richy74 4 #1 Публикувано 12 Април Здравейте колеги ! Хондата ми е Акорд 2000 бензин 2003 г. На последък като се движа имам странен шум отзад . Първо си мислех че е от гумите но вече запчвам да се съмнявам за лагер . Нещо вие монотонно и имам чувствота че над 90 изчезва но не съм сигурен . Задна лява главина с лагера ми е сменяна октомври защота се прецака лагера и не даваше сигнал на ABS-a . Като карам известно време съм бутал галавините и са студени , не се нагряват . Някой зблъсквал ли се е с такъв проблем и знаете ли как мога да разбера дали е лагер или нещо друго . Според мен не може да е друго освен лагер . звука е монотонен все едно съм с джип с гуми с големи граифери и карам по асфалт. Поне такъв звук съм запомнил от джиповете като ходим на лов. Гумите са ми всесезонни но са що годе нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mandalorian 50 #2 Отговорено 12 Април Здравей! Добра проверка за задните лагери е: намираш безопасно място с наклон без трафик и се спускаш, може по инерция/на свободна за да не се чува двигателя, при лек завой би трябвало да има разлика и да бучи осезаемо колелото с повече натоварване. Ето пример: 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
richy74 4 #3 Отговорено 12 Април Благодаря за видеото , доста е полезно а и аз точно това мислех да правя . Да я вдигна на крик и да видя за луфтове и шум от дясно защото левия лагер е сменян в началото на декември и по пътя на логиката трябва да е от дясно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 184 #4 Отговорено 14 Април Вземи си провери и двата лагера, макар че ти е сменян единия. Ако не е ОЕМ, не се знае какъв автърмаркет може да ти се е паднал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 76 #5 Отговорено 14 Април Първо пробвай с други гуми и после си монтирай обратно старата главина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 50 #6 Отговорено 17 Април Ако звука е като втори двигател в багажника, със сигурност е заден лагер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
richy74 4 #7 Отговорено 29 Май Главината беше , а е нова на 5 мисеза и намаше и 10 000 км . 😡 . Пълен боклук за 400 лева годния звук изчезна 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 184 #8 Отговорено 29 Май Каква марка беше сложил? Да се знае какво да не купуваме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 50 #9 Отговорено 5 Юни VKBA-3962 (SKF) взимам аз. Намират се и по 210 лв на разни шано интернет магазини. Иначе по сервизите започват от 350-400 нагоре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 27 #10 Отговорено 5 Юни Имах подобен проблем. Даже бях сигурен, че е лагер главина и направо закарах колата в Бултрако за смяна на лагера. Там направиха проверка и ми казаха ,че нищо му няма на лагера. За да се убедя сам ми сложиха временно нов комплект задни гуми (от друга Хонда) и при тест-драйва - чудо, звука изчезна. Оказа се от гумите, които се бяха износили неравномерно, макар и почти нови (на година) - всесезонни Continental. Гумите се износваха неравномерно поради провиснала и разскрачена задница. Смених пружините с нови усилени (от Маркони) и нещата си дойдоха на място. Вече няма износване на гуми, няма и шумове, а и задницата се повдигна и сега я товаря като магаре :). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 184 #11 Отговорено 9 Юни @katri71 я сподели какви са и тия усилени пружини от Маркони, че моето комби доста виси отзад. Не е разкрачено още но мисля скоро да търся пружини да го повдигна малко. Явно старите са доста меки вече и като сложа нещо в багажника, доста кляка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 27 #12 Отговорено 9 Юни Има много изписано във форума по въпроса. Пружините са специално разработени за CR-V втора и трета генерация. Идеалното решение при наличие на константно (перманентно) натоварване - газова бутилка в багажника. В този случай стандартните пружини не са удачно решение - рано или късно задницата клеква. Лошото е ,че към момента няма производство и съответно няма как да си ги набави човек. Ето я и темата на Маркони: https://forums.hondabg.com/topic/108505-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B0-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-30%D0%BC%D0%BC-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B0%D0%B9%D0%B1%D0%B0%D1%85-%D0%B7%D0%B0-%D1%86%D1%80%D0%B2/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 184 #13 Отговорено 9 Юни Off Topic @katri71 то хубаво ама там става въпрос за ЦРВ 😁 Поне на запитванията Маркони отговаря, че за Акорд има само понижаващи Благодаря все пак 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
katri71 27 #14 Отговорено 10 Юни Точно така, за CR-V става дума. Записано е по-горе в поста. При Акорд , обаче има подобни случаи. Някои слагат пружини от Лада , а други пружини на Каяба. Ето я темата по въпроса: https://forums.hondabg.com/topic/108184-%D0%B8%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B3%D1%83%D0%BC%D0%B8-%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4-viii-%D0%B3%D0%B5%D0%BD/ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове