Jump to content
gs_crv_99

Ремонт двигател, цилиндрови втулки

Recommended Posts

Здравейте. Имам Хонда ЦРВ 99г. 147 к.с. , която започна да гори масло...много масло :) .Та отвори се двигателя и се оказаха доста неща...вкопани клапани, износени лагери колянов вал, елипсовидни цилиндри,свършил съединител и т.н. От сервиза предлагат набиване на ризи, нови бутала и сегменти, набиване на легла на клапаните и т.н. и имам питане относно ризите.Чета в нета доста противоречиви мнения. Удачно ли е да се слагат такива на този двигател. Някой правил ли го е до сега и ако да какви са отзивите? .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се  е случвало с тази кола ,не е ли виждала реглаж клапани,с какво масло е карана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, CARPERA написа:

Какво се  е случвало с тази кола ,не е ли виждала реглаж клапани,с какво масло е карана.

Редовен реглаж и смяна на масло на 15000 км. Масло фукс титан. Просто 260 000 км каране на газ. Влезе за ремонт понеже при последния реглаж нямаше хлабина на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, gs_crv_99 написа:

Редовен реглаж и смяна на масло на 15000 км. Масло фукс титан. Просто 260 000 км каране на газ. Влезе за ремонт понеже при последния реглаж нямаше хлабина на клапаните.

И около 3000 км. преди последния реглаж започна да гори масло. От 1 л. на 15000 на 2 л. на 1000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ремонт направен качествено ще е златен. Не е ли по-добре да търсиш цял двигател, не че няма да е приключение, ако има такъв каран на бензин може да е читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, gs_crv_99 said:

Редовен реглаж и смяна на масло на 15000 км. Масло фукс титан. Просто 260 000 км каране на газ. Влезе за ремонт понеже при последния реглаж нямаше хлабина на клапаните.

Ако е било Титан 10w40(????) който  вече на 5 хил е тотален мазут в двигателя,на 15 хил км смяна е супер зле.

15хил км и пълна синтетика 5w30 би трудно издържала,а  този Титан дето е залят пазара и е в всяко гаражче,  едва ли.

Според мен търси  двигател направо,но не продължавай в същия дух тази подръжка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Маслото е 5 х 40 .Имам още два автомобила , които се обслужват с това масло и са с пробег над 100000 и нямам никакви проблеми, но въпроса не е как се е стигнало до тук а дали си заслужава да се направи такъв ремонт(не от финансова гледна точка) и правилно ли е да се направи по този начин.А относно друг двигател незнам. Не ми се рискува.

Редактирано от kvd74
Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ти как се е стигнало до тук е важен ако не ти се прадължава в същия дух,карам и после хвърлям двигател

Отговора с 15хил км смени на маслото,в повечето случаи този Титан менте.Кофти сбирщайн газова удушена на но макс за икономия.

Сигурен съм че и за този  автомобил от трите,си казвал няма проблем като го обслужвам с това масло,явно не е така

Този ремонт може да се направи от майстори правили много ремонти на   двигатели на Хонда.

Тук в форума е пълно с случаи на нескопосани ремонти.

Както казах друг двигател на малко км, или може да влезеш в по-голям филм след ремонта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо, ти наистина си много досаден човек. Колегата пита за друго, но ти си знаеш твоето. Лошото вече се е случило и връщане няма назад ,затова колегата иска да знае, заслужава ли си или не. 

 

Стига  се карай на хората ,не всички са (перфектни) като теб.:D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани голям професор е.Всичко разбира,може,неговото е най-хубавото.Научил спецификациите на маслата,оригинални филтри,реглаж клапани и тва е навсякъде.Дали е разглобил един двигател през живота си е друг въпрос.За правописа и граматика няма да коментирам.Ама в интернета много ги лекува с масла и филтри.Как разбра каква му е газовата чак на човека и с какви настройки е не знам.25 годишна кола е все пак ,която не я е купувал от магазина.На N-брой километри и експлоатация.

Двигателя на хондата нещо по-специално ли е от другите ,че трябва човек,който само хонди прави да го ремонтира.

 

Има няколко човека във форума,който наистина разбират и помагат.Чуе от единия за нещо ,че е хубаво и почва веднага  да го хвали.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно вие двамата @z_chakarov  @simo vtecman за какво влязохте и написахте в темата.

Освен спам и хвърляне на кал нищо.

Щом вие сте разглобявали двигатели,имате предложения моля споделете ги на колегата,нищо нито една дума по темата.

Както е писал колегата,не го интересува как е стигнал до тук.

 

Quote

но въпроса не е как се е стигнало до тук.

 

Мисля че тук в форума е важно да се знае как се е стигнало до тук.

Почти съм сигурен че и не кара с маслото Фукс Титан с точните спецификации за бензин,но няма информация.

Защото следващия като влезе тук да прочете темата,да си направи извода как ,защо и от къде.

Ако имате нещо срещу мен,има си ЛС,не оцапвайте поредната тема.

Написах двата варианта които има  ремонт основен, но от майстор който знае какво прави или втора употреба двигател на малко км.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви спецификации за този двигател на миналия век? 

Човека е питал още в първия пост да ремонтира или да търси друг втора употреба.Ти какво общо си написал с двата зададени въпроса? Само спам, маслото такова , газта онакава.Нищо конкретно не си му отговорил, защо се включи и ти тогава? Аз на колегата каквото трябва съм го посъветвал на лично.

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи пишем на ЛС ,колко удобно.

Какво помогна на другите които четат темата,само спам.

Става въпрос че всеки втори  каращ с масло Фукс Титан ,магазинерчето или майсторя му,е набутал  неточното масло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Колеги подавайте достатъчно информация. CARPERA си ни е форумния AI, все пак трябва да се обновява периодично....

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Няма пари за новата версия, а тази не оправдава името си, че self-learning. Но все пак, докато елелтрическите автомобили не станат масови, скриптът за маслото и клапаните ще е все така актуален :dunno:

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влади - принципно си прав, ама пост фактум.

Към авторът на темата.

Взех лани Сивик 6, на 406000 км. Оказа се че харчи 1л/2000км масло 10/40. Ремонт на мотора -1500лв. Легла клапани бяха ОК (но все пак главата се свали и бе ревизирана), както и имаше приемлив хонинг.

Вече година и над 10000 км не пипа грам масло - кара се с 5/30 и се сменя на 7-8К.

Преценявай трезво. Твоят мотор ще стане като нов, щото вече нищо не му е наред, а от донор - кой да каже как е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...