toniam 52 #1 Публикувано 9 Октомври, 2023 Здравейте,колеги.От известно време забелязвам на светофар примерно, когато съм натиснал спирачката и съм на директна едно леко рита не(като, че ли колата иска да потегли) . Преди като че ли не съм го забелязвал. Колата е Акорд 2.4АТ на 195000 км. Купих я на 132000 и веднага опресних маслото и смених филтъра на автомата. Другата седмица ще регулирам клапани за 3-ти път(карам основно на газ) и ще опресня за втори път маслото на кутията и ще сменя филтъра. Въпросът е някой колега имал ли е подобно усещане и на какво може да се дължи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jenti 40 #2 Отговорено 13 Декември, 2023 (Редактирано) Тъкмо ти е дошло времето за опресняване на маслото, даже някой на 50 000 го опресняват още. Най-вероятно е на това да се дължи, но дори да не се оправи не се вкарвай в филми да ремонтираш кутия. Че ще набиеш една камара пари и проблема може да не се реши. Карай докато не те остави, тогава ще я мислиш. Редактирано 13 Декември, 2023 от Jenti 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #3 Отговорено 13 Декември, 2023 Разбирам го че колата е топла и си спрял на място преди минутка, държиш спирачката през цялото време с еднакъв натиск на педала, а има някакъв тласък? Един, или са последователни, докато тръгнеш? Има ли равномерна цикличност докато ги усещаш? Играят ли оборотите на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #4 Отговорено 10 Януари Не играят оборотите и "ритането" е равномерно и циклично. Купих я на 132000,опресних на 142000,утре влизам да опресня за втори път(200000) и се надявам да спре😉 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #5 Отговорено 10 Януари Дано замаже положението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #6 Отговорено 10 Януари (Редактирано) Интересно е, че не го прави винаги. Като ходих за последен реглаж на клапани при доайена на Хонда в Мадрид човека ми каза, че са "дуракоустойчиви" и че никога не е идвал при него Акорд със скъсана верига или счупена АТ. Редактирано 10 Януари от toniam Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #7 Отговорено 10 Януари Автомата пази мотора. Това е 1 от основните прюсове на АТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бай Иван с трактора 0 #8 Отговорено 16 Януари (Редактирано) Значи колега да споделя моя опит относно смяна на масло на скоростна кутия на акорд 8, 2.4, автомат. Златен стандарт на смяна е 50 000 км, ако караш само извънградско, 30 000 ако е предимно градко и съответно около 40 000 ако е смесено. Маслото за скоростаната кутия не е чак толкова скъпо, че да се оравят икономии от по дълъг интервал на смяна. Няма смисъл просто зорлвм да преебеш скоростната кутия. Аз на моя Акорд сменям маслото на двигателя на 6000 км, на скоростната кйтия на 40 000 км и проблеми няма. Работете с хубави масла и Акорда ше ви служи вярно. Ако джоба е празен вземаш една Корса '99 г. и слагаш масло от варела. Като си купил японски автомобил ще се грижиш за него както самурай се грижи за катана, инак по добре си направи сепуко, поне да не се измъчва Акорда с тебе! Редактирано 16 Януари от Бай Иван с трактора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #9 Отговорено 16 Януари Новите цени на Бултрако за маслото на автомата: Честито на печелившите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5942 #10 Отговорено 16 Януари Off Topic Колкото по-малко клиенти имат, толкова по-високи са цените им, за да си плащат режийните. Влезли са в тая низходяща спирала отдавна и не искат да излязат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1486 #11 Отговорено 16 Януари Off Topic Понеже това име се споменава толкова често, размива всякакви дискусии, а не е като да няма какво да се обсъжда, създадох нова тема тук. Моля, използвайте я. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #12 Отговорено 16 Януари преди 35 минути, Бай Иван с трактора написа: Значи колега да споделя моя опит относно смяна на масло на скоростна кутия на акорд 8, 2.4, автомат. Златен стандарт на смяна е 50 000 км, ако караш само извънградско, 30 000 ако е предимно градко и съответно около 40 000 ако е смесено. Маслото за скоростаната кутия не е чак толкова скъпо, че да се оравят икономии от по дълъг интервал на смяна. Няма смисъл просто зорлвм да преебеш скоростната кутия. Аз на моя Акорд сменям маслото на двигателя на 6000 км, на скоростната кйтия на 40 000 км и проблеми няма. Работете с хубави масла и Акорда ше ви служи вярно. Ако джоба е празен вземаш една Корса '99 г. и слагаш масло от варела. Като си купил японски автомобил ще се грижиш за него както самурай се грижи за катана, инак по добре си направи сепуко, поне да не се измъчва Акорда с тебе! Бай, Иване, благодаря, но няма нищо общо с темата. Никъде не съм споменал, че карам масло от "варела" или опреснявам на 100009 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniam 52 #13 Отговорено 19 Януари След поредното опресняване на маслото няма "ритане" 😉 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1511 #14 Отговорено 19 Януари (Редактирано) Намали изминатите километри тоест интервала на смяната на маслото автомат,при следващият път може да на спра да рита. Quote опресних на 142000,утре влизам да опресня за втори път(200000) и Това ритане ти показва че трябва да намалиш км на които опресняваш. Редактирано 19 Януари от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове