Jump to content
jeksana

Нов собственик на црв 3 2.2 дизел

Recommended Posts

Здравейте колеги от скоро съм собственик на црв 3 ген 2.2 дизел 140 кс.Колата е на 208 хил реални км и като цяло е доста запазене и гледана.Имам няколко питания  относно маховика и веригите.Като цяло за момента няма някакви вибрации или чукания от него.Съединителят отделя около средата и педала е сравнително мек.Нямам идея дали е смянан.Вериги също не чувам да чукат като цяло работи доста тихо на място.Има някво ръмжене в движение но си го обяснявам с не добрата шумоизолация.На колко км долу горе се смянат верига и маховик и какво да очаквам като подръжка,и разход на гориво.Моля за мнение от хора които карат такива.Моля без коментари от сорта бензина е по добър защото съм го имал на акорд7 и знам какъв мъртвец е.

Редактирано от jeksana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръководството ти за обслужване.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/3/

Нещо важно .

Screenshot_20250618_180501_Gallery.thumb.jpg.8c898e3d635b59437ebc4bbb69a35e32.jpg

 

Веригата за да се чува е крайно разтегната вече,има белези които се гледат,има ги в ръководството.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трета генерация има 2 вида двигателя. Единия е 140 кс., а другия 150 кс. Твойта с кой двигател е (подпълни си профила), за да получиш правилните отговори. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пропуснал съм съжалявам.2.2 140 е мотора 2007 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уникален мотор, стига да е гледан. 

Ако е подържан с правилните, масла и консумативи, веригите спокойно ще изкарат 300 х.к.

Съединител маховик и лагер, изкарват 200 х. к - според зависи от зад кормилото устройство. 

Същото се отнася и за разхода - ако караш спокойно и няма задръстване в града е между 7,5 и 8,5. Извън града от 6,0 до 7,5  до 150км.ч. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето црв е на реални 202 хил., с оригинални съединител и верига, без признаци на износване. Сменил съм ролката на алтернатора, защото беше почнала да стърже.  @Emicha е казал накратко останалото - нямам какво да добавя ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам някакво стържене при подаване на гсз но само в движение,не съм сигурен далк оригинално са си така шумни.Какво прави заминала ролка на алтернатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук е темата:

Нахалост смених демпферната шайба, а проблемът беше в ролката на алтернатора.

Редактирано от inspektora

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес пътувах с колата от варна до търново.И колата има някакво забиване при смяна на предавките се чуди дали да тръгне и длед няколко секунди се изтегля.Това се случва на около 2200 оборота.Също на 6та скорост при 2200 обора натискам и колата не реагира.Свалям на 5 та скорост и тръгна след няколкл секунди.От какво може да е това илк по принцип са си така.Разход по борд 7/100 при нормално каране с 4 човека като несъм натискал повече от 120.

Редактирано от jeksana

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко - Научи се да караш и усети колата! 

При 2200 об. на 6-та скорост,  няма как да ти тръгне колата или да се "изстреля" както очакват повечето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това "забиване" е от логиката на управлението на турбото и подаването на горивото. При тези коли, набирането става плавно. Първа скорост е много къса и рязкото натоварване, ще предизвиква често превъртане на предните колела, при което ще се включва често задното задвижване, което ще скъси живота на някои механизми. Да не говорим в кал и сняг, колко ще е зле. Явно е нямало добро желание у японците да променят програмирането за скорости над 40км/ч, но пък тези коли не са високия клас. Все трябва да заложат някой кусур.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, Emicha написа:

Накратко - Научи се да караш и усети колата! 

 

 

Ето го решението,според мен няма нужда да се пише повече.

Относно последния пост,честно казано много глупости събрани на едно място.

Другия вариант е купувате си автомат да кара вместо вас и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...