Jump to content
preparat

Почистване маслената система на двигателя

Recommended Posts

Здравейте, колеги

Двигателят е D15Z3. От скоро започна да гори доволно масло. Въпросът ми е някой ползвал ли е препарати за почистване на маслената система подобни на този и евентуално има ли ефект.

https://xadoshop.bg/bg/products/atomex-total-flush-p196.html

Колата беше прегрята преди година. Имаше загуби на антифриз. Последва смяна на гарнитура глава. След ремонта започна да гори масло в повече. Предполагам, че сегментите може да са блокирани след прегряването.

Ще съм благодарен да споделите опит по тази тема.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е опрял ножа до основен ремонт не пречи да пробваш, но аз на твое място бих си направил подробно проучване по темата, най-малкото видео ревюта в ютюб и чуждите форуми. Избора на продукт за промивка също е от значение. Прегледай кое дава индикации да работи на глобално ниво и ако трябва викни нещо вносно от амазон или подобните магазини, но не сипвай нещо само, защото на опаковката му се твърди, че работи. Сипи нещо изпитано и после ново масло и филтър.

Редактирано от boiskii
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости ,смени си сегментите.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да мине без смяна на сегменти . Ако наистина са се спекли можеш да ги раздвижиш с газ за горене. Знам че много разбирачи ще се изсмеят но старите майстори знаят за какво става въпрос. Поразрови се и ще видиш че действа , нищо не губиш. Аз така излекувах преди години D15Z8 мотор.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са цените за смяна на сегменти? Явно така ще се реши проблемът.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тази добавка няма да ти сварши работа.опита от форума показва смяна сигменти.малко запекли сигменти.моята я отварях преди 2 месеца.

20230516_095413.jpg

20230516_095424.jpg

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят харчил ли е масло преди прегряването?

Принципно при прегряване най-уязвима е главата, тъй като там е най-топлата част на един двигател. 

Аз лично бих почнал със смяна на гумички на клапаните, които при всички положения трябва да се сменят, след като е прегрявал.

Сменят се спокойно без да се налага да се вади двигателя или да се сваля главата и ремонта ще излезе значително по-евтино.

Ако след смяната разходът на масло се сведе до приемливи количества, няма никакъв смисъл от смяна на сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените сегменти 130.биелни лагери 60.гарнитура 60.гарнитура картер 40 .някой друг семеринг вал 50 общо.това без масла.филтри.ремъци.антифриз.спрейове.обезсмаслители.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Rakeem написа:

Двигателят харчил ли е масло преди прегряването?

Принципно при прегряване най-уязвима е главата, тъй като там е най-топлата част на един двигател. 

Аз лично бих почнал със смяна на гумички на клапаните, които при всички положения трябва да се сменят, след като е прегрявал.

Сменят се спокойно без да се налага да се вади двигателя или да се сваля главата и ремонта ще излезе значително по-евтино.

Ако след смяната разходът на масло се сведе до приемливи количества, няма никакъв смисъл от смяна на сегменти.

 Колега, доливал съм, но много рядко. След като смених гарнитура глава стана осезаемо. Гумичките ги смених с гарнитурата миналото лято. Колата я карам основно градско и това също не е ОК за двигателя, но това е положението. В чудене съм дали да вкарвам още пари за такъв ремонт, защото ще е скъп или да карам така, докато взема някакъв Акорд или Сивик 8. Иначе двигателят си работи перфектно. От няколко дни обикалям Родопите и грижи никакви. Просто си доливам често, за съжаление. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви гумички сложи?

Няма да си единственият с харч на масло след смяна на гумички с неподходящите.

Принципно се слагат оригинални. 

Колко ти харчи в момента? 

 

@dragob  Колко ти излезе ремонта?

Така на дребно сметки не се правят. 

Тук колега наскоро сподели за нещо от сорта на 2-3к, което хич не е малко за кола, която струва толкова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без труд около 1000 .главата гумички напасване шлайф.проверка 260 лв.сегменти 130.лагери биелни 60.гарнитури 200 .ремъци ролки.антифриз.масла 300.не мога точно да напиша.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сметнах колко масло гори :(

За 560 км, изминати в рамките на последните 4-5 дена съм долял 1 литър. Добре ли е :) ? Не е добре, разбира се!

Иначе си върви грижи няма. До язовир Доспат и околностите ходих, баири-маири, няма грижи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като спуска в режим моторна спирачка и после като дадеш газ изпушваше ли от ауспуха яко?

Ако ДА, то ДВГ-то вече се е превърнало в маслена помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.08.2023 г. at 18:07, ceco_accord написа:

 

Не, видимо няма изпушване.

Редактирано от kvd74
Не цитирай предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти няколко км стръмен наклон + слизане на скорост и ще провериш. Ще се види отчетливо в огледалото като дадеш после газ.

Редактирано от ceco_accord
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да знае в Пловдив човек, който да може да свърши добре тази работа с ремонта на двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано някой от колегите пловдивчани те насочи!

Моето D14A3 харчеше 1 литър на 2000 км и реших че не е ок, имайки предвид че колцата взех за синковеца - млад водач.

Реших да инвестирам и по спомен (части + труд) стъпи на 1500 лв. Ремонта го прави Фена в Дупница.

От тогава не харчи нито грам, а се кара всякък и навсякъде, а кюнеца е сух.

IMG_20230807_105249.jpg

IMG_20230807_105326.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 6.08.2023 г. at 9:16, preparat написа:

А някой да знае в Пловдив човек, който да може да свърши добре тази работа с ремонта на двигателя?

Чувал/чел съм добри думи за Тодор от Рифто гараж. Но и там, като навсякъде където ще ти свършат добре работа, се чака. https://bg-bg.facebook.com/RiftoGarage/

+1 за Фена

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...