Jump to content

Recommended Posts

Колеги, 

 

Днес ходих на сервиз за ауспуси и ми беше съобщено, че и двете гърнета са ми за смяна. Имат и двете дупки.

 

Някой сблъсквал ли се е с подобен процес и какви биха били препоръките ви? Да се занимавам ли или да ги зарежа? Ако ги сменям, този в сервиза ми говореше, че имало разни полски, италиански и т.н. заместители (сигурно и китайски има). Кой би бил най-надежден или само от Хонда трябва да се поръчва?

На старо предполагам няма смисъл да гледам?

 

Колата е 2.4 бензин от 2005 год.

 

Предварително благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия, като ми откраднаха/отрязаха катализатора с двете ламбда сонди, се оказа, че трябва да се смени цялата генерация, защото след катализатора, май, всичко е неразделно, няма фланци. Там със заварки по генерацията не мога да мина ГТП, трябва всичко ново и застрахователя обяви ремонта за икономически неизгоден (вероятно взимат надутите цени от Хонда) и ми платиха колата...

В БГ, вероятно може да се сменят гърнетата със заварки...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагаш каквото намериш по магазините ще изкара повече от колата докато е в теб. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата на колегата за въпрос относно гърнетата. Моето едното е оригинално, предполагам, понеже на него пише Хонда. Другото е автърмаркет, което вече много взе да дрънчи и скоро ще го сменям. Като гледах вътре в гърнетата със светлина - оригиналното е с тръба вътре, предполагам от край до край, понеже има извивка и не може да се види по - навътре. Автърмаркета е празно и се вижда входа от другия край. Въпросът е, кой от двата вида гърне е за предпочитане да се сложи, кое е по - ефективното? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@fantazor

При мен и двете гърнета бяха с дупки в един момент. Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам:blink:. Майстора не ме прати за нови, а си свърши работата - направи по-големи отвори, пренареди ламелите и завари капаци. Проблем нямам с тях. Мисълта ми е, че няма да е зле, да потърсиш и друг сервиз за мнение. Без да сме ги виждали, тук няма как да кажем, дали са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, I_Yordanov написа:

@fantazor

 Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам:blink:

Това със звука е голяма тъпня... За някои келеши, мотористи, също... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 24.05.2025 г. at 15:44, I_Yordanov написа:

@fantazor

При мен и двете гърнета бяха с дупки в един момент. Преди да стане моя колата, някой ги изтърбушил и разместил ламелите - за "спортен" звук предполагам:blink:. Майстора не ме прати за нови, а си свърши работата - направи по-големи отвори, пренареди ламелите и завари капаци. Проблем нямам с тях. Мисълта ми е, че няма да е зле, да потърсиш и друг сервиз за мнение. Без да сме ги виждали, тук няма как да кажем, дали са за смяна.

Много благодаря за съвета. Така и ще направя. Наистина не ми се сменят две гърнета заради по една дупка във всяко... както и да слагам ментета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...