LedovskyT 2 #1 Posted February 4, 2024 Здравейте колеги, при запалване колата в 98% от случаите за части от секундата светва чек систем. Акумулатор нов, динамото зарежда на 14 волта, няма грешки и нищо й няма, но знам, че по принцип не правят така. От какво може да е? VID_20231231_130725016~4.mp4 Share this post Link to post Share on other sites
nunezz 22 #2 Posted February 6, 2024 Виждам, че горе в дясно светват VSA и още някакви лампи. На служебната ни Дачия светеше същото и се оказа някакъв регулатор за налягане на горивото (дизел). Само, че не беше така за части от секундата, а святка в движение и влиза в авариен режим. От кога ти е така ? Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #3 Posted February 6, 2024 Откакто я купих, носих я на майстор и той ми каза, че много хонди го имат и не знае защо го правят. Питах в една група у Фейсбука, ама едни казват, че и те го имат и не е било проблем, а други да си видя акумулатора. С Акумулатора и динамото обаче проблем никакъв няма. Share this post Link to post Share on other sites
aleksandur 289 #4 Posted February 7, 2024 За някаква част от секундата пада напрежението на 10,5V .Може акуто да не държи на товара при първото палене. Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #5 Posted February 7, 2024 Ами сигурно трябва да се замери точно когато паля, но и със стария акумулатор го правеше. Според мен проблема е някакъв много тънък, със компютъра. Ама сега заради това нещо да бъркам във компютъра не е добра идея. Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 180 #6 Posted February 13, 2024 Колко амперчаса ти е акумулатора? Share this post Link to post Share on other sites
Галин Абушев 34 #7 Posted February 14, 2024 (edited) Аз съм с акорд 7 турер 2.4 автомат и при мен го прави същото. Даже съм забелязал, че като е студено го прави почти винаги при първо палене. И със стария и с новия акумулатор е същата работа, новия е юаса 50ач 450а, но при първо палене мн често се появява. Edited February 14, 2024 by Галин Абушев 1 Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #8 Posted February 18, 2024 И нямаш представа защо? Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #9 Posted February 18, 2024 На 13.02.2024 г. at 19:31, Tokio написа: Колко амперчаса ти е акумулатора? 75 не би трябвало да е от него Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 180 #10 Posted February 19, 2024 Това, че при стартиране на двигателя ти светва за кратко някоя от лампите на таблото не го намирам за проблем. 2 Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #11 Posted February 21, 2024 Да, но не би трябвало да го прави Share this post Link to post Share on other sites
Tokio 180 #12 Posted February 22, 2024 Аз съм с чисто нов марков акумулатор и при мен се получава същото. Всъщност има ли кола, която да не го прави? Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #13 Posted February 22, 2024 Като палиш ти светва чек систем на екранчето? И ти писука колата все едно излиза грешка? Share this post Link to post Share on other sites
Галин Абушев 34 #14 Posted February 23, 2024 (edited) Не писука все едно излиза грешка, а примигва за част от секундата чека. Ако погледа ти не е върху него сигурно няма и да го забележиш. Поне при мен е така. При колегата, който е пуснал поста в клипа виждам, че се чува звука за грешка при палене. Edited February 23, 2024 by Галин Абушев Share this post Link to post Share on other sites
chavdu 741 #15 Posted February 23, 2024 На 7.02.2024 г. at 9:43, LedovskyT написа: Ами сигурно трябва да се замери точно когато паля, но и със стария акумулатор го правеше. Според мен проблема е някакъв много тънък, със компютъра. Ама сега заради това нещо да бъркам във компютъра не е добра идея. Компютъра, най-вероятно си е съвсем наред. Явно за части от секундата някой параметър излиза извън нормите, които са зададени за "палене на чек", но веднага се нормализира. Това не изглежда да е проблем, но ако много искаш да стигнеш до дъното на тази история, виж си стартера, може той да товари системата повече от колкото е предвидено или виж вискозитета на маслото, може да е прекалено гъсто при първи старт и да няма налягане, за части от секундата ... Предполагам, че ако се закачи към диагностика, да се гледат "живи" данни докато палиш, може да изскочи нещо. 1 Share this post Link to post Share on other sites
LedovskyT 2 #16 Posted February 23, 2024 Благодаря колеги! Share this post Link to post Share on other sites