bultra 3 #1 Публикувано 15 Ноември, 2023 Интересувам се от качествени гумени стелки (може и не орг) от къде може да се вземат и вана за багажник .. В БТ малко са се уляли с цените ... благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
roje 33 #2 Отговорено 16 Ноември, 2023 Аз си взех на Frogum гумени стелки 3D Proline за 136 лв. и леген на същата марка за 81 лв от български онлайн магазин. Качеството е много добро. Лягат чудесно и се поддържат лесно. Проверявах цената на същите артикули и по чужди сайтове и нямаше разлика. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #3 Отговорено 15 Декември, 2023 А от кои чистачки сте доволни и не Ви стържат ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 15 Декември, 2023 Тези чистачки тип банан. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #5 Отговорено 16 Декември, 2023 Аз съм се запасил с тези. Чистачкита са ОЕМ и се сменят само гумичките. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #6 Отговорено 16 Декември, 2023 А как се сменят тези гумички? Само с издърпване на пластмасата нещо не става? 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #7 Отговорено 16 Декември, 2023 Има метални крачета които държат гумата към перото. Разгледай и ще ти "просветне". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 614 #8 Отговорено 16 Декември, 2023 Ето едно примерно клипче. Има много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #9 Отговорено 16 Декември, 2023 44 minutes ago, ceco_accord said: Има метални крачета които държат гумата към перото. Разгледай и ще ти "просветне". Нещо не успявам 🤔🤷♂️ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #10 Отговорено 16 Декември, 2023 Значи сме те подвели. Аз съм със стандартните (за Ледженд) съставни пера. Твоите са някакви "бананки" и там е друго. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #11 Отговорено 16 Декември, 2023 Аз ползвам на Бош и други марки тип банан. Сменям ги зиме и лете като консуматив. Не чакам да започнат да стържат , въпреки че има "още живот" . 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #12 Отговорено 16 Декември, 2023 Значи нищо не се маха. Аз съм с оригиналните meizu и реших да сменя само гумата. Реално на самите чистачки има стрелка по която самите пера се издърпват . Капачките не се махат но за съжаление и с тези пера ми стърже и май ще пробвам с Бош . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #13 Отговорено 17 Декември, 2023 (Редактирано) Здравейте отново, имам питане за маслото. Гори ли Ви масло? Кое масло използвате? Другото което е - показа ми се този символ . Какво трябва да значи и как се маха? благодаря Редактирано 17 Декември, 2023 от bultra Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scyberboy 175 #14 Отговорено 17 Декември, 2023 (Редактирано) Колега, за "символа", втори път питаш, та да кажа... Гледах, блъсках си главата, четох мануала и не мисля че това е светещ символ, по-скоро е постоянен "надпис" който показва за какво служи старомодната "пръчка" стърчаща от таблото ни А именно да прецъква между тотален, Трип А, трип Б километражи и съответно ги занулява при задържане... За маслото - не гори. Само пълни чат-пат Honda OEM 0w20 (още ми го наливат в Бултрако при годишните гаранционни обслужвания) Редактирано 17 Декември, 2023 от scyberboy 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #15 Отговорено 17 Декември, 2023 Да,така е . Питах в друга тема и не получих отг. затова питах и тук мерси Иначе за маслото питах ,че ми е малко странно. Преди 5к км ми показваше ,че имам 15к км до смяна на масло . А сега след изминати 5к км падна на 3к до смяна на масло ,а си има масло на щеката . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
scala 21 #16 Отговорено 18 Декември, 2023 Програмираният интервал за смяна на масло няма връзка с нивото на маслото на щеката. Принципно това е малко по-интелигентен брояч, който се контролира от компютъра в зависимост от показанията на различни датчици, показващи условията на експлоатиране на автомобила. Ако колата не гори масло и след 20 хил. км. нивото на щеката ще е ОК. Но това нищо не ни казва за качеството на маслото на този етап. Затова например е добра практика при преобладаващо градско шофиране маслото да се сменя максимум на 7-8 хил. км. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #17 Отговорено 2 Февруари On 12/17/2023 at 9:31 PM, bultra said: Здравейте отново, имам питане за маслото. Гори ли Ви масло? Кое масло използвате? Другото което е - показа ми се този символ . Какво трябва да значи и как се маха? благодаря Колеги като бях на обслужване в бутрако , момчетата там също не го бяга виждали този символ и не знаеха защо се е появил ... та ако разбера ще добавя инфо,че нещо ме дразни така :Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #18 Отговорено 2 Февруари Смятай колко са компетентни. Аз затова бягам от официални сервизи , там се учат на колите ви. Замислете се малко , ако много разбират защо биха работили там на смешна заплата. Та по въпроса , този символ е така нареченият бутон за смяна на показателите за изминато разстояние. Всичко си е наред не търси" под вола теле" 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bultra 3 #19 Отговорено 2 Февруари Бе ми любопитно,пък и още повече че не се маха. Иначе относно сервизите … предвид че сме в бг и навсякъде е почти едно и също. Все някой някъде се учи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #20 Отговорено 3 Февруари Хората затова са направили училища. Не вярвам някой да иска хирург да се учи върху него. Като закарам кола искам да се направи както трябва , затова плащам. Ако искат да се учат има си места където те си плащат да се учат ,а не на мой гръб. Лошото е че малко са вече съвестните и знаещи майстори . Никой не чете сервизни ръководства , всеки мисли че много знае...... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове