Jump to content
boiskii

Accord V CE9 4AT F22Z2 '98 - пътуване назад във времето

Recommended Posts

Оставям така докато кача бронята и започвам да качвам ходовата част. От другата страна затворих вътрешната дупка с няколко парчета, но като цяло си е за подемник. С достъпа отдолу освен да се изпогориш друго не може да стане😄

https://ibb.co/G3BFShzP

 

Отдясно се оказа, че и долу до вратата е правено, като там дори са наварили 2 парчета. Разбира се с никаква обработка и вече са жълти. На прага под веждата до лапата за крика също е пльосната една ламаринка. Тези зони ще ги правя като дръпна колата пред гаража. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимката ми се струва че дъгата на веждата - ръбът между вертикалната и хоризонталната (навътре - към нишата на калника) повърхности не е с плавен радиус и ме е страх че ако не я резнеш на повече сектори, няма да стане перфектна, но ти я виждаш и оглеждаш на живо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тук умишлено не е фиксирана още:
947499293_Screenshot2025-02-03152208.thumb.jpg.b263c7a8482a3c5423540eea39b149df.jpg

Може малко да се бута навън-навърте и нагоре-надолу. Като кача бронята ще ги парна финално.

Tова може би щеше да е най-лесния начин: рязане на компрометирания участък от готов детайл.

1551757616_Screenshot2025-02-03152842.thumb.jpg.e5cefed4920e3c59f54ebb5a17d8a342.jpg

Редактирано от boiskii
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрал си ме добре.

Колко добре ще стане - ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве одрах носачите до кокал, че ме дразнеше тоя шагрен и лепнещата боя върху него. Същото направих и с амортисьорите, които бях наклепал с грунд и два вида боя и очевидно различните химии се караха помежду си. Направи ми впечатление, че боята на Дупли 4в1 пада сравнително трудно на пясък, подобно на шагрена. Това говори, че наистина има устойчив финишен слой със защита от камъчета.

https://ibb.co/twbQ6fjN

https://ibb.co/Q5bpDyx

https://ibb.co/fdqxsNmx

https://ibb.co/TqPKG2nW

https://ibb.co/YTtvbsQF

Тоя път сложих директно 4в1 върху голия метал, пък да видим. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ред и на гърловината.

https://ibb.co/FkGpwJSV

https://ibb.co/mrLwsznQ

Ще видим след пясъка дали ще се покаже някоя дупка за кърпене. Има един участък долу на свивката, който е набъбнал бая.

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тромпета добре изглежда.

А се зачудих -  кво е туй свредло - ама се сетих как си свалях предната броня с пръскалките за фаровете при пълно казанче с чистачна течност. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тапи от свредло 12мм и буталото на единия заден апарат. 😄

Затапих добре, че имам малко четъртане на ламарините около маркучите и не искам да вкарвам прах в тях или пък да хвърчат искри. Резервоара е пълен малко над 1/2. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма дупки, размина се само с боя.

https://ibb.co/hFyXmCGq

https://ibb.co/TDtn33X4

https://ibb.co/dwLXjTj2

https://ibb.co/WpkKqcDS

https://ibb.co/d4wXKfLZ

 

Всички болтове, шайби и гайки ги минах на пясък и с цинков спрей. Ще видим дали ще държат.

https://ibb.co/XZzkwqqH

https://ibb.co/vv4GfpWM

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веждата се получи прилично, с кит ще се дойде на линия. 

https://ibb.co/WNYHXSL6

https://ibb.co/svqz99T4

https://ibb.co/j9JXG5L3

 

Ред е на подложките.

https://ibb.co/xKTqyc8D

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еех, ако имаше щанца за тях, щеше да е 5 мин. работа. ;)

Па калника ш го видим като го боядисаш - ти си мастер.

Така ожулена ли бе бронята зад него, че не помня такъв демидж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тая броня я взех от мегапартс, че няма дупки за парктроник и не са цапали хром-лайстната и черната ивица. Която и да избера ще се прави из основи. 

Абе едната подложка я оформих сравнително бързо с флекса и тънък диск за рязане. Не съм шлайфал козметично външния контур - това накрая като ги парна в пакет и преди боя. Отворите 10мм за шпилките също са лесни. Сега боря централния отвор 76мм. Имаше малко фалстарт с машината и укрепването на установката, но ако издаяни ще ги опаткам всичките за ден.

https://ibb.co/PGbXNdMZ

 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая машина не стана за планките. Пратих я на ремонт с потенциална диагноза "чао" 😄 Като ми я върнат заминава на обява. Междувременно си поръчах друга, тоя път класически дизайн, без излишна електроника и калпави редуктори. 

https://ibb.co/PsstBg9t

https://ibb.co/j9gt3TRR

 

Освежените амортисьори си чакат планките:

https://ibb.co/6c4Rfmvv

https://ibb.co/4BLcKhp

https://ibb.co/vMWxyVQ

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уу че дразнят тея вехти маншони, на "новите" амове - напръскай ги с нещо мазно - да лъснат. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В боя и шагрен са и реших да не ги закачам с разни смивки или инвазивни методи, че са здрави. След първата локва всичко ще е в тон. 😄

Продължавам напред с планките. Очертава се утре да са готови.

https://ibb.co/8Qg0Pz6

 

Днес монтирах задния мост и стаб щангата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 бр по 1 см на всяко колело, нали?

Надявам се имаш снимка в профил на колата, та после от същия ракурс и място да я снимаш, за преди - след повдигането?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега ще е така. +3см отзад, пък да видим дали ще излезе всичко в зелено на стенд. Снимка ще се намери. Отпред ще го мисля, може би +2 или макс +3...да не седи по-вирната от задницата. В идеалния случай искам да е еднакво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резонно е отзад да е повече.

Принципно, допълнителните кила идват по средата и назад в междуосието на бабето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За клякане предимно отзад, но за проходимост трябва и отпред да се вдигне, иначе бронята, праговете и катализатора редовно ще претриват бордюрите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нали я вдигаш цялат, но отзад повече. Карай си по плана.

Тя е толко ниска отпред, че +2см са си +10%.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е финалния вид засега.

https://ibb.co/7hRfCDY

https://ibb.co/Q31JwwmG

https://ibb.co/gMNycLfD

https://ibb.co/XfZZB2SF

Започнах да кича моста и до ден-два ще си покаже дали ще ги бъде тия подложки. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали да не заоблиш ръбът на горният им край?

Плоската част в "бомбето" дали е с този контур и размер?

Виж как периферията на петата на пружината е доста закръглена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чашката има два изпъкнали бъбрека, които лягат на купето. Предполагам, че са нещо като краш рибове, които да оберат луфта при монтаж с лека деформация. 

https://ibb.co/Kxb9rdDv

Ще огледам внимателно като дойде време за монтаж.

Иначе поначало съм гледал да хвана плоската носеща повърхност като основа за подложката.

https://ibb.co/TDGgfsCK

Външния радиус няма контактна точка с купето.

Реално в тая сглобка няма удар метал в метал. Затова разчитат само на две шпилки М8. Пружината ляга на дебела гумена подложка в чашката, а пръта на амортисьора завършва от двете страни в гумен тампон. 

Редактирано от boiskii
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...