Тъмнозелен самурай G86-P 278 #1 Публикувано 16 Декември, 2023 (Редактирано) Здравейте, Тъй като някои колеги ползват магнити на масления филтър, реших, че ще им бъде интересно, пък и не само на тях, какво става от вътрешната страна на филтъра при тяхното използване. Разрязаният филтър е NITTO4HM113 на 2700 км. Оказва се има задържане на микрочастици, натрупани от вътрешната страна явно между магнитите ( къси и дълги).(Снимка 1) На втората снимка се вижда вътрешната повърхност на филтъра след почистване. Ако има колеги с подобно отваряне на филтри с магнити може да споделят как е при тях. Редактирано 16 Декември, 2023 от Тъмнозелен самурай G86-P 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5408 #2 Отговорено 16 Декември, 2023 Бях сложил след основния ремонт на Сивика, но за съжаление не успях да го срежа прилично. Целта бе там да останат металните частици от напасването на новите сегменти и лагери. За маслото при стар и неремонтиран мотор не очаквам някакъв полезен ефект, тъй като такива метални отлагания едва ли се появяват, освен ако се кара без масло де. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 278 #3 Отговорено 16 Декември, 2023 (Редактирано) 3 minutes ago, ceco_accord said: Бях сложил след основния ремонт на Сивика, но за съжаление не успях да го срежа прилично. Целта бе там да останат металните частици от напасването на новите сегменти и лагери. За маслото при стар и неремонтиран мотор не очаквам някакъв полезен ефект, тъй като такива метални отлагания едва ли се появяват, освен ако се кара без масло де. Картинката при мен е за F18B2 на 196 000, лошото е, че не може някакъв количествен метод да се приложи, както при UOA за маслата Редактирано 16 Декември, 2023 от Тъмнозелен самурай G86-P Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5408 #4 Отговорено 16 Декември, 2023 (Редактирано) Мотор Д14А3 на 410000 км и последвал ремонт. По спомен 7000 км с ново масло и магнитите. Имах мерак, но не и удачни инструменти. Заинатих се и хванах ножовката, но се строши. Не продължих с отварянето, поради "замърсяване на пробата" със стружки от самия филтър. Редактирано 16 Декември, 2023 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 278 #5 Отговорено 16 Декември, 2023 4 minutes ago, ceco_accord said: Мотор Д14А3 на 410000 км и последвал ремонт. По спомен 7000 км с ново масло и магнитите. Имах мерак, но не и удачни инструменти. Заинатих се и хванах ножовката, но се строши. Не продължих с отварянето, поради "замърсяване на пробата" със стружки от самия филтър. Тя тази ножовка май не е за метал и за имам такава..аз го срязах моя с един лист от калсическа ножовка просто учудващо леко, стружките от рязането са доста по големи от тия натрупвания на микрочастици като ивици от магнитите и не попадат вътре като въртях филтъра, или ако са паднали накои не ги виждам на снимките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5408 #6 Отговорено 16 Декември, 2023 Абее, неудачен опит. Няма нужда от цитат на цял пост, особено ако е над твоя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове