Jump to content
vpetrov23

2.0 автомат тресе на празен ход

Recommended Posts

Здравейте! 

От скоро съм колега :) Колата е 2010 г., бензин, автомат, закупена от Холандия с добра сервизна история и е на 175 000км. Единствената забележка, която имаше още от момента, в който я купих е леко притрисане на двигателя на празен ход и то основно когато е включен климатика. Не забелязвах да мени оборотите. 

Сега от скоро започна да притриса маалко по-осезаемо и без климатика, а когато го включа леко пада и стрелката на оборотомера. Като цяло не бих описал проблема като силно изразен, но съм по-педантичен и искам да реагирам овреме. На диагностика нищо не показа, която я внесох преди 2 месеца. Освен това при студено палене (до колкото е студено от Юли досега) винаги държи 1200 оборота първите 2 минути и чак тогава пада под 1000, а след това на първото спиране след като съм тръгнал си падат до 700-800 (на око).


Забелязвам, че някога някой е маркирал с Х една от пластмасовите тапи върху свещите, но очевидно проблемът е бил разрешен.  

Дали някой от симптомите или общо всички могат да сочат към нещо, което все още не се подстазва от диагностиката? 

И друго, съвсем отделно - капака на багажника се вдига и пуска все едно е само на панти ... трябва ли да има някакъв амостисьор, който да го вдига и да не му позволява да пада като круша? Ако да - моля съвет откъде да закупя адекватен, било то и скъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами 2.0 с климатик си тресе, поне доколкото съм чел в другите теми, почти всички май го имат този "проблем".

А той е, че в стремежа си за "икономия" японците са направили на празен хода да работи на около 700 оборота.

Когато я купих моята, първите 4 -5 км в София реших, че е за реглаж на клапаните, спра на светофар и след малко почне една вибрация, после изчезне. Хубаво, че след малко видях , че климатика е оставен на AUTO и се пуска.

 

Редактирано от MilenG
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 2.4 тресе и вибрира на празен ход, не може да сбъркаш кога е включен климатика.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Томпони двигател някой е заминал,и започват вибрациите.

Ако не са прегледани клапаните направи го,това е задължително ако незнаеш последно кога са регулирани.

Това Х върху тази тапа както казваш не е случайно,това трябва до е бобинатата ти и може да е за смяна.

Сещите ако незнаеш кога са сменяни сложи NGK иридиеви.

Какво обслужане е правено.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, карай си колата, нищо й няма. Не се занимавай с глупости

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 2.4 мотора няма никакво притрисане при изкл./вкл. на климатика ,както спомена колега по-горе ,явно тампон на енджина

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите! 

И аз още като я гледах си помислих, че ще да е тампон, но майсторът ми ме уверява, че няма такова нещо. И той е склонен да потвърди, че просто при автомата при включен климатик е нормално да има леко притрисане. Не че мога да си го обясня технически ... 

Колата е поддържана само в Хонда в Холандия допреди да я внеса, като последно е обслужена миналаната година (вече наближават 10к километра), сменяни са ѝ свещи, масло на скоротстите и като цяло всичко де що е консуматив. Аз по мое усмотрение ще ѝ сменя задните дискове, защото имат ръб и малко свири като спирам, което ме дразни повече и от вибрациите. 

Ще си я следя и ако изкочи нещо ще пиша тук, за да остане полезна информация след мен. В крайна сметка не съм взел колата за да се повозя и да я хвърля, надявам се да прекарам известно време във форума и да науча и споделя доста.

Безаварийно на всички! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! 

Направих реглаж на клапаните. Специално изпускателните са били по-далеч от нормата (0,3 при норма 0,23-0,27), като за който го интересува - оригиналната гарнитура в Бултрако е 50-60 лева.

В резултат притрисането на празен ход изчезна, включително с работещ климатик. Колата работи по-спокойно.  

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...