Jump to content
Gich

Препоръки за качествени накладки

Recommended Posts

Здравейте група! Не мога да случа на качествени накладки. С последните, които монтирах съм като пътнически влак. Моля за препоръки с изпробвани марки. Благодаря на отзовалите се!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега напиши марката която не ти харесва,иначе тези са изпробвани и са ок.

Хубаво е да смениш цялостно и сипарчната течностДот 4 и да почистиш апаратите и смениш греста водачи,след тази процедура спирачките спират супер добре.

Марката е ЕВС.

1801396416_2.thumb.jpg.ec691325d249df2b891fb4ccdaff2061.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не ползвам Дот 4 на моите коли. Ползвам Дот 5.1. А накладки само TRW.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DOT4 си е напълно о.к. А TRW в немския форум ги плюят здраво. Нищо, че са си техни. Там хвалят TEXTAR, PAGID, ATE. Но такива не съм ползвал и не мога да споделя мнение.

TRW не ползвам от 2016г., след като чисто нови комплекти, накладки с дискове станаха вкопани на концентрични кръгове. Пускал съм и снимки в една от темите за накладки във форума.

В момента на CR-V-то съм с накладки FERODO ECO-FRICTION. В началото, първите 1000 - 2000 км скърцаха при спиране, при маневри и паркиране (на много малка скорост). Много ме дразнеше това, но вече се сработиха и не скърцат.

Мога да кажа, че "хапят" здраво още от монтажа.

Иначе EBC зелената серия, или жълтата- още по-добре, но заради митото, цената им е много висока. Преди бяха много по-евтини от сега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтини и добри - Делфи. 

И на двете СРВ - та слагам само такива (по няколко пъти) и нямам забележки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с дискове и накладки ATE и съм доволен, не свирят. Преди това бях с TRW и делфи, TRW-то свиреше яко и прецакаха дисковете с канали, делфито свиреха също, но по-малко и не правеха канали в диска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега @diezz трябва да се обслужат и изчистят апаратите,нова грес на водачите това според мен трябва  да се прави през една смяна на накладки ако не на всяка.Никой не го прави тези апарати които съм обслужвал или са блокирали заради скъсан маншон,или греста е станала на цимент.

Сменя цялостно течността когато се източи от всеки апарат,без тези две неща се кривят дискове,появяват се канали и тн.

Както и да не се забравя за качествени накладки.

Това са оригинални накладки на  CRV 4 ген виждате марката.

Screenshot_20240614-120118_Viber.thumb.jpg.e3e4b18c49d0df63f0a10020fc81cb42.jpg

 

Такава  като цвят трябва да е течността в казанчето за спирачките.

20230812_110417.thumb.jpg.f780aa2d9871e13024e1736f830938bd.jpg20230812_105010.thumb.jpg.87b928af54298844f6f812be024632d4.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Textar

Имах предишни TRW свириха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...