и почваш да търсиш тогава проблема по охладителната система. 1 Share this post Link to post Share on other sites
dandilov 3044 #5 Posted Monday at 08:14 AM Някой сети ли се да попита, има ли газова уредба и проверил ли е изпарителя? 1 Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 86 #6 Posted Monday at 08:39 AM Специално за проблема със загряването на първа генерация ЦРВ има писано, писано. Само трябва да се прочете. Share this post Link to post Share on other sites
CARPERA 1589 #7 Posted Monday at 12:34 PM (edited) @Val_002 Къде точно е вързан изпарителя на газовата ако има. Да колегата точно е споменал. Има доста изписано за грешното свързване на охлаждане изпарител,и системното прегряване на двигателя от това. Edited Monday at 01:00 PM by CARPERA Share this post Link to post Share on other sites
z_chakarov 32 #8 Posted Monday at 07:24 PM Антифриза оригинален ли ти е по спецификация? 1 Share this post Link to post Share on other sites
А. Д. 86 #9 Posted Tuesday at 06:33 AM Първо при включен климатик перките работят постоянно. Второ може и да имаш проблем. Не пишеш повече, а колегите вече хвърлят боб да гадаят какво е. 1 Share this post Link to post Share on other sites
gecata1059 35 #10 Posted Tuesday at 08:49 AM Защо смени капачката ? Имаше ли същия проблем преди това. Може да има разлика във капачките и да не работи както трябва. Сменявал съм два радиатора на Црв 1 и установих ,че има разлика във гърловината където влиза капачката и различна височина на клапана на самите капачки. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites