preparat 2 #1 Публикувано 2 Август, 2023 Здравейте, колеги Двигателят е D15Z3. От скоро започна да гори доволно масло. Въпросът ми е някой ползвал ли е препарати за почистване на маслената система подобни на този и евентуално има ли ефект. https://xadoshop.bg/bg/products/atomex-total-flush-p196.html Колата беше прегрята преди година. Имаше загуби на антифриз. Последва смяна на гарнитура глава. След ремонта започна да гори масло в повече. Предполагам, че сегментите може да са блокирани след прегряването. Ще съм благодарен да споделите опит по тази тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 350 #2 Отговорено 2 Август, 2023 (Редактирано) Ако е опрял ножа до основен ремонт не пречи да пробваш, но аз на твое място бих си направил подробно проучване по темата, най-малкото видео ревюта в ютюб и чуждите форуми. Избора на продукт за промивка също е от значение. Прегледай кое дава индикации да работи на глобално ниво и ако трябва викни нещо вносно от амазон или подобните магазини, но не сипвай нещо само, защото на опаковката му се твърди, че работи. Сипи нещо изпитано и после ново масло и филтър. Редактирано 2 Август, 2023 от boiskii 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toto06 5 #3 Отговорено 2 Август, 2023 Не се занимавай с глупости ,смени си сегментите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
viktor11 92 #4 Отговорено 2 Август, 2023 Не вярвам да мине без смяна на сегменти . Ако наистина са се спекли можеш да ги раздвижиш с газ за горене. Знам че много разбирачи ще се изсмеят но старите майстори знаят за какво става въпрос. Поразрови се и ще видиш че действа , нищо не губиш. Аз така излекувах преди години D15Z8 мотор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #5 Отговорено 2 Август, 2023 Какви са цените за смяна на сегменти? Явно така ще се реши проблемът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #6 Отговорено 2 Август, 2023 Колега тази добавка няма да ти сварши работа.опита от форума показва смяна сигменти.малко запекли сигменти.моята я отварях преди 2 месеца. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #7 Отговорено 3 Август, 2023 Двигателят харчил ли е масло преди прегряването? Принципно при прегряване най-уязвима е главата, тъй като там е най-топлата част на един двигател. Аз лично бих почнал със смяна на гумички на клапаните, които при всички положения трябва да се сменят, след като е прегрявал. Сменят се спокойно без да се налага да се вади двигателя или да се сваля главата и ремонта ще излезе значително по-евтино. Ако след смяната разходът на масло се сведе до приемливи количества, няма никакъв смисъл от смяна на сегменти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #8 Отговорено 3 Август, 2023 Цените сегменти 130.биелни лагери 60.гарнитура 60.гарнитура картер 40 .някой друг семеринг вал 50 общо.това без масла.филтри.ремъци.антифриз.спрейове.обезсмаслители. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #9 Отговорено 3 Август, 2023 Преди 3 часа, Rakeem написа: Двигателят харчил ли е масло преди прегряването? Принципно при прегряване най-уязвима е главата, тъй като там е най-топлата част на един двигател. Аз лично бих почнал със смяна на гумички на клапаните, които при всички положения трябва да се сменят, след като е прегрявал. Сменят се спокойно без да се налага да се вади двигателя или да се сваля главата и ремонта ще излезе значително по-евтино. Ако след смяната разходът на масло се сведе до приемливи количества, няма никакъв смисъл от смяна на сегменти. Колега, доливал съм, но много рядко. След като смених гарнитура глава стана осезаемо. Гумичките ги смених с гарнитурата миналото лято. Колата я карам основно градско и това също не е ОК за двигателя, но това е положението. В чудене съм дали да вкарвам още пари за такъв ремонт, защото ще е скъп или да карам така, докато взема някакъв Акорд или Сивик 8. Иначе двигателят си работи перфектно. От няколко дни обикалям Родопите и грижи никакви. Просто си доливам често, за съжаление. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #10 Отговорено 3 Август, 2023 Какви гумички сложи? Няма да си единственият с харч на масло след смяна на гумички с неподходящите. Принципно се слагат оригинални. Колко ти харчи в момента? @dragob Колко ти излезе ремонта? Така на дребно сметки не се правят. Тук колега наскоро сподели за нещо от сорта на 2-3к, което хич не е малко за кола, която струва толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #11 Отговорено 3 Август, 2023 Без труд около 1000 .главата гумички напасване шлайф.проверка 260 лв.сегменти 130.лагери биелни 60.гарнитури 200 .ремъци ролки.антифриз.масла 300.не мога точно да напиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #12 Отговорено 5 Август, 2023 Днес сметнах колко масло гори За 560 км, изминати в рамките на последните 4-5 дена съм долял 1 литър. Добре ли е ? Не е добре, разбира се! Иначе си върви грижи няма. До язовир Доспат и околностите ходих, баири-маири, няма грижи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #13 Отговорено 5 Август, 2023 Като спуска в режим моторна спирачка и после като дадеш газ изпушваше ли от ауспуха яко? Ако ДА, то ДВГ-то вече се е превърнало в маслена помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #14 Отговорено 5 Август, 2023 (Редактирано) На 5.08.2023 г. at 18:07, ceco_accord написа: Не, видимо няма изпушване. Редактирано 6 Август, 2023 от kvd74 Не цитирай предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #15 Отговорено 5 Август, 2023 (Редактирано) Трябва ти няколко км стръмен наклон + слизане на скорост и ще провериш. Ще се види отчетливо в огледалото като дадеш после газ. Редактирано 5 Август, 2023 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
preparat 2 #16 Отговорено 6 Август, 2023 А някой да знае в Пловдив човек, който да може да свърши добре тази работа с ремонта на двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #17 Отговорено 7 Август, 2023 (Редактирано) Дано някой от колегите пловдивчани те насочи! Моето D14A3 харчеше 1 литър на 2000 км и реших че не е ок, имайки предвид че колцата взех за синковеца - млад водач. Реших да инвестирам и по спомен (части + труд) стъпи на 1500 лв. Ремонта го прави Фена в Дупница. От тогава не харчи нито грам, а се кара всякък и навсякъде, а кюнеца е сух. Редактирано 7 Август, 2023 от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #18 Отговорено 7 Август, 2023 (Редактирано) На 6.08.2023 г. at 9:16, preparat написа: А някой да знае в Пловдив човек, който да може да свърши добре тази работа с ремонта на двигателя? Чувал/чел съм добри думи за Тодор от Рифто гараж. Но и там, като навсякъде където ще ти свършат добре работа, се чака. https://bg-bg.facebook.com/RiftoGarage/ +1 за Фена Редактирано 7 Август, 2023 от kalintry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове