Jump to content
Димитър Михайлов

Помпа хидравлика тече

Recommended Posts

Здравейте помпата на хидравликата е ремонтирана с нови О пръстени и лагер, но пак тече. Възможно ли е да се е амортизирала и гумичките вече да не уплътняват добре? Заслужава ли си да се пробва още веднъж на майстор или да търся втора ръка помпа от кола с малко километри и да се моля да не тече?

Също така има ли разлика между помпите на 2.4, 2.0 и дизеловите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на 190000 и я рециклирах. Нямам никакви проблеми с нея. А и като я рециклираха дават гаранция 1 година. Така че най вероятно не са я направили както трябва. Така мисля поне, иначе няма причина отново да тече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Vicente В София ли я рециклира и ако да къде. Сега забелязах че си от ВТ

Редактирано от Димитър Михайлов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я рециклират с о-пръстени от 50 ст бройката, много вероятно е до 2-3 месеца да текне отново. Моята я правиха 2 пъти с такива и изкарваше по няколко месеца. Последния път сам си я рециклирах с оригинални о-пръстени и се надявам да не се занимавам повече с нея.

received_106371932467480.jpeg

20230729_100827.jpg

Редактирано от Ivan_Ch
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пълен списък на всички уплътнения + лагер. Има ги и цените в евро спямо лятото на миналата година. Излезе към 42 Евро части + транспорт и 21лв. мито и ДДС, платени на митница. Превантивно си ги поръчах да си ги имам оригинални всичките части за хидравличната помпа. Модела е за 2.0 2007 год.

хидр помпа.JPG

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност моделите на О-пръстените са в цолови размери и ако се подходи в разумните рамки могат да се заместят с метрични размери.Имам на 100-на рециклирани помпи без течове.Друг е въпроса,че сегментите и деругите по цилиндъра на помпата нямат спаение..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата пъти, в които протече я карах в сервиз за хидравлични рейки и пимпи. Не знам какво е влагано, като материали, но на семеринга имаше подложка за да достигне необходимия размер.

20230729_095656.jpg

20230729_095647.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз да използвам темата на колегата за едно питане. Хидравличната течност е сменена като дойде колата в Бг- преди 3г., над 35к километра. Вчера дръпнах със спринцовка да видя как е- няма мръсотия, видимо, изглежда чиста, макар и не бистра като нова. Нямам виене, течове и проблеми с хидравликата, та се чудя дали да я сменя? Чувал съм, че след смяна могло да протече, което не ме кефи като вариант:) Колега от работата неговата я опреснява(А4ка 1.8т)- дърпа със спринцовка, кара 40-50км., допълва и повтаря процедурата. Казва, че няма ядове, но доколкото знам, тука си трябва пълна смяна и промивка.

 

394623164_1243800949791531_5673899790798073823_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Robben Аз смених хидравличната течност, като правих рециклиране на реката и не са се появили течове. Смених я с оригинална.

При обсъждане на друго място, колега каза, че е сложил хидравлична течност на Равинол, която е одобрена от Хонда и също няма проблеми.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички , имам проблем със хидравличната помпа на Акорд 7 дизел , два пъти ми изхвърля гайка и шайбата като унищожава шлиците и ! Не знам какъв е проблема а и няма течове или шумове , но накрая ще я изхвърля , слагана е във Италия преди да дойде тук колата , но бог знае каква е помпата всъщност ! Дали е възможно да има друг проблем от друго място и да удря в помпата , а уж всичко изглежда наред ?! Имам резервна , оригинална помпа работеща , но без шайба , евентуално да търся само шайба което ще е трудно , или да купя отново помпа със шайба !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редно е да се сложи фиксатор за резба на гайката преди да се навие. Погледни и шайбата, която я задвижва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.11.2023 г. at 23:20, Vancho написа:

Редно е да се сложи фиксатор за резба на гайката преди да се навие. Погледни и шайбата, която я задвижва.

Извинявам се колега за късният отговор по темата , отдавна не съм влизал във форума , да , при човека който я закарах на ремонт направи всичко възможно за да не се отвие отново , сложи от най-силният усигурител като ми гарантира че няма начин да се случи отново , но уви след седмица се случи същото ,,скъса,, усигурителя и се отви гайката за втори път изяждайки шлиците пак на шайбата , тъй като само шайба може да се поръча , но с доставка 2 седмици , нямах време да чакам , колата ми трябва ежедневно , се наложи да купя цяла помпа втора употреба , от тогава повече от месец няма проблем (следя нещата все пак) ! Предполагам че помпата е била проблемна , може да е всичко дори крива ос не знам , така и не даваше абсолютно никакви индикаци , нито шумове , нито проблем с волан , нищо , седи в кашон , някой ден може да я погледна по-обстойно какво се случва всъщност ! 

Редактирано от Plamko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...