Jump to content
Тъмнозелен самурай G86-P

Магнити и маслен филтър

Recommended Posts

Здравейте,

 

Тъй като някои колеги ползват магнити на масления филтър, реших, че ще им бъде интересно, пък и не само на тях, какво става от вътрешната страна на филтъра при тяхното използване. Разрязаният филтър е NITTO4HM113 на 2700 км. Оказва се има задържане на микрочастици, натрупани от вътрешната страна явно между магнитите  ( къси и дълги).(Снимка 1)  На втората снимка се вижда вътрешната повърхност на филтъра след почистване. Ако има колеги с подобно отваряне на филтри с магнити  може да споделят как е при тях.

 

 

Снимка 1.jpg

Снимка 2.jpg

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях сложил след основния ремонт на Сивика, но за съжаление не успях да го срежа прилично.

Целта бе там да останат металните частици от напасването на новите сегменти и лагери.

За маслото при стар и неремонтиран мотор не очаквам някакъв полезен ефект, тъй като такива метални отлагания едва ли се появяват, освен ако се кара без масло де. ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
3 minutes ago, ceco_accord said:

Бях сложил след основния ремонт на Сивика, но за съжаление не успях да го срежа прилично.

Целта бе там да останат металните частици от напасването на новите сегменти и лагери.

За маслото при стар и неремонтиран мотор не очаквам някакъв полезен ефект, тъй като такива метални отлагания едва ли се появяват, освен ако се кара без масло де. ;)

Картинката при мен е за  F18B2 на 196 000, лошото е, че не може някакъв количествен метод да се приложи, както при UOA за маслата

 

Редактирано от Тъмнозелен самурай G86-P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мотор Д14А3 на 410000 км и последвал ремонт.

По спомен 7000 км с ново масло и магнитите.

Имах мерак, но не и удачни инструменти. :(

Заинатих се и хванах ножовката, но се строши. Не продължих с отварянето, поради "замърсяване на пробата" със стружки от самия филтър.

IMG_20231216_115312.jpg

IMG_20231216_115438.jpg

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 minutes ago, ceco_accord said:

 Мотор Д14А3 на 410000 км и последвал ремонт.

По спомен 7000 км с ново масло и магнитите.

Имах мерак, но не и удачни инструменти. :(

Заинатих се и хванах ножовката, но се строши. Не продължих с отварянето, поради "замърсяване на пробата" със стружки от самия филтър.

IMG_20231216_115312.jpg

IMG_20231216_115438.jpg

Тя тази ножовка май не е за метал и за имам такава..аз го срязах моя с един лист от калсическа ножовка просто учудващо леко, стружките от рязането са доста по големи от тия натрупвания на микрочастици като ивици от магнитите и не попадат вътре като въртях филтъра, или ако са паднали накои не ги виждам на снимките

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее, неудачен опит.

 

Няма нужда от цитат на цял пост, особено ако е над твоя.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...