jeksana 2 #1 Публикувано сряда в 12:46 (Редактирано) Здравейте колеги от скоро съм собственик на црв 3 ген 2.2 дизел 140 кс.Колата е на 208 хил реални км и като цяло е доста запазене и гледана.Имам няколко питания относно маховика и веригите.Като цяло за момента няма някакви вибрации или чукания от него.Съединителят отделя около средата и педала е сравнително мек.Нямам идея дали е смянан.Вериги също не чувам да чукат като цяло работи доста тихо на място.Има някво ръмжене в движение но си го обяснявам с не добрата шумоизолация.На колко км долу горе се смянат верига и маховик и какво да очаквам като подръжка,и разход на гориво.Моля за мнение от хора които карат такива.Моля без коментари от сорта бензина е по добър защото съм го имал на акорд7 и знам какъв мъртвец е. Редактирано сряда в 12:47 от jeksana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1587 #2 Отговорено сряда в 15:07 Ръководството ти за обслужване. https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/ Нещо важно . Веригата за да се чува е крайно разтегната вече,има белези които се гледат,има ги в ръководството. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1894 #3 Отговорено сряда в 18:14 Трета генерация има 2 вида двигателя. Единия е 140 кс., а другия 150 кс. Твойта с кой двигател е (подпълни си профила), за да получиш правилните отговори. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jeksana 2 #4 Отговорено сряда в 19:39 Да пропуснал съм съжалявам.2.2 140 е мотора 2007 година Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1894 #5 Отговорено сряда в 23:28 Уникален мотор, стига да е гледан. Ако е подържан с правилните, масла и консумативи, веригите спокойно ще изкарат 300 х.к. Съединител маховик и лагер, изкарват 200 х. к - според зависи от зад кормилото устройство. Същото се отнася и за разхода - ако караш спокойно и няма задръстване в града е между 7,5 и 8,5. Извън града от 6,0 до 7,5 до 150км.ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 435 #6 Отговорено четвъртък в 15:27 Моето црв е на реални 202 хил., с оригинални съединител и верига, без признаци на износване. Сменил съм ролката на алтернатора, защото беше почнала да стърже. @Emicha е казал накратко останалото - нямам какво да добавя ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jeksana 2 #7 Отговорено четвъртък в 15:28 И аз имам някакво стържене при подаване на гсз но само в движение,не съм сигурен далк оригинално са си така шумни.Какво прави заминала ролка на алтернатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 435 #8 Отговорено четвъртък в 15:33 (Редактирано) Ето тук е темата: Нахалост смених демпферната шайба, а проблемът беше в ролката на алтернатора. Редактирано четвъртък в 15:35 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jeksana 2 #9 Отговорено вчера в 16:56 (Редактирано) Днес пътувах с колата от варна до търново.И колата има някакво забиване при смяна на предавките се чуди дали да тръгне и длед няколко секунди се изтегля.Това се случва на около 2200 оборота.Също на 6та скорост при 2200 обора натискам и колата не реагира.Свалям на 5 та скорост и тръгна след няколкл секунди.От какво може да е това илк по принцип са си така.Разход по борд 7/100 при нормално каране с 4 човека като несъм натискал повече от 120. Редактирано вчера в 16:58 от jeksana Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1894 #10 Отговорено вчера в 22:05 Накратко - Научи се да караш и усети колата! При 2200 об. на 6-та скорост, няма как да ти тръгне колата или да се "изстреля" както очакват повечето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan B 130 #11 Отговорено преди 10 часа Това "забиване" е от логиката на управлението на турбото и подаването на горивото. При тези коли, набирането става плавно. Първа скорост е много къса и рязкото натоварване, ще предизвиква често превъртане на предните колела, при което ще се включва често задното задвижване, което ще скъси живота на някои механизми. Да не говорим в кал и сняг, колко ще е зле. Явно е нямало добро желание у японците да променят програмирането за скорости над 40км/ч, но пък тези коли не са високия клас. Все трябва да заложат някой кусур. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zograffa 217 #12 Отговорено преди 10 часа Преди 14 часа, Emicha написа: Накратко - Научи се да караш и усети колата! Ето го решението,според мен няма нужда да се пише повече. Относно последния пост,честно казано много глупости събрани на едно място. Другия вариант е купувате си автомат да кара вместо вас и готово. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове