Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! 
Туко що си смених маслото на хондичката както и масления филтър, картера беше омазнен предварително като слязох долу. Обаче когато смених филтъра и налях новото масло започнаха да текът сериозни капки масло от картера и горе болтовете му са омаслени. Масления филтър е стегнат колкото удобство имах с клещи за маслен филтър. Какво може да се дължи? 

Редактирано от Acata693

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде точно текат тези "серозни капки"? Провери ли?

Ако дадеш и детайлни снимки, ще ни улесниш много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От горната част на картера където са му крепежните болтове 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При болтовете на картера налягане на маслото няма, ако от там текат сериозни капки, значи тоя картер е пред изпадане направо.

Провери дали течът не е между двигателя и скоростната кутия. Ако е от там, значи семерингът на коляновия вал е за спешна смяна. Но за подмяната му трябва да се свали скоростната кутия.

Иди при кадърен техник да огледа и прецени ситуацията.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 hours ago, Acata693 said:

Здравейте! 
Туко що си смених маслото на хондичката както и масления филтър, картера беше омазнен предварително като слязох долу. Обаче когато смених филтъра и налях новото масло започнаха да текът сериозни капки масло от картера и горе болтовете му са омаслени. Масления филтър е стегнат колкото удобство имах с клещи за маслен филтър. Какво може да се дължи? 

Поне един не пробва ли да затегнеш,при CRV 1 което имах доста от болтовете ги затегнах и един липсваше ,омасляването на картера спря.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо си снимал от обратната страна на проблема?

На тази снимка, от този изглед,  болтовете на картера са сухи. Отбелязал съм ги с червени стрелки:

IMG_6871.jpeg.537507725881a4b7f586d1badcb2e049.thumb.jpg.5822097ff0441809ce6499623981802d.jpg

Ако искаш правилен съвет, направи правилни и детайлни снимки на проблема, иначе няма да стане.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да се види/снима, дали течът не е някъде над картера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се сваля масления филтер по ръба на блока се задържа и стича масло и изглежда като теч! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...