Hanchko 29 #1 Публикувано 14 Април Колеги здравейте, Преди 4 месеца се наложи да сменя средното гърне, защото тръбата се проби в сгъвките. Сложих ново на полската фирма ASMET. В началото като, че ли беше добре или просто не съм усетил, но сега точно на определена скорост се чува бръждене и немога да разбера точно от къде е? Когато си карам на равен участък на 5-та скорост между 55km/h и 60км/h и подам рязко газ точно, в този момент се, чува бръждене. След като мина 60км/h бръжденето изчезва, на други предавки и скорост не се чува. Помислих си да няма някакви парчета откъснати от катализатора или гърнето, затова вчера разглобих цялата изпускателна система. Не можах да открия нищо което да дрънчи или да не е закрепено добре. Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 36 #2 Отговорено 14 Април Преди 1 час, Hanchko написа: Когато си карам на равен участък на 5-та скорост между 55km/h и 60км/h и подам рязко газ точно, в този момент се, чува бръждене. След като мина 60км/h бръжденето изчезва, на други предавки и скорост не се чува. Тук ти е проблема. Това не е скорост за 5 предавка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #3 Отговорено 14 Април Да, разбирам ниски са оборотите, но колата си поема нормално и според мен не трябва да се чува това бръждене. Ще се сменя средното гърне отново с нещо по-добро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #4 Отговорено 14 Април Провери термощита на катализатора понякога изгнива там където е захванат и почва да дрънчи. 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3047 #5 Отговорено 14 Април Освен термо-щита на катализатора, провери и да не са ти гепили катализатора, когато са ти сменяли средното гърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #6 Отговорено 15 Април Преди 14 часа, CARPERA написа: Провери термощита на катализатора понякога изгнива там където е захванат и почва да дрънчи. Здравей, Термозащитата на катализатора направо я премахнах, защото ламарината беше изгоряла. Зарадвах се, че там е причината, но уви след като направих няколко обиколки с колата това бръждене отново се чува. Дали има някаква вероятност да се получава от задното гърне? По принцип и него съм го демонтирал за оглед, но не се вижда нищо необичайно, при разклащане не се чува да дрънчи вътре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #7 Отговорено 15 Април Преди 12 часа, dandilov написа: Освен термо-щита на катализатора, провери и да не са ти гепили катализатора, когато са ти сменяли средното гърне. Здравей, Катализатора си е там, дори го разглобявах от изпускателната система за да го огледам. Не се вижда проблем, няма дрънчене вътре и мрежите са супер за тези години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #8 Отговорено 15 Април Аз смених катализатора с Walker защото се бяха отчупили части и дрънчеше ужасно. Сега имам леко дрънчене от крайното гърне - пак има някаква откачена част вътре но е поносимо. В крайна сметка 130лв е гърнето и ще го сменя по-натам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 32 #9 Отговорено 15 Април Преди 23 часа, CARPERA написа: Провери термощита на катализатора понякога изгнива там където е захванат и почва да дрънчи. "разглобих цялата изпускателна система. Не можах да открия нищо което да дрънчи или да не е закрепено добре" Четеш между редовете. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #10 Отговорено 15 Април 9 hours ago, Hanchko said: Здравей, Термозащитата на катализатора направо я премахнах, защото ламарината беше изгоряла. Зарадвах се, че там е причината, но уви след като направих няколко обиколки с колата това бръждене отново се чува. Дали има някаква вероятност да се получава от задното гърне? По принцип и него съм го демонтирал за оглед, но не се вижда нищо необичайно, при разклащане не се чува да дрънчи вътре. Вероятно вътре елемент е изгнил и той предизвиква това "бръждене". 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #11 Отговорено 30 Април Здравейте, Днес смених и катализатора с нов на фирмата Walker, най-лошото е, че това бръждене си остана. Прилагам видео в което се чува този шум. IMG_2852.mov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #12 Отговорено 9 Юли Колеги здравейте, След доста четене по форумите и консултации реших да сваля кардана. Този силен шум който се чуваше намаля значително, но не изчезна на 100%. Отново се чуваше между 1500 и 2000 оборота, но много по-глухо и почти незабележимо. Това което направих е да си купя нов кардан. Кардана е на фирмата Polcar, полско производство. Пристигна комплект плюс крепежите. Имах леки вибрации със стария кардан сега с новия изчезнаха, но това бръждене си остава и то все на същите обороти само на 4-та и 5-та скорост. Вече незнам от какво може да е. Всичко изглежда здраво, но това бръждене продължава да се чува. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #13 Отговорено 11 Юли На 5-та скорост като караш със 60 км/ч и попадеш рязко газ, не може да поеме и аз имам леки вибрации. На тази кола трябва да си на 4-та с тази скорост и да подадеш рязко газ когато ти е необходимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #14 Отговорено петък в 12:08 Преди 4 часа, Mys7Ic написа: На 5-та скорост като караш със 60 км/ч и попадеш рязко газ, не може да поеме и аз имам леки вибрации. На тази кола трябва да си на 4-та с тази скорост и да подадеш рязко газ когато ти е необходимо. Да, разбирам, че това са ниски обороти, но и преди се е случвало да карам на тези обороти и това не се чуваше. Факт е, че се появи в последствие и адски много ме изнервя, а това, че немога да открия от какво е ме дразни още повече. Но най-вероятно ще спра да сменям части и ще чакам да видим какво ще излезне. Рано или късно ще издрънчи нацяло... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #15 Отговорено събота в 10:27 @Hanchko Долу в подкалника преди въздушния филтър има едина резонаторна кутия може тя да ти прави този шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hanchko 29 #16 Отговорено вторник в 05:43 (Редактирано) На 12.07.2025 г. at 13:27, CARPERA написа: @Hanchko Долу в подкалника преди въздушния филтър има едина резонаторна кутия може тя да ти прави този шум. Знам я тази резонаторна кутия. Преди време като свалях бронята видях, че е спукана. Ще трябва да я проверя и нея. Ако се е счупила повече трябва ли да търся друга или може да се кара и без нея? Благодаря много за съвета! Редактирано вторник в 05:45 от Hanchko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6698 #17 Отговорено вторник в 06:18 Свали я - залепи я - върни я. Бръжденето едва ли е от нея, но е добре да си е здрава, за да си върши работата обемът и. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #18 Отговорено вторник в 06:26 @Hanchko Там е потока от входящ въздух и щом е счупена е възможно шума да е там. Втора употреба здрави сигурно има. Самото име резонаторна кутия,и защо е там е ясно. Без нея разкачи маркуча и ще получиш отговора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове