LedovskyT 2 #1 Публикувано 4 Февруари Здравейте колеги, при запалване колата в 98% от случаите за части от секундата светва чек систем. Акумулатор нов, динамото зарежда на 14 волта, няма грешки и нищо й няма, но знам, че по принцип не правят така. От какво може да е? VID_20231231_130725016~4.mp4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #2 Отговорено 6 Февруари Виждам, че горе в дясно светват VSA и още някакви лампи. На служебната ни Дачия светеше същото и се оказа някакъв регулатор за налягане на горивото (дизел). Само, че не беше така за части от секундата, а святка в движение и влиза в авариен режим. От кога ти е така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #3 Отговорено 6 Февруари Откакто я купих, носих я на майстор и той ми каза, че много хонди го имат и не знае защо го правят. Питах в една група у Фейсбука, ама едни казват, че и те го имат и не е било проблем, а други да си видя акумулатора. С Акумулатора и динамото обаче проблем никакъв няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #4 Отговорено 7 Февруари За някаква част от секундата пада напрежението на 10,5V .Може акуто да не държи на товара при първото палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #5 Отговорено 7 Февруари Ами сигурно трябва да се замери точно когато паля, но и със стария акумулатор го правеше. Според мен проблема е някакъв много тънък, със компютъра. Ама сега заради това нещо да бъркам във компютъра не е добра идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #6 Отговорено 13 Февруари Колко амперчаса ти е акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 28 #7 Отговорено 14 Февруари (Редактирано) Аз съм с акорд 7 турер 2.4 автомат и при мен го прави същото. Даже съм забелязал, че като е студено го прави почти винаги при първо палене. И със стария и с новия акумулатор е същата работа, новия е юаса 50ач 450а, но при първо палене мн често се появява. Редактирано 14 Февруари от Галин Абушев 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #8 Отговорено 18 Февруари И нямаш представа защо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #9 Отговорено 18 Февруари На 13.02.2024 г. at 19:31, Tokio написа: Колко амперчаса ти е акумулатора? 75 не би трябвало да е от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #10 Отговорено 19 Февруари Това, че при стартиране на двигателя ти светва за кратко някоя от лампите на таблото не го намирам за проблем. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #11 Отговорено 21 Февруари Да, но не би трябвало да го прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #12 Отговорено 22 Февруари Аз съм с чисто нов марков акумулатор и при мен се получава същото. Всъщност има ли кола, която да не го прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #13 Отговорено 22 Февруари Като палиш ти светва чек систем на екранчето? И ти писука колата все едно излиза грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 28 #14 Отговорено 23 Февруари (Редактирано) Не писука все едно излиза грешка, а примигва за част от секундата чека. Ако погледа ти не е върху него сигурно няма и да го забележиш. Поне при мен е така. При колегата, който е пуснал поста в клипа виждам, че се чува звука за грешка при палене. Редактирано 23 Февруари от Галин Абушев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #15 Отговорено 23 Февруари На 7.02.2024 г. at 9:43, LedovskyT написа: Ами сигурно трябва да се замери точно когато паля, но и със стария акумулатор го правеше. Според мен проблема е някакъв много тънък, със компютъра. Ама сега заради това нещо да бъркам във компютъра не е добра идея. Компютъра, най-вероятно си е съвсем наред. Явно за части от секундата някой параметър излиза извън нормите, които са зададени за "палене на чек", но веднага се нормализира. Това не изглежда да е проблем, но ако много искаш да стигнеш до дъното на тази история, виж си стартера, може той да товари системата повече от колкото е предвидено или виж вискозитета на маслото, може да е прекалено гъсто при първи старт и да няма налягане, за части от секундата ... Предполагам, че ако се закачи към диагностика, да се гледат "живи" данни докато палиш, може да изскочи нещо. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LedovskyT 2 #16 Отговорено 23 Февруари Благодаря колеги! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове