Jump to content

Recommended Posts

Имам стари дюзи ,как да проверя дали работят коректно?brc, мега джет и други?Интересно ми е?Има ли литература за газови инжекциони ,теория?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генератор на отрицателни импулси 1,5 до 30 милисекунди е достатъчно. Трябва да държи ток 12А за 1 омова дюза. Ама повечето са с по-голям импеданс..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва си стенд, а не само генератор. Той инжектора може механично да работи, но това не значи, че е работещ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как газовия компютър взима информация от бензиновия на колата? От бензиновите дюзи  или?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук ме загуби...това не се учи във форума..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.така е .но ми интересно.опитвам  през нета но информоция бол и всякаква.Просто се опитвам да навържа нещата. Еку- ги - дюзи- цилиндри.Слагам един бял лист и чертая и пиша .Ги чете от еку .Да ,това го пише навсякъде.Беше ми интересно  как става това.Прочетох вече,за това питах за литература,има ли книги?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така, ГИ най-често взема информация за времената директно от бензиовите инжектори а не от ЕКУ-то. ЕКУ-то на колата няма връзка с ЕКУ-то на газовата, освен някои модели които може да ги свържеш по OBD.

Малко стара история но има ГИ които работят на коли които нямат ЕКУ, например механичния инжекцион на Ауди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовите компютри как може да се проверят дали работят  при положение ,че са свалени от колата.Трябва да имат окабеляване ,буксите за диагностика и захранване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, така може да се вържеш с компютър към него, ако се закачиш шанса да е здрав е доста голям. Да кажем 80%, останалите 20 са дали чете датчиците и дали клати газовите инжектори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.за да си провери дали работи коректно трябва може би да чете датчиците мап .температурен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...