VilioJDM 13 #1 Публикувано 11 Април Здравейте :) Направопо въпроса... Когато премигам със фарове светват освен дългите ами и късите ... как може да се направи така че да не се пускат късите ами само Дългите да си светват Със ксенон съм и доколкото знам не е хубаво да се спират и пускат крушките ей тъй А през деня карам на габарит и халогени ... като премигна светва всичко а искам само дългите ..... Благодаря предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2 Отговорено 11 Април Мисля, че някой стражар може да се заяде, защото не е законно да караш на габарит и халогени..., май в закона беше записано- само на къси! (без габарити, дълги) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6062 #3 Отговорено 11 Април Ако няма дневни светлини се кара на къси - задължително. За габарити и халогените за мъгла глобяват. Разумно е ДРЛ на % в дългите. Всички Хонди с двусексионни фарове палят късите при "светлинен клаксон" денем. Но има лечение чрез преправяне. Имаше тема за Акорд 7. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #4 Отговорено 11 Април Засега не са се заяждали ще по търся за такава тема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 74 #5 Отговорено 12 Април Преди 17 часа, VilioJDM написа: Със ксенон съм и доколкото знам не е хубаво да се спират и пускат крушките ей тъй Ей такива изказвания направо трепят рибата. Най-добре е да си махнеш крушките, че да не се хабят. Сега сериозно: и аз съм с ксенон. Моята кола е швейцарка и при включване на положение AUTO си пали фаровете. Лостчето винаги ми стои там. Карам си всекидневно така и не ми пука. Тези крушки не горят през два-три дена. За халогени колегите вече са ти написали. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #6 Отговорено 13 Април Преди 21 часа, spase написа: Ей такива изказвания направо трепят рибата. Най-добре е да си махнеш крушките, че да не се хабят. Сега сериозно: и аз съм с ксенон. Моята кола е швейцарка и при включване на положение AUTO си пали фаровете. Лостчето винаги ми стои там. Карам си всекидневно така и не ми пука. Тези крушки не горят през два-три дена. За халогени колегите вече са ти написали. Ами моя Акорд също е швейцарка нямам положение Ауто а крушките ми горят през 5-6 месеца 🤷🏻♂️😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scala 21 #7 Отговорено 13 Април Абсурд ксенон да гори толкова често. Аз карам с постоянно включени фарове и крушките ми (OEM) са на поне 6 години/100 хил. км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 74 #8 Отговорено 15 Април На 13.04.2024 г. at 8:45, VilioJDM написа: Ами моя Акорд също е швейцарка нямам положение Ауто а крушките ми горят през 5-6 месеца 🤷🏻♂️😁 На 8 генерация има auto. Това за швейцарката и auto-то го написах в смисъл, че фаровете светват още на контакт. Кажи какви крушки купуваш, че да знаят другите какво да не купуват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #9 Отговорено 29 Април (Редактирано) На 15.04.2024 г. at 10:28, spase написа: На 8 генерация има auto. И на 7-ма има AUTO според нивото на оборудването. Обаче ако фаровете са на АUTO, през светлата част на денонощието, не би трябвало да се включват. Някой е манипулирал сензора за светлина. Към автора на темата: Ползвайки търсачката веднага излиза това: https://forums.hondabg.com/topic/104745-разделяне-на-дълги-и-къси-светлини-при-светлинен-клаксон/page/2/?tab=comments#comment-1057575146 Редактирано 29 Април от Ivan_Ch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spase 74 #10 Отговорено 30 Април Преди 10 часа, Ivan_Ch написа: И на 7-ма има AUTO според нивото на оборудването. Обаче ако фаровете са на АUTO, през светлата част на денонощието, не би трябвало да се включват. Някой е манипулирал сензора за светлина. Никой не е манипулирал нищо. Фабрично е направена така да работи точно заради дневните светлини. Колеги със същия модел (но идващи от друга страна) са слагали лепенка на сензора, което води точно до такъв начин на работа. Повечето швейцарки обаче фабрично са така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #11 Отговорено 1 Май Моята е внос от Дания. И тя беше направена така - като врътнеш ключа и автоматично се включват късите светлини, когато е на Авто - независимо дали е ден или не. Има бушон за тази опция/функция. Аз го махнах и сега си работят стандартно, чрез сензора за светлина. Но съм сложил модул за дневни на дългите така или иначе. С него на авто пак си взема информация от сензора. През деня светят дългите на 20% чрез модула а като стане тъмно автоматично се включват късите. Само, че сензора е настроен да доста чувствителен и лятото, като преминавам през по - сенчесто места - под мостовете, големи дървета и др., пак се включват късите, което много ме дразни и не ги оставям на Авто. При ползване на светлинен клаксон пак си се активират къси и дълги едновременно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #12 Отговорено 1 Май (Редактирано) Чувствитолността се регулира чрез потенциометър. На моята 7-ма модула е пред пасажерската врата зад панела и го пипнах малко. На 8-ма още не съм го търсил. Редактирано 1 Май от Ivan_Ch 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #13 Отговорено 2 Май Все се каня да се надупя там да видя дали ще мога да намаля чувствителността ама само се каня 😂 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове