angelbangel 12 #1 Публикувано 19 Септември, 2023 Здравейте! Предстои ми покупка на споменатата хонда. Извинявам се за глупавия въпрос, но - тоя автомобил с верига ли е или с ангренажен ремък? Защото продавачът упорито настояваше, че е с верига. И още нещо - по този номер от стикера бих ли могъл да разбера нещо повече за колата? Предварително благодаря за съдействието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D-D 33 #2 Отговорено 19 Септември, 2023 CR-1 до 2001г. Е с ремък, мотор В20B и B20Z от 2002г К-моторите са с ангренажна верига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #3 Отговорено 19 Септември, 2023 Благодаря за бързия отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено 19 Септември, 2023 1генCRV са само с ремък, този те лъже много,ти сам си направи извода за друтото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #5 Отговорено 19 Септември, 2023 Мда... В Четвъртък предстои оглед в сервиз, та да видим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #6 Отговорено 19 Септември, 2023 (Редактирано) В сервиза едва ли ще ти кажат нещо съществено за мотора,каран ли е с 10w40 масло е пред смърт. Редактирано 19 Септември, 2023 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #7 Отговорено 20 Септември, 2023 Точно това ще се опитам да разбера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mys7Ic 14 #8 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Преди 13 часа, CARPERA написа: В сервиза едва ли ще ти кажат нещо съществено за мотора,каран ли е с 10w40 масло е пред смърт. Аз карам с Castrol 10w40 вече 140Т км. и върви повече от 3 ген. ЦРВ 2.0 150, особено на старт. И при нормално каране извън града харчи 10-10.5 литра газ. Редактирано 20 Септември, 2023 от Mys7Ic 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #9 Отговорено 20 Септември, 2023 Разхода ти е екстра, според мен. Ако се стигне до сделка, не мисля първоначално да я газифицирам. Въпросът е, колко ще издръжа, де Колкото до маслото - май там компромиси не трябва да се правят, както казва Carpera. Сегашната ми кола е едно дърто нисанче, което обаче няма никакво намерение да умира. Първоначално му сипвах 5W30 лики моли. След това майсторчето каза - "Ти луд ли си?!" Сега съм с 10W40 repsol и си върви идеално. Само ако не беше ръждата. Това е и причината да го сменям. Не съм имал хонда до сега и след изчитането на почти всички мнения във форума, мисля че е доста по-претенциозен мотор от нисан. Откъм масло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #10 Отговорено 20 Септември, 2023 (Редактирано) Ако купиш Хонда не ходи при тоя майстор или не го слушай за маслото . Сугирно и другия му лаф е" нещо което работи не го пирай"и затова не сменяй антифриз,спирачна течност,масло скоростна кутия,масло хидравлика,и тн . Все течности които в ръководството си пише кога се сменят,но за майсторите са вечни, Редактирано 20 Септември, 2023 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #11 Отговорено 21 Септември, 2023 Само да се похваля - японката ми пристана 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #12 Отговорено 21 Септември, 2023 Малеее черна пази я от слънцето няма влизане в нея при слънце и 30гр. Честито и питай ще получи най-доброто обслужване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angelbangel 12 #13 Отговорено 21 Септември, 2023 Благодаря! Ще питам. Със сигурност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandy 23 #14 Отговорено 20 Ноември, 2023 На 19.09.2023 г. at 20:46, CARPERA написа: В сервиза едва ли ще ти кажат нещо съществено за мотора,каран ли е с 10w40 масло е пред смърт. И защо да е пред смърт...аз карам с 10W40 вече близо 180 000км навъртени от мен и закупена на 160 000 по километраж? С газова уредба е колата и търпи реглаж на клапани през 40 000км...на по-малък интервал няма смисъл при добре регулирани гориво-въздушни смеси. Съответно и колата я карам до 4000об./мин. много рядко при изпреварване надвишавам 5000. Средният ми разход е 11/100 засичан пълна/пълна бутилка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове