Jump to content
plastic

Колебание между CRV HYBRID 2019 или CRV 1.5 Turbo

Recommended Posts

Здравейте, 

след доста мислене  се реших да си взема SUV и попаднах на задънена улица.

Имам оферта на за Хибрид от Италия на около 130-140к километри или другия вариант който е на българския пазар американка 1,5 турбо.

При хибрида ме притеснява батерията колко живот има защото е на 5 години колата и 130-140к километри, което означава че гаранцията е заминала.

А никъде не открива актуална информация колко живот имат батериите ,колко струват новите и дали си заслужава рециклирането(определено каква е стойността).

При американките е притеснителното колко и къде е била блъсната, дали е била наводнена или градушка  но с VIN номера могат да се разберат тези неща.

Ще съм благодарен ако някой има повече информация за хибридната батерия и да я сподели.

 

Благодаря предварително

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не съм чувал да имат проблеми с батерията, не мисля че 5г са много. Със сигурност аз бих избрал хибрида 2лт, ще върви по-приятно, от към разход в града също ще е по-добре. Американката със сигурност е с щета, ако я избереш искай подробни снимки за щетата, може и да погледнеш за история по ВИН.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре изслушай чужди мнения, но сам вземи решение, за да знаеш на кого да се ядосваш после :)

Относно батерията съм чел, че за около 10 години губи около 20% от капацитета си. Освен това мисля, че даже и в БГ им подменят клетки и то неофициални сервизи.

Би следвало хибрида ти дава икономия в града в сравнение с 1,5т, т.е. образно казано да пестиш. Обмисли това в един 5-10 годишен план.

Друг е въпроса ,че при Хонда хибрида няма чак толкова традиции, но то днес всяка марка си има хибрид.

 

Относно другата предполагам знаеш за смесването на маслото с бензин. Вече колко е сериозно като проблем има различни мнения.

Гарантирам, че тя ще е блъскан и поради това жертвай едни около 70лв за CARFAX, за да видиш в какво състояние е дошла.

 

Преди няколко месеца ходих с приятел да купува HR-V от Северна Америка. Нещо се усъмних и му предложих да проверим CARFAX. Беше тотал щета и тук събирана в насипно състояние.

 

При еднакви цени аз съм за хибрида. 

Ако все пак решиш за 1,5 те съветвам да се обърнеш към MOST AUTO да ти внесат. Поне ще знаеш каква вземаш с история и т.н.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм ги карал и двете, бих те посъветвал, преди да купуваш да се качиш да ги покараш и едната и другата.

Хибрида е по-икономичен в града, доста, но извънградско харчи същото като 1,5Т и е много досаден за каране на магистрала, където двигателя (който работи по цикъла на Аткинсън) е постоянно над 4000 оборота, дори и при леко ускорение, пак държи доста високи обороти.

1.5Т е много по-приятен за каране, но ще харчи повече в града - добавянето на бензин в маслото на 1,5Т според мен не е някаква драма, като вече има такива двигатели на 8+г на много стотинхиляди км и не се е чуло, да носят някакви негативи от бензина в маслото.

Ако те притеснява, че американските са били удряни има и 1.5Т от Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя са малки за тази кола, за това все реве. Това с бензина в маслото при едната ревизия го оправяха софтуерно, при другата сменяха няква част вътре, но все има решение, стига да ти се занимава да го оправяш. А за батерията - не би трябвало да има никакви проблеми за 5г, тя е доста малка по принцип и не е като да има много къде да пада капацитетът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензинът в маслото го оправиха софтуерно, така, че не трябва да има никакви проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 19 часа, PiToMeN написа:

И двата двигателя са малки за тази кола, за това все реве. 

С това не съм съгласен. Предполагам не си карал такова цр-в. 

1.5Т е съвсем адекватен за купето все пак е близо 200кс. (в Щатите първите години за ниските тримове предлагат и 2.4 атмосферен, а от двата 1.5Т се води "големия мотор")

Има много повече мощност в ниските и няма нужда да ходи на 4+к оборота, като хибрида.

Иначе за батерията на хибрида съм съгласен, тя 1квч, дори и да се повреди няма да е скъпо да се оправи.

Редактирано от chavdu
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де,

193 кс @ 5600 об/мин

243 Нм @ 2000-5000 об/мин

 

CVT

 

Не съм карал, моето 1.5T върви, ама на доста по-малко тегло, а и не е сток и за щастие не е CVT, така че не искам и да се качвам на такова CR-V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна, че официалната заводска гаранция на батерията на хибрида е 8 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.09.2024 г. at 16:42, PiToMeN написа:

Да де,

193 кс @ 5600 об/мин

243 Нм @ 2000-5000 об/мин

 

CVT

 

Не съм карал, моето 1.5T върви, ама на доста по-малко тегло, а и не е сток и за щастие не е CVT, така че не искам и да се качвам на такова CR-V.

Семейна кола си е. Всеки път като се кача на аудито(което е стоково 272к.с.) след като съм карал ЦР-Вто и не мога да повярвам колко мудна е хондата. Буквално мачкане на газта, че да върви адекватно.   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...