fantazor 0 #1 Публикувано 22 Май Колеги, Днес ходих на сервиз за ауспуси и ми беше съобщено, че и двете гърнета са ми за смяна. Имат и двете дупки. Някой сблъсквал ли се е с подобен процес и какви биха били препоръките ви? Да се занимавам ли или да ги зарежа? Ако ги сменям, този в сервиза ми говореше, че имало разни полски, италиански и т.н. заместители (сигурно и китайски има). Кой би бил най-надежден или само от Хонда трябва да се поръчва? На старо предполагам няма смисъл да гледам? Колата е 2.4 бензин от 2005 год. Предварително благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 333 #2 Отговорено 22 Май В Англия, като ми откраднаха/отрязаха катализатора с двете ламбда сонди, се оказа, че трябва да се смени цялата генерация, защото след катализатора, май, всичко е неразделно, няма фланци. Там със заварки по генерацията не мога да мина ГТП, трябва всичко ново и застрахователя обяви ремонта за икономически неизгоден (вероятно взимат надутите цени от Хонда) и ми платиха колата... В БГ, вероятно може да се сменят гърнетата със заварки... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashua 130 #3 Отговорено 22 Май (Редактирано) Слагаш каквото намериш по магазините ще изкара повече от колата докато е в теб. Редактирано 22 Май от sashua 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 182 #4 Отговорено 24 Май Да ползвам темата на колегата за въпрос относно гърнетата. Моето едното е оригинално, предполагам, понеже на него пише Хонда. Другото е автърмаркет, което вече много взе да дрънчи и скоро ще го сменям. Като гледах вътре в гърнетата със светлина - оригиналното е с тръба вътре, предполагам от край до край, понеже има извивка и не може да се види по - навътре. Автърмаркета е празно и се вижда входа от другия край. Въпросът е, кой от двата вида гърне е за предпочитане да се сложи, кое е по - ефективното? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 167 #5 Отговорено 24 Май @fantazor При мен и двете гърнета бяха с дупки в един момент. Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам. Майстора не ме прати за нови, а си свърши работата - направи по-големи отвори, пренареди ламелите и завари капаци. Проблем нямам с тях. Мисълта ми е, че няма да е зле, да потърсиш и друг сервиз за мнение. Без да сме ги виждали, тук няма как да кажем, дали са за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 333 #6 Отговорено 24 Май преди 7 минути, I_Yordanov написа: @fantazor Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам. Това със звука е голяма тъпня... За някои келеши, мотористи, също... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fantazor 0 #7 Отговорено 27 Май На 24.05.2025 г. at 15:44, I_Yordanov написа: @fantazor При мен и двете гърнета бяха с дупки в един момент. Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам. Майстора не ме прати за нови, а си свърши работата - направи по-големи отвори, пренареди ламелите и завари капаци. Проблем нямам с тях. Мисълта ми е, че няма да е зле, да потърсиш и друг сервиз за мнение. Без да сме ги виждали, тук няма как да кажем, дали са за смяна. Много благодаря за съвета. Така и ще направя. Наистина не ми се сменят две гърнета заради по една дупка във всяко... както и да слагам ментета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fantazor 0 #8 Отговорено събота в 06:25 Колеги, оказва се, че не могат да бъдат заварени гърнетата и трябват нови. Много са израждавели. Интересното е, че от сервизите не могат да открият нови за моят модел. Нямало никъде в наличност. Някой има ли представа откъде бих могъл да си сдобия с нови или читави на старо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 333 #9 Отговорено събота в 09:43 Преди 3 часа, fantazor написа: Някой има ли представа откъде бих могъл да си сдобия с нови или читави на старо? Не знам, но да спомена, на моята, 2.0, след катализатора, тръбата и двете гърнета, бяха едно цяло до края... На твоята 2.4, може да е различно, виж го, да знаеш какво търсиш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 31 #10 Отговорено преди 17 часа (Редактирано) Здраейте колеги, да се включа и аз по темата за крайните гърнета на 2.4, често дясното гърне отгорната страна се пробива и почва да бръмчи, се случи и при мен, за сега съм закреоил положението с една ламарина и две скоби, но времено. Попрочетух из нета, че тези гърнета често се заменят с марката Polmо, едно към едно с оригинала, поне на външен вид. Намерих човек който се занимава само с това и ми даде цена 500 лв за двете крайни гърнета + разклоняващата се част, че и там има лека пробойна. Потърсих доста сериозно за втора ръка читави крайни гърнета и като цяло ги няма ! Сега сигурно ще инвестирам малко време в това да закрепа нещата и след това нови гърнета и нов тройник. Да добавя, хубаво е да се направи по един отвор на крайните гърнета ако колата е на газ! Редактирано преди 17 часа от blagoev.1990@abv.bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fantazor 0 #11 Отговорено преди 17 часа преди 8 минути, blagoev.1990@abv.bg написа: Здраейте колеги, да се включа и аз по темата за крайните гърнета на 2.4, често дясното гърне отгорната страна се пробива и почва да бръмчи, се случи и при мен, за сега съм закреоил положението с една ламарина и две скоби, но времено. Попрочетух из нета, че тези гърнета често се заменят с марката Polmо, едно към едно с оригинала, поне на външен вид. Намерих човек който се занимава само с това и ми даде цена 500 лв за двете крайни гърнета + разклоняващата се част, че и там има лека пробойна. Потърсих доста сериозно за втора ръка читави крайни гърнета и като цяло ги няма ! Сега сигурно ще инвестирам малко време в това да закрепа нещата и след това нови гърнета и нов тройник. Да добавя, хубаво е да се направи по един отвор на крайните гърнета ако колата е на газ! Имаш ли координати на въпросния човек? Има ли смисъл да пробвам дали той може да помогне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blagoev.1990@abv.bg 31 #12 Отговорено преди 17 часа Преди години на една от предишните ми коли се наложо подмяна на крайното гърне, защото пак беше изгнило, намерих си оригинално в добро състояние и след проучване в нета за читав сервиз/човек, реших да го пробвам, човека направи всичко много точно и читаво, има машини и не е мраценяр ! Като цяло стана сеедно от завода е слагано. За сега не ми се дават тези 500 лв, като се чух с него по телефона главният ми въпрос беше да е тиха и приятна колата като със заводските гърнета, държа колата да е тиха и да се чува само двигателя! Ако искаш пиши на лично да ти дам номера му. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове