Jump to content
Sign in to follow this  
CARPERA

Почисване PCV клапан двигател R20A2 CRV3gen

Recommended Posts

По чуждите форуми този клапан се води консуматив и се сменя на 100000км заради отслабване на пружината.

Ако сравниш стар работил почистен клапан с нов(оригинален) се усеща разлика при тест със засмукване с уста.

При новия е необходимо доста по-голямо усилие.

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Продължение на темата след като имах вече новия ОЕМ.

1920254573_viber__2024-01-03_22-20-47-178.thumb.jpg.94223186c2038b1eb9579a3a5f8b94ce.jpg

Пристъпих към смяна,това е мястото ми,повтарям има дифтунга да не се изгуби новия пристига без такава.

2087793049_viber__2024-01-03_22-20-51-978.thumb.jpg.a625e7c349c1cf71125032c1fe8cd130.jpg

Може би на снимката се вижда че стария е леко отворен,според мен с годините пружината вътре е отслабнала.

Както писах и предния пост беше стария мръсен и пълен с клеясало масло което води да зацепвани в отворено положение.

719564480_viber__2024-01-03_22-20-49-106.thumb.jpg.f669a999d5ffa542edd2ba56f0e6a336.jpg700736738_viber__2024-01-03_22-21-42-343.thumb.jpg.f387abadaa496c29c4b571bf5d72d094.jpg1559207630_viber__2024-01-03_22-20-49-152.thumb.jpg.974b08da66d682360a1739087ff68f30.jpg

 

Старият клапан картерни газове PCV е сменен с нов.

Edited by CARPERA
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каква беше причината да го смениш? Почистването не даде ли резултат?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@inspektora

Причина отслабена пружина,полуотворен,това води до неправилна работа.

Един от елементите набеждаван за разход на масло.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Усещаше ли се разлика в еластичността на 2-те пружини, като почисти стария и вече се затваряше докрай?

Share this post


Link to post
Share on other sites

След почистването и както е на снимката е леко отворен,не съм успял да го хвана явно.

Поне на ръка с натиск се усеща по-слаба  пружина на стария.

1279610295_Screenshot_20240104-140417_SamsungInternet.thumb.jpg.b3a030745ddd48c37a87388fc7ed1e5f.jpg

  • Thanks 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Остава да следиш разхода на масло и дали ще се редуцира поне малко, макар че това е доста относително като релевантност на теста преди / сега.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да @ceco_accord затова нов оригинален сложих.

Мислих за тест но при мен винаги трябва колата да е в движение,не остана време за теста.

Затова ще следим.

:honda:

п.п Мога да предоставя стария на някой който поръчва нов и реши да ги тества.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Откъде поръча оригинал и какви пари. Че и моето Цр-в пахапва масло и като се позатопли времето мисля да го почистя или сменя в зависимост от състоянието.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поръчан от тук 

https://www.amayama.com/en/part/honda/17130pnda01

Ако похапва масло това  може да е от самия тип масло,както и сегменит гумички  и тн.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дифтунга се слага нова.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 45 минути, gecata1059 написа:

Маслото е Мобил 1 5w30 esp

Не е от маслото. Имам две смени с такова и не е имало разход.

Edited by inspektora

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, gecata1059 said:

Мерси. Маслото е Мобил 1 5w30 esp. Но разхода засега няма да ме накара да отворя мотора.

За да не разводняваме темата може да пробваш друго 5w30  с по-дори характеристики но на ЛС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тук видео  по темата.

 

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоя клапан си бе направо чист и работоспособен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В самурая го дават че става и за N22B1, но аз на диаграмата никъде не виждам такова нещо. При дизела как стоят нещата?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CARPERA

При бензиновите мотори го виждам къде е, но при дизела не го откривам. Вероятно е недоглеждане от моя страна, но нека някой запознат с дизела да потвърди има ли го или го няма :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...