Jump to content
ruslan7

Проблем с шибидаха

Recommended Posts

Здравейте, отворих си шибидаха нагоре и сега не мога да го затворя. Колата е Акорд 8, 2009 година. Дали има някакъв начин да се затвори механично, или нещо друго? Като натискам копчето се чува някакво цъкане на реле от към тавана, но дотам. Преди време пак се беше случило това, но с многократно щтракане на копчето успях да го затворя. Тоя път обаче уцелих някаква греда, че и колата е на паркинга..... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма. Четки на моторчето. В таваана е.. :(

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е приятно да го чуя, но благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7-те имах шибидах, не съм мал проблем...

Опитай да помогнеш на моторчето с ръка в правилната посока, докато натискаш бутона...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, тая кола няма ли възможност да се прибере люка ръчно?!

На последният ми Сивик 6 англичанка имаше отвор в тапицерията на тавана, през който с ключ се мести люка на ръка. Ключът за люка беше в багажника до крика и ключа за гуми.

 

Погледнах схема на Акорд 8. Моторчето се намира в задния край на тавана, точно пред задното стъкло. Там някъде няма ли отвор за достъп?!

 

п.п. Утре сутрин, като се прибере съпругата ми от работа, ще погледна, как е измислено на Акорд 7.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя прави от скоро проблем. Работи когато си иска. Не съм намерил отвор за механично затваряне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, policeman написа:

Не съм намерил отвор за механично затваряне

Трябва да има. В някои модели има капачка, която се сваля и под нея има винт, който се завърта с инструмент като малка манивела, който е в окомплектовката на багажника.

 

В други (като този) въпросната врътка има пластмасова шапка, която се върти с плоска отвертка или куката на крика.

 

Най-лошият вариант е да трябва да се откача тавана, за да се достъпи винта.

 

Но винаги трябва да има.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затворих го ръчно. Махнах задния плафон, задните две щипки на тавана за да може да се отдели надолу, и с малка тресчотка и шестограм 4 мм. Се получиха нещата. Благодаря на всички за съветите.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя снимка ако можеше да се качи поста щеше да ти е пълен колега, тук помоща не е задължителна и всичко е на добра воля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Някоя снимка ако можеше да се качи поста щеше да ти е пълен колега, тук помоща не е задължителна и всичко е на добра воля.

Оффф, честно казано не помислих за снимков матвриал. Колегата  Honda_Z е постна клип на който е обяснено супер. Взимам си бележка и другия път ще се изявява като фотограф, въпреки че не ставам много. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...