Jump to content
toniam

Ритане

Recommended Posts

Здравейте,колеги.От известно време забелязвам на светофар примерно, когато съм натиснал спирачката и съм на директна едно леко рита не(като, че ли колата иска да потегли) . Преди като че ли не съм го забелязвал. Колата е Акорд 2.4АТ на 195000 км. Купих я на 132000 и веднага опресних маслото и смених филтъра на автомата. Другата седмица ще регулирам клапани за 3-ти път(карам основно на газ) и ще опресня за втори път маслото на кутията и ще сменя филтъра. Въпросът е някой колега имал ли е подобно усещане и на какво може да се дължи? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъкмо ти е дошло времето за опресняване на маслото, даже някой на 50 000 го опресняват още.

Най-вероятно е на това да се дължи, но дори да не се оправи не се вкарвай в филми да ремонтираш кутия.

Че ще набиеш една камара пари и проблема може да не се реши. Карай докато не те остави, тогава ще я мислиш.

Редактирано от Jenti
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам го че колата е топла и си спрял на място преди минутка, държиш спирачката през цялото време с еднакъв натиск на педала, а има някакъв тласък?

Един, или са последователни, докато тръгнеш? Има ли равномерна цикличност докато ги усещаш? Играят ли оборотите на мотора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не играят оборотите и "ритането" е равномерно и циклично. Купих я на 132000,опресних на 142000,утре влизам да опресня за втори път(200000) и се надявам да спре😉

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано замаже положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Интересно е, че не го прави винаги. Като ходих за последен реглаж на клапани при доайена на Хонда в Мадрид човека ми каза, че са "дуракоустойчиви" и че никога не е идвал при него Акорд със скъсана верига или счупена АТ. 

Редактирано от toniam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата пази мотора. Това е 1 от основните прюсове на АТ 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи колега да споделя моя опит относно смяна на масло на скоростна кутия на акорд 8, 2.4, автомат. Златен стандарт на смяна е 50 000 км, ако караш само извънградско, 30 000 ако е предимно градко и съответно около 40 000 ако е смесено. Маслото за скоростаната кутия не е чак толкова скъпо, че да се оравят икономии от по дълъг интервал на смяна. Няма смисъл просто зорлвм да преебеш скоростната кутия. Аз на моя Акорд сменям маслото на двигателя на 6000 км, на скоростната кйтия на 40 000 км и проблеми няма. Работете с хубави масла и Акорда ше ви служи вярно. Ако джоба е празен вземаш една Корса '99 г. и слагаш масло от варела. Като си купил японски автомобил ще се грижиш за него както самурай се грижи за катана, инак по добре си направи сепуко, поне да не се измъчва Акорда с тебе! 

Редактирано от Бай Иван с трактора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите цени на Бултрако за маслото на автомата:

419124764_1755160178643831_5116823370822162288_n.thumb.jpg.4a54ab9f46af88cb686c1d60d4bacd23.jpg419459767_2251281758410303_4328324457000673367_n.thumb.jpg.5e0f28f460d32b7e66a0d3fb1e1f94fb.jpg

Честито на печелившите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Колкото по-малко клиенти имат, толкова по-високи са цените им, за да си плащат режийните.

Влезли са в тая низходяща спирала отдавна и не искат да излязат.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Понеже това име се споменава толкова често, размива всякакви дискусии, а не е като да няма какво да се обсъжда, създадох нова тема тук. Моля, използвайте я.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Бай Иван с трактора написа:

Значи колега да споделя моя опит относно смяна на масло на скоростна кутия на акорд 8, 2.4, автомат. Златен стандарт на смяна е 50 000 км, ако караш само извънградско, 30 000 ако е предимно градко и съответно около 40 000 ако е смесено. Маслото за скоростаната кутия не е чак толкова скъпо, че да се оравят икономии от по дълъг интервал на смяна. Няма смисъл просто зорлвм да преебеш скоростната кутия. Аз на моя Акорд сменям маслото на двигателя на 6000 км, на скоростната кйтия на 40 000 км и проблеми няма. Работете с хубави масла и Акорда ше ви служи вярно. Ако джоба е празен вземаш една Корса '99 г. и слагаш масло от варела. Като си купил японски автомобил ще се грижиш за него както самурай се грижи за катана, инак по добре си направи сепуко, поне да не се измъчва Акорда с тебе! 

  Бай, Иване, благодаря, но няма нищо общо с темата. Никъде не съм споменал, че карам масло от "варела" или опреснявам на 100009 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След поредното опресняване на маслото няма "ритане" 😉

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намали изминатите километри тоест интервала на смяната на маслото автомат,при следващият път може да на спра да рита.

Quote

опресних на 142000,утре влизам да опресня за втори път(200000) и

Това ритане ти показва че трябва да намалиш км на които опресняваш.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...