Димитър Михайлов 9 #1 Публикувано 23 Октомври, 2023 Здравейте помпата на хидравликата е ремонтирана с нови О пръстени и лагер, но пак тече. Възможно ли е да се е амортизирала и гумичките вече да не уплътняват добре? Заслужава ли си да се пробва още веднъж на майстор или да търся втора ръка помпа от кола с малко километри и да се моля да не тече? Също така има ли разлика между помпите на 2.4, 2.0 и дизеловите ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vicente 1 #2 Отговорено 23 Октомври, 2023 Моята е на 190000 и я рециклирах. Нямам никакви проблеми с нея. А и като я рециклираха дават гаранция 1 година. Така че най вероятно не са я направили както трябва. Така мисля поне, иначе няма причина отново да тече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Михайлов 9 #3 Отговорено 23 Октомври, 2023 (Редактирано) @Vicente В София ли я рециклира и ако да къде. Сега забелязах че си от ВТ Редактирано 23 Октомври, 2023 от Димитър Михайлов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #4 Отговорено 29 Октомври, 2023 (Редактирано) Ако я рециклират с о-пръстени от 50 ст бройката, много вероятно е до 2-3 месеца да текне отново. Моята я правиха 2 пъти с такива и изкарваше по няколко месеца. Последния път сам си я рециклирах с оригинални о-пръстени и се надявам да не се занимавам повече с нея. Редактирано 29 Октомври, 2023 от Ivan_Ch 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #5 Отговорено 30 Октомври, 2023 Ето пълен списък на всички уплътнения + лагер. Има ги и цените в евро спямо лятото на миналата година. Излезе към 42 Евро части + транспорт и 21лв. мито и ДДС, платени на митница. Превантивно си ги поръчах да си ги имам оригинални всичките части за хидравличната помпа. Модела е за 2.0 2007 год. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 30 Октомври, 2023 Всъщност моделите на О-пръстените са в цолови размери и ако се подходи в разумните рамки могат да се заместят с метрични размери.Имам на 100-на рециклирани помпи без течове.Друг е въпроса,че сегментите и деругите по цилиндъра на помпата нямат спаение.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivan_Ch 315 #7 Отговорено 31 Октомври, 2023 Двата пъти, в които протече я карах в сервиз за хидравлични рейки и пимпи. Не знам какво е влагано, като материали, но на семеринга имаше подложка за да достигне необходимия размер. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Robben 103 #8 Отговорено 31 Октомври, 2023 Aз да използвам темата на колегата за едно питане. Хидравличната течност е сменена като дойде колата в Бг- преди 3г., над 35к километра. Вчера дръпнах със спринцовка да видя как е- няма мръсотия, видимо, изглежда чиста, макар и не бистра като нова. Нямам виене, течове и проблеми с хидравликата, та се чудя дали да я сменя? Чувал съм, че след смяна могло да протече, което не ме кефи като вариант Колега от работата неговата я опреснява(А4ка 1.8т)- дърпа със спринцовка, кара 40-50км., допълва и повтаря процедурата. Казва, че няма ядове, но доколкото знам, тука си трябва пълна смяна и промивка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #9 Отговорено 1 Ноември, 2023 @Robben Аз смених хидравличната течност, като правих рециклиране на реката и не са се появили течове. Смених я с оригинална. При обсъждане на друго място, колега каза, че е сложил хидравлична течност на Равинол, която е одобрена от Хонда и също няма проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamko1 0 #10 Отговорено 22 Ноември, 2023 Здравейте на всички , имам проблем със хидравличната помпа на Акорд 7 дизел , два пъти ми изхвърля гайка и шайбата като унищожава шлиците и ! Не знам какъв е проблема а и няма течове или шумове , но накрая ще я изхвърля , слагана е във Италия преди да дойде тук колата , но бог знае каква е помпата всъщност ! Дали е възможно да има друг проблем от друго място и да удря в помпата , а уж всичко изглежда наред ?! Имам резервна , оригинална помпа работеща , но без шайба , евентуално да търся само шайба което ще е трудно , или да купя отново помпа със шайба !? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vancho 73 #11 Отговорено 23 Ноември, 2023 Редно е да се сложи фиксатор за резба на гайката преди да се навие. Погледни и шайбата, която я задвижва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamko1 0 #12 Отговорено 30 Декември, 2023 (Редактирано) На 23.11.2023 г. at 23:20, Vancho написа: Редно е да се сложи фиксатор за резба на гайката преди да се навие. Погледни и шайбата, която я задвижва. Извинявам се колега за късният отговор по темата , отдавна не съм влизал във форума , да , при човека който я закарах на ремонт направи всичко възможно за да не се отвие отново , сложи от най-силният усигурител като ми гарантира че няма начин да се случи отново , но уви след седмица се случи същото ,,скъса,, усигурителя и се отви гайката за втори път изяждайки шлиците пак на шайбата , тъй като само шайба може да се поръча , но с доставка 2 седмици , нямах време да чакам , колата ми трябва ежедневно , се наложи да купя цяла помпа втора употреба , от тогава повече от месец няма проблем (следя нещата все пак) ! Предполагам че помпата е била проблемна , може да е всичко дори крива ос не знам , така и не даваше абсолютно никакви индикаци , нито шумове , нито проблем с волан , нищо , седи в кашон , някой ден може да я погледна по-обстойно какво се случва всъщност ! Редактирано 30 Декември, 2023 от Plamko1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове