Acata693 0 #1 Публикувано 3 Май (Редактирано) Здравейте! Туко що си смених маслото на хондичката както и масления филтър, картера беше омазнен предварително като слязох долу. Обаче когато смених филтъра и налях новото масло започнаха да текът сериозни капки масло от картера и горе болтовете му са омаслени. Масления филтър е стегнат колкото удобство имах с клещи за маслен филтър. Какво може да се дължи? Редактирано 3 Май от Acata693 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2996 #2 Отговорено 3 Май От къде точно текат тези "серозни капки"? Провери ли? Ако дадеш и детайлни снимки, ще ни улесниш много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Acata693 0 #3 Отговорено 3 Май От горната част на картера където са му крепежните болтове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2996 #4 Отговорено 3 Май При болтовете на картера налягане на маслото няма, ако от там текат сериозни капки, значи тоя картер е пред изпадане направо. Провери дали течът не е между двигателя и скоростната кутия. Ако е от там, значи семерингът на коляновия вал е за спешна смяна. Но за подмяната му трябва да се свали скоростната кутия. Иди при кадърен техник да огледа и прецени ситуацията. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1582 #5 Отговорено 3 Май 5 hours ago, Acata693 said: Здравейте! Туко що си смених маслото на хондичката както и масления филтър, картера беше омазнен предварително като слязох долу. Обаче когато смених филтъра и налях новото масло започнаха да текът сериозни капки масло от картера и горе болтовете му са омаслени. Масления филтър е стегнат колкото удобство имах с клещи за маслен филтър. Какво може да се дължи? Поне един не пробва ли да затегнеш,при CRV 1 което имах доста от болтовете ги затегнах и един липсваше ,омасляването на картера спря. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2996 #7 Отговорено 4 Май Колега, защо си снимал от обратната страна на проблема? На тази снимка, от този изглед, болтовете на картера са сухи. Отбелязал съм ги с червени стрелки: Ако искаш правилен съвет, направи правилни и детайлни снимки на проблема, иначе няма да стане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6572 #8 Отговорено 4 Май И да се види/снима, дали течът не е някъде над картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 5 #9 Отговорено 4 Май Когато се сваля масления филтер по ръба на блока се задържа и стича масло и изглежда като теч! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 662 #10 Отговорено 7 Май Затова преди развиване се слага един парцал под филтъра, и после са подсушава допълнително преди да се навие новия. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове