Jump to content
Niko2Niko

Къси светлини H1 крушка изгарят

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да попитам дали някой има проблем с крушките за къси светлини H1 цокъл, изгарят много бързо, като проблемът е изразен много повече във фара на пасажерската страна.

 Фаровете са обикновени, не ксенон.

Скоро изгоря и бушонът отговарящ за късите. 

 Засега ползвам Osrasm, но ще сложа и от други марки Philips и Bosch.

 Ако някой е имал подобен или същия проблем ще се радвам да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Проверете буксата за окисляване, добър контакт. Напръскаите с контактен спрей ако е необходимо. Обърнете внимание на металната обувка в буксата да не се разширила и да е хлабава спрямо крушката.

Крушките Осрам са добри, над средно качество. Не мисля, че проблемът е в марката. Ако карате с обикновенни крушки, може да пробвате някоя серия, на която й дават по-дълък живот, или с лед крушки.

Може да конкретизирате, колко бързо изгарят - седмица, месец, няколко месеца.

При ежедневно каране на къси светлини, нисък клас крушки ако изкарат половин година е нормално.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо няма нищо ,нито окисление нито в разхлабена ,даже трудно мога да я извадя от обувката, за да я сменя. За една година откакто е при нас, колата я кара синът, съм сменил около 4 пъти конкретната крушка и един път другата. Последната изгоря след няколко часа работа, около 5 часа. Предишната изкара около 2 месеца, питам, защото проблема е в пасажерската страна с другата няма такава драма.

 Остава да напръскам с контактен спрей за всеки случай и да пробвам друга фирма/модел.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери какво напрежение подава алтернаторът при работещ двигател и при различни обороти.

Ако се вдига повече от 14.5V, от там е проблемът.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тези крушки имат и втора кабелна обувка - маса. Обиквено е по навътре във фара.  Получава се окисление или нагар. Друг проблем е че изолацията на кабелите се разпада  и може да се допрат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
21 hours ago, Niko2Niko said:

крушките за къси светлини H1 цокъл

Тези крушки мисля, че са предназначени за дългите светлини. За късите цокъла би трябвало да е HB3 (9005). Предполагам буксите са до голяма степен сходни (може би еднакви), но по каталог би трябвало да се ползва HB3
https://www.powerbulbs.com/eu/vehicles/cars/uk-ireland/honda/accord-viii/2008-2015/car-headlight-bulbs

 

18 hours ago, electric28 said:

тези крушки имат и втора кабелна обувка - маса

Тази маса е в основната конструкция на фара и ако е тръгнала да се окислява - би следвало да се вижда конденз вътре във фара. Малко вероятно тя да прави проблем.

 

Преди време имах сходен проблем с крушките само на единия фар на една от старите ми коли. Горяха на 2-3м ... решението -> закупувах крушки осрам от кауфланд, и всеки път като изгори я сменях по гаранция. Единствено там признаваха стандартната двугодишна. Като те запомнят в конкретния кауфнанд - отиваш в друг :devil:
ПП: фара е проверяван няколко пъти заедно с тоците до него. Главния виновник основно беше калпава крушка.

 

ПП2: Почти на всички контактни спрейчета пише "H222 - Изключително запалим аерозол." ... ако пръскаш в буксата ще е добре в последствие да издухаш течността с пистолет/компресор, че температурите около крушките не са малки.

 

 

Редактирано от Gladiator_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въобще не пръскай с този контактен спрей, загуба на пари е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко си дойде на мястото и крушките спряха да горят, когато ги замених с LED . Вече 3 години нямам проблем с крушките. Преди това имах сходни на твоите ядове. Стандартните халогенни лампи, особено тези на OSRAM NighBreaker и др. подобни с увеличен интензитет на светене загряват много и от там обикновено идват всички проблеми. Важното е да намериш качествен LED и да го инсталираш правилно, така че да не заслепяваш отсрешното движение. Особено за H1 цокъл (каквито са и моите крушки), тази задача не беше лесна за решаване. Иначе видимостта след монтажа на LED се подобри осезаемо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
On 6/12/2025 at 4:52 PM, electric28 said:

тези крушки имат и втора кабелна обувка - маса. Обиквено е по навътре във фара.  Получава се окисление или нагар. Друг проблем е че изолацията на кабелите се разпада  и може да се допрат

Ще я прегледам буксата и самите кабели, но визуално изгелждаха добре. Спрея отпада.

 

9 hours ago, Gladiator_BG said:

Тези крушки мисля, че са предназначени за дългите светлини. За късите цокъла би трябвало да е HB3 (9005). Предполагам буксите са до голяма степен сходни (може би еднакви), но по каталог би трябвало да се ползва HB3
https://www.powerbulbs.com/eu/vehicles/cars/uk-ireland/honda/accord-viii/2008-2015/car-headlight-bulbs

По VIN номер излизат ,че  H1 са късите  и оригиналната крушка е 34901SZ3000, което е Philips (made in Germany), а дългите са HB3 (12V 60W) - ОЕМ 33115S84A01.

@katri71 Намерих някакви, които имат добри отзиви и не са с SMD, а с CSP чип - plug & play са. Бих се радвал да ми дадеш насока какво да търся и от какво си доволен като марка, а може и DLR да се монтира.

Редактирано от Niko2Niko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
57 minutes ago, Niko2Niko said:

По VIN номер излизат ,че  H1 са късите 

Верно е така. Дори от линка който съм дал е така. Нямам представа как съм се заблудил. Модераторите да изтрият подвеждащия ми коментар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трета година карам с лед осрам и, да чукна дърво, няма драма. Преди това бях на ксенон, след като изгоря пробвах обикновени, пак изгоряха и да си спестя заигравката с бронята минах на лед.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...