vpetrov23 0 #1 Публикувано 25 Септември, 2023 Здравейте! От скоро съм колега Колата е 2010 г., бензин, автомат, закупена от Холандия с добра сервизна история и е на 175 000км. Единствената забележка, която имаше още от момента, в който я купих е леко притрисане на двигателя на празен ход и то основно когато е включен климатика. Не забелязвах да мени оборотите. Сега от скоро започна да притриса маалко по-осезаемо и без климатика, а когато го включа леко пада и стрелката на оборотомера. Като цяло не бих описал проблема като силно изразен, но съм по-педантичен и искам да реагирам овреме. На диагностика нищо не показа, която я внесох преди 2 месеца. Освен това при студено палене (до колкото е студено от Юли досега) винаги държи 1200 оборота първите 2 минути и чак тогава пада под 1000, а след това на първото спиране след като съм тръгнал си падат до 700-800 (на око). Забелязвам, че някога някой е маркирал с Х една от пластмасовите тапи върху свещите, но очевидно проблемът е бил разрешен. Дали някой от симптомите или общо всички могат да сочат към нещо, което все още не се подстазва от диагностиката? И друго, съвсем отделно - капака на багажника се вдига и пуска все едно е само на панти ... трябва ли да има някакъв амостисьор, който да го вдига и да не му позволява да пада като круша? Ако да - моля съвет откъде да закупя адекватен, било то и скъп. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilenG 34 #2 Отговорено 26 Септември, 2023 (Редактирано) Ами 2.0 с климатик си тресе, поне доколкото съм чел в другите теми, почти всички май го имат този "проблем". А той е, че в стремежа си за "икономия" японците са направили на празен хода да работи на около 700 оборота. Когато я купих моята, първите 4 -5 км в София реших, че е за реглаж на клапаните, спра на светофар и след малко почне една вибрация, после изчезне. Хубаво, че след малко видях , че климатика е оставен на AUTO и се пуска. Редактирано 26 Септември, 2023 от MilenG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xrinik94 7 #3 Отговорено 26 Септември, 2023 И 2.4 тресе и вибрира на празен ход, не може да сбъркаш кога е включен климатика. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено 26 Септември, 2023 (Редактирано) Томпони двигател някой е заминал,и започват вибрациите. Ако не са прегледани клапаните направи го,това е задължително ако незнаеш последно кога са регулирани. Това Х върху тази тапа както казваш не е случайно,това трябва до е бобинатата ти и може да е за смяна. Сещите ако незнаеш кога са сменяни сложи NGK иридиеви. Какво обслужане е правено. Редактирано 26 Септември, 2023 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1046 #5 Отговорено 26 Септември, 2023 Колега, карай си колата, нищо й няма. Не се занимавай с глупости 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Suyahoka 38 #6 Отговорено 26 Септември, 2023 При мен на 2.4 мотора няма никакво притрисане при изкл./вкл. на климатика ,както спомена колега по-горе ,явно тампон на енджина 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vpetrov23 0 #7 Отговорено 30 Септември, 2023 Благодаря на всички за отговорите! И аз още като я гледах си помислих, че ще да е тампон, но майсторът ми ме уверява, че няма такова нещо. И той е склонен да потвърди, че просто при автомата при включен климатик е нормално да има леко притрисане. Не че мога да си го обясня технически ... Колата е поддържана само в Хонда в Холандия допреди да я внеса, като последно е обслужена миналаната година (вече наближават 10к километра), сменяни са ѝ свещи, масло на скоротстите и като цяло всичко де що е консуматив. Аз по мое усмотрение ще ѝ сменя задните дискове, защото имат ръб и малко свири като спирам, което ме дразни повече и от вибрациите. Ще си я следя и ако изкочи нещо ще пиша тук, за да остане полезна информация след мен. В крайна сметка не съм взел колата за да се повозя и да я хвърля, надявам се да прекарам известно време във форума и да науча и споделя доста. Безаварийно на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове